Klagetråd?

Er det jeg har fått beskjed om, de har tatt det bort fra gymmen også. Er egentlig enig med deg, syns at innsatsen i timen burde belønnes (og er man muntlig aktiv tells det fremdels i muntlige fag:) ), er litt dumt når noen ikke har gjort en eneste ting i løpet av 9 uker og fremdels leverer et fiks ferdig produkt (sikkert fått litt for god strikkehjelp fra bestemor) :-/ Men tar stort sett innsatsen litt med i betraktningen selv om jeg ikke skal;-)

Heilt merkelig, både det og gym e jo to fag innsats virkelig bør tella me meine eg :) Syns det e bra du overstyre det litt og tar me innsats inn i betraktningen! :D ;)

Edit: ...og lykke te me å snart bli ferdig <3 Såg nettopp det nyaste innlegget ditt! Detta klare du, og må du bruka ein sjukdag i mårå, så gjør du det. Syns du har vært flink å stått på, jammen ikkje lenge te du har ferie/permisjon nå :)
 
Halsbrann fra hel....
Gaviscon tabletter og flytende er inntatt, men altfor liten virkning. Kan glemme å sove med det første...
Sitter i tillegg med varmeputer pga bekkenet.
 
Uff. Har kommet til den fine tiden med modning. Mye rare ting som skjer med kroppen og forstoppelse. Får ikke gått på do, men tisse gjør jeg snart døgnet rundt. Har så lyst til å sovne på kvelden igjen, men må nok vente med det til babyen er født. Samtidig er 2 åringen inne i en av sine faser hvis hu griner hele natta. Hu ligger sammen med meg og gjort det en stund pga voksesmerter. Håper hu også snart får sove ei hel natt uten noe tull. I natt skreik hu så fælt at min mann ( som sover utrolig tungt) hadde hørt hu, og han sover i en annen etasje. I dag/ går har jeg også hatt masse kynnere. Hvis jeg ligger på ryggen så blir Kynnerne vonde så det kan jeg bare glemme. Vil ha baby inne til over nyttår så han ikke blir prematur.
 
Bah!! Sovet ca 1-2 timer totalt i natt... kynnere, mensmurringer og turbotroll i magen imellom utgjør ingen god kombinasjon. Ingen god liggestilling og pus har plutselig funnet ut de siste nettene at ho må ligge oppå eller inntil meg hele natta. Det har ikke skjedd siden ho var kattunge, har ikke bevegd seg innenfor soveromsdøra engang. Oh Joy! 30 min til jeg må stå opp og få ungene på skolen og meg selv på jobb. Blæh... Skulle tatt enn sykedag i dag, men det kan jeg ikke.
 
Uff. Har kommet til den fine tiden med modning. Mye rare ting som skjer med kroppen og forstoppelse. Får ikke gått på do, men tisse gjør jeg snart døgnet rundt. Har så lyst til å sovne på kvelden igjen, men må nok vente med det til babyen er født. Samtidig er 2 åringen inne i en av sine faser hvis hu griner hele natta. Hu ligger sammen med meg og gjort det en stund pga voksesmerter. Håper hu også snart får sove ei hel natt uten noe tull. I natt skreik hu så fælt at min mann ( som sover utrolig tungt) hadde hørt hu, og han sover i en annen etasje. I dag/ går har jeg også hatt masse kynnere. Hvis jeg ligger på ryggen så blir Kynnerne vonde så det kan jeg bare glemme. Vil ha baby inne til over nyttår så han ikke blir prematur.
Sånne perioder med småttisene er utmattende i seg selv om man ikke skulle være gravid i tillegg. Håper det roer seg og at du får noen netter med bedre søvn før babyen kommer!!
 
Kvalm og med kvalm
 
Uff. Har kommet til den fine tiden med modning. Mye rare ting som skjer med kroppen og forstoppelse. Får ikke gått på do, men tisse gjør jeg snart døgnet rundt. Har så lyst til å sovne på kvelden igjen, men må nok vente med det til babyen er født. Samtidig er 2 åringen inne i en av sine faser hvis hu griner hele natta. Hu ligger sammen med meg og gjort det en stund pga voksesmerter. Håper hu også snart får sove ei hel natt uten noe tull. I natt skreik hu så fælt at min mann ( som sover utrolig tungt) hadde hørt hu, og han sover i en annen etasje. I dag/ går har jeg også hatt masse kynnere. Hvis jeg ligger på ryggen så blir Kynnerne vonde så det kan jeg bare glemme. Vil ha baby inne til over nyttår så han ikke blir prematur.
Uff, føler med deg! Har også ei på 2. Ho har hatt feber og halsbetennelse siden torsdags kveld, så har hatt henne hjemme til og med i dag. Lange netter og slitsomme dager! Kjenner det blir veeeeeldig godt å få henne i barnehagen i morgen!
 
Back
Topp