Klagetråd?

Nei bare at de er så sure! Aldri forståelsesfulle eller smilende og blid!
Er jo de du møter hver gang og om ikke de er grei føler man seg elendig. Svarer frekt og gir deg diagnoser for at du ikke skal få time...
Noen mennesker passer bare ikke til jobben sin. Foll i d yrket burde være omsorgsfull og varm. Selvfølgelig kan man ha dårlige dager, mm man burde ikke la d gå ut over pasienter som trenger å bli tatt vare på.
 
Nei bare at de er så sure! Aldri forståelsesfulle eller smilende og blid!
Er jo de du møter hver gang og om ikke de er grei føler man seg elendig. Svarer frekt og gir deg diagnoser for at du ikke skal få time...
I know the feeling! Enkelte som rett å slett ikke passer til jobben sin!
 
Klager høyt og veldig over en gigantisk mage!! Jeg er overvektig, og det er greit nok... MEN, nå ser jeg bare så sykt gravid ut!!! Har ingen klær jeg kan bruke, får ikke holdt magen inn og klarer bare ikke å skjule den. What to do?? Kan ikke fortelle folk når jeg er 6 uker på vei med risikosvangerskap...! Misliker dette :-(
 
Klager høyt og veldig over en gigantisk mage!! Jeg er overvektig, og det er greit nok... MEN, nå ser jeg bare så sykt gravid ut!!! Har ingen klær jeg kan bruke, får ikke holdt magen inn og klarer bare ikke å skjule den. What to do?? Kan ikke fortelle folk når jeg er 6 uker på vei med risikosvangerskap...! Misliker dette :-(
Jeg har akkurat samme problem. Hadde stor mage fra før, mn dn klarte jeg å skjule under klær eller ved å holde den inn. Nå passer jeg nesten ingen av klærne mine lengre. Vet ikke hvordan jeg skal skjule dette. Og vi vil veldig gjerne skjule d til uke 12.
 
Jeg har akkurat samme problem. Hadde stor mage fra før, mn dn klarte jeg å skjule under klær eller ved å holde den inn. Nå passer jeg nesten ingen av klærne mine lengre. Vet ikke hvordan jeg skal skjule dette. Og vi vil veldig gjerne skjule d til uke 12.
Venninnen min prøver å si at det er hyggelig fordi det er baby inni der, men det er det ikke! For erten min på 4,4mm har ikke mye med en mage på høygravid str å gjøre! Mannen bare ler og mener jeg er poppeklar snart... :-( *sukk*
Hva gjør du da???
 
Venninnen min prøver å si at det er hyggelig fordi det er baby inni der, men det er det ikke! For erten min på 4,4mm har ikke mye med en mage på høygravid str å gjøre! Mannen bare ler og mener jeg er poppeklar snart... :-( *sukk*
Hva gjør du da???
Jeg skjønner. Når jeg er over 12 uker er jeg glad for magen jeg har, for da kan jeg vise den med stolthet. Nå må alt skjules og d blir en negativ ting.
Jeg har hjemmeeksamen, og har bevisst skrevet på den hjemme i stedet for på skolen. Har vært isolert i snart to uker, der ingen har sett meg. Vet ikke hva jeg skal gjøre når jeg må vise meg offentlig igjen. Kanskje kjøpe noen nye større klær før dn tid :-(
 
d47bf3557bfb09126fa084098ace8dcb
uklart bilde, mn man skjønner tegninga. En ting når jeg står oppreist, mn alt blir verre når jeg setter meg. Er 5+4 i dag.
 
Selv om babyen bare er et par mm, så er den skyld i dette likevel, det et luft og vann som skyldes svangerskapet.
 
Selv om babyen bare er et par mm, så er den skyld i dette likevel, det et luft og vann som skyldes svangerskapet.
Joda, såklart er det graviditeten som står bak. Men det er hyggeligere å kos seg med magen når det er babyen! Nå føles det bare som fett og møkk :-( Og jeg virkelig ELSKER å ha gravidmage, så det handler ikke om det! Blir helt blank i øynene av å tenke på at om det blir baby av dette svangerskapet så er det siste gang jeg opplever alt dette...
 
Ja, hyggeligere når det er ekte babymage, jeg liker heller ikke at min blir så oppblåst at det synes.

Og dette blir nok siste gang for meg også, tror jeg.
 
Nei, er nok investering av nye klær som må til. D verste er at jeg må si d til sjefen om to uker når jeg skal på jobb igjen, for jeg passer absolutt ikke uniformen, og må nok kjøpe nytt tøy til jobb. Må kjøpe mammabukse eller noe. Til vanlig går vi i dressbukser som bestilles, mn d går jo ikke.
 
Roper ut min frustrasjon over å være på besøk hos min farmor (med min far og treåringen min), og ikke kunne gjøre som jeg vil hele tiden! Våkner kl 7 sammen med minstejenta og så sier de andre at "jaja, det er vel litt tidlig å spise nå". Jeg VET at jeg blir kvalm om jeg ikke spiser noe med en gang...! Smugspiste noen druer for å overleve, nå er vi ferdige med frokosten og jeg må få i meg metforminen min i smug... En smule slitsomt :p
 
Føler jeg må klage litt i dag jeg også :p Kvalmen startet i går 3+6 og er enda verre i dag :(
 
Mulig noen syns jeg er sær nå, men hva er poenget i å bruke så vannvittig med tid på å prøve klær?! Sikkert stått inni der et kvarter! Jeg syns jeg har brukt lang tid når det har gått to...
 
Våknet i dag med vondt i hue og driiiit kvalm. (Ille synd på meg) <3
Den hueverken og kvalmen går ikke bort :(
 
Føler jeg må komme med noen klager jeg også;) Er 4+0 i dag, og det føles som en EVIGHET til vi kan fortelle den glade nyheten til de rundt oss.
 
Frustrert over at jeg kun er 6 uker og ikke kan eller vil si noe til noen ennå... Alle i familien vet at jeg vil ha flere barn og har kunnet bortforklare at det har latt seg vente på fordi jeg vil ha fast jobb først (ingen vet at vi har prøvd i ett år). Men nå begynner jeg i by jobb i august og har fått fast jobb. Klønete å svare på alle spm. når jeg jo er gravid, men ikke vil fortelle det!
 
Kvalmen har tatt over for fullt! Jeg klarer ikke spise. Levde på chips i helga, mn nå klarer jeg ikke det en gang. Spent på hvordan dette skal gå siden jeg bare er 6+3. Er også uten mobil da den siste oppdateringa ødela den, så får ikke vært så veldig aktiv her inne til jeg har fått den tilbake.
 
Back
Topp