Klagetråd?

Tror jeg skal få sambo til å stikke innom imorgen tidlig når han leverer gutten i bhg og høre om det går an å få sneket seg inn ja. Jeg holdt på å besvimt Igår når jeg reiste meg fra Sofan å da var jeg alene med barna :/ det er ekkelt . Heldigvis er de 6&8 år så de er litt selvstendig og vi har snakket mye før også om hva de skal gjøre hvis noe skjer meg (var alene med de før jeg møtte sambo) . Men allikevel .. Ekkelt :/
Hvordan går det med deg i dag?:)
 
Må klage over meg selv! Er så grinete :-( Det er knallvær her i dag :-D Har gått i skogen med to hunder (passer for venner) og treåringen, og det er i grunnen skikkelig idyll. Men klarer å irritere meg over at den ene hunden er så sykt stresset (som er plagsomt nok ellers og) og stakkars treåringen som gjør alt feil... Hun har selvfølgelig bare vært super, tenk så flink som går sykt lang tur i 3 timer uten å klage og bare er fornøyd <3 Hormoner altså...!
 
Litt klaging fra meg i dag..... Liker godt at jeg har symptomer, men kvalmen tar snart knekken på meg i dag :-( siste dagene har det vært så ille at jeg har brekt meg flere ganger, får ikke gjort noe uten at kvalmen kommer å tar over føler jeg :-(

Måtte bare få ut litt.....
 
Jeg må klage litt på at luktesansen min er helt sinnsyk! Når jeg kan lukte at stearinlyset under varmepumpa blir varmt og tror det er noe som brenner... ja da blir det ekstremt.. er uvant for meg som egentlig røyker og lukter nesten ikke noe til vanlig :p kan ikke ligge i armkroken til gubben heller på kvelden, for det lukter så svette at det blir motbydelig.. syns det er sliiit :p men samtidig så er det bittelitt gildt å ha så sterke symptomer så tidlig og da :) noen andre som har irriterende symptomer da? :p

enig med deg i den! Føler ALT lukter så intenst. Idag da jeg skulle ha pause, var det så innestengt luft, det luktet rett og slett for mye kroppslukt av noen, og da kjente jeg at jeg måtte ta flere dype pust når jeg åpent vinduet.!
 
Er konstant trøtt for tiden og akkurat i dag hjelper det ikke på å være hjemme med en treåring som nesten ikke har sovet pga høy feber i natt :-( gleder meg til kvelden kommer så jeg bare kan gå å legge meg.
 
Veit jeg ikke har det ille... sammenliknet med mange andre her inne... Men jeg syns nesten det er værre å bare være litt oppblåst og slapp og ikke orke mer enn man må, og å være så dårlig at man faktisk ikke klarer å gjøre noe! De siste tre dagene har jeg ligget på sofaen, sittet og lest litt til eksamen. Sover to timer hver dag og kan allikevel sove 9 timer på natta uten problem. Blikke no mindre slapp av et sånnt liv heller vet jeg... BLÆH!

Kanskje det blir bedre når jeg begynner å jobbe til uka? Må sikkert spise en gang i timen men :p
 
Gud som jeg gleder meg til jeg ikke er så himla trøtt lenger!

Sover godt på natta, men enda så sov jeg i 2 timer nå, og hadde absolutt ikke det minste lyst til å stå opp :( Kjenner jeg lengter etter kveld og senga igjen!
 
Er så lei av å være uggen store deler av dagen :sour: Ikke veldig gøy å måtte puste dypt mange ganger og ta en mintpastill før jeg skal ta en blodprøve eller noe annet på jobb, kan ikke akkurat bare løpe på do når jeg sitter med nåla i armen til folk o_O Går hele dagen og bare håper og krysser fingre for at det skal gå bra på jobb i dag også. Har ikke fortalt noe på jobb enda og vil ikke heller, vil helst vente så lenge så mulig. Er værst frem til rundt 11 tiden, så går jeg konstant sulten frem til lunsj, blir sulten en halvtime etter lunsj igjen og sulten resten av dagen. Spiser meg àlt for mett på kvelden med kvalme som resultat igjen... Kvalm når jeg er sulten og kvalm når jeg er mett :wtf:
 
Er så lei av å være uggen store deler av dagen :sour: Ikke veldig gøy å måtte puste dypt mange ganger og ta en mintpastill før jeg skal ta en blodprøve eller noe annet på jobb, kan ikke akkurat bare løpe på do når jeg sitter med nåla i armen til folk o_O Går hele dagen og bare håper og krysser fingre for at det skal gå bra på jobb i dag også. Har ikke fortalt noe på jobb enda og vil ikke heller, vil helst vente så lenge så mulig. Er værst frem til rundt 11 tiden, så går jeg konstant sulten frem til lunsj, blir sulten en halvtime etter lunsj igjen og sulten resten av dagen. Spiser meg àlt for mett på kvelden med kvalme som resultat igjen... Kvalm når jeg er sulten og kvalm når jeg er mett :wtf:
Off. For no dritt :yuck: Jeg har det ganske likt. Er så sykt sulten at jeg spiser meg så mett at jeg blir kjempekvalm :( men hvis jeg ikke spiser blir jeg også kvalm. Ikke lett dette.
 
Off. For no dritt :yuck: Jeg har det ganske likt. Er så sykt sulten at jeg spiser meg så mett at jeg blir kjempekvalm :( men hvis jeg ikke spiser blir jeg også kvalm. Ikke lett dette.
Nei søren om det er... Spiste to store tacorundstykker til kvelds/middag, ble stappa og så sulten jeg etter 20 min!! Hadde litt lemoncurd i kjøleskapet og tok tre teskjeer av den, nå er jeg nesten kvalm igjen og stappa :wideyed: Jeg gir opp!
 
Dagens klaging fra meg igjen.. Den ekstreme kvalmen er fortsatt like ille... Sengeliggende 24/7, sover 2 timer på dagen og hele natta minus de gangene jeg våkner kvalm... Jeg har snart fullført to uker uten annen mat enn litt melon pr dag, får fortsatt i meg minimalt med drikke, gått ned 7 kg siden 17 mai,å gå til do er ett mareritt for jeg blir såklart svimmel tvert, kvalm med brekninger og beina mine svikter.. Så jeg må si jeg er spent på hvordan det skal gå å komme seg til legekontoret imorgen..

Men, oppi det vil jeg skryte av sambo... Hadde det ikke vært for han så hadde nok barna råtna for lenge siden...
 
Last edited:
Dagens klaging fra meg igjen.. Den ekstreme kvalmen er fortsatt like ille... Sengeliggende 24/7, sover 2 timer på dagen og hele natta minus de gangene jeg våkner kvalm... Jeg har snart fullført to uker uten annen mat enn litt melon pr dag, får fortsatt i meg minimalt med drikke, gått ned 7 kg siden 17 mai,å gå til do er ett mareritt for jeg blir såklart svimmel tvert, kvalm med brekninger og beina mine svikter.. Så jeg må si jeg er spent på hvordan det skal gå å komme seg til legekontoret imorgen..

Men, oppi det vil jeg skryte av sambo... Hadde det ikke vært for han så hadde nok barna råtna for lenge siden...

Skjønner ikke helt den mekanismen der. Skal man ikke spise for at babyen i magen skal vokse? :p all næring går jo først og fremst til den lille men det blir jo lite å ta av når man ikke tar til seg næring... huff føler med deg!
 
Skjønner ikke helt den mekanismen der. Skal man ikke spise for at babyen i magen skal vokse? :p all næring går jo først og fremst til den lille men det blir jo lite å ta av når man ikke tar til seg næring... huff føler med deg!

Jupp... Det blir lite, å hadde jeg klart så hadde jeg spist...
 
Dagens klaging fra meg igjen.. Den ekstreme kvalmen er fortsatt like ille... Sengeliggende 24/7, sover 2 timer på dagen og hele natta minus de gangene jeg våkner kvalm... Jeg har snart fullført to uker uten annen mat enn litt melon pr dag, får fortsatt i meg minimalt med drikke, gått ned 7 kg siden 17 mai,å gå til do er ett mareritt for jeg blir såklart svimmel tvert, kvalm med brekninger og beina mine svikter.. Så jeg må si jeg er spent på hvordan det skal gå å komme seg til legekontoret imorgen..

Men, oppi det vil jeg skryte av sambo... Hadde det ikke vært for han så hadde nok barna råtna for lenge siden...

Høres ut som du trenger innleggelse på sykehus og mat intravenøst! Det er ikke bra for verken deg eller bebis at du ikke får i deg mat :( Og bebis er jo avhengig av at du får i deg mat.
 
Høres ut som du trenger innleggelse på sykehus og mat intravenøst! Det er ikke bra for verken deg eller bebis at du ikke får i deg mat :( Og bebis er jo avhengig av at du får i deg mat.

Har vel begynt å tenkt i de baner selv også ja, så er naturligvis spent på legetimen imorgen .. :(
 
Har vel begynt å tenkt i de baner selv også ja, så er naturligvis spent på legetimen imorgen .. :(

Er selvfølgelig ikke noe morsomt å måtte ligge på sykehuset, og spesielt ikke når man har barn hjemme heller :( Men jeg tenker som så at i ditt tilfelle så er det nødvendig, både for deg og bebis. Og du slipper jo ut igjen så fort formen er blitt bedre :) Og det kan det jo bli med litt næring i skrotten ;) Masse lykke til hos legen i morgen hvert fall :)
 
Er selvfølgelig ikke noe morsomt å måtte ligge på sykehuset, og spesielt ikke når man har barn hjemme heller :( Men jeg tenker som så at i ditt tilfelle så er det nødvendig, både for deg og bebis. Og du slipper jo ut igjen så fort formen er blitt bedre :) Og det kan det jo bli med litt næring i skrotten ;) Masse lykke til hos legen i morgen hvert fall :)


Jeg tar imot hva som helst akkurat nå kjenner jeg .. Vet barna blir ivaretatt om jeg må inn.. Jeg gir mye nå for å kunne være oppegående,,
Takk, oppdaterer imorgen etter legebesøket
 
Jeg tar imot hva som helst akkurat nå kjenner jeg .. Vet barna blir ivaretatt om jeg må inn.. Jeg gir mye nå for å kunne være oppegående,,
Takk, oppdaterer imorgen etter legebesøket

Det skjønner jeg godt, for er helt forferdelig å være i så dårlig form! Når i morgen har du time? :)
 
Back
Topp