Klagetråd?

Klager over å ha en sånn dag der alt som kan gå galt, faktisk har gått galt! :-(
Sto opp til mld fra kollega om at hun er syk (er lærer og må derfor improvisere noen timer undervisning med klassen), og måtte ha litt ekstra tid på jobben for å ordne dette. Dro tidlig, men kom på at jeg måtte fylle bensin på veien. Gjorde dette, fikk litt dårligere tid, men ok... Så begynner bilen å streike! Må kjøre hjem etter å ha lever i bhg, bytte bil og komme meg på jobben. Så hadde jeg sykt dårlig tid og rakk ikke å forberede noe av dagen. På veien hjem klarer jeg å kvele bilen tre ganger...! Gammel drittbil! Har dårlig tid fordi jeg skal hente en venninne på togstasjonen, så ringer bhg og sier at treåringen ligger slått ut med over 40 i feber :-( Ja... Så nå er det om å gjøre å legge lokk på hormonene og være tålmodig med den syke <3
Auda... For en dag du har hatt! Håper du er god på "stuntpedagogikk" så dagen ikke ble helt ille.
Morgendagen kan forhåpentligvis bare bli bedre enn denne!

Auda... For en dag du har hatt! Håper du er god på "stuntpedagogikk" så dagen ikke ble helt ille.
Morgendagen kan forhåpentligvis bare bli bedre enn denne!
En god lærer bør være god på å ta ting på sparket ;-) Jobbdagen ble helt grei, elevene hadde en fin og produktiv dag :-) Jeg for min del har vært antipedagog på hjemmebane og benket treåringen foran tv'n.....

I dag klager jeg over ALT:
- Vondt i hodet
- Vondt i lysken
- Kvalm hele tiden
- Det e så lyst ute at hodet blir enda værre!
- Må få meg jobb neste skoleår før magen begynner å vises, men det ser dårlig ut.
- Mannen er på trening, så dårlige meg må varte opp en hyper 3åring...

En god lærer bør være god på å ta ting på sparket ;-) Jobbdagen ble helt grei, elevene hadde en fin og produktiv dag :) Jeg for min del har vært antipedagog på hjemmebane og benket treåringen foran tv'n.....
Høres bra ut at jobbdagen ble bra likevel (selv om det alltid blir best med litt planlegging). Man trenger ikke være så pedagogisk med egne barn har jeg hørt rykter om ;)

Klarer det bare ikke... Brukt opp pedagogikken i løpet av dagen innen jeg kommer hjem :-P Men føler da at jeg gjør en grei nok jobb, og har verdens snilleste datter! <3
Hva med å sette din treåring foran tv nå i og med at formen din ikke er helt på topp....?

Får dårlig samvittighet forhold til ungene når det eneste jeg orker om dagen er så vidt å lage middag og hjelpe eldste med leksene før jeg må legge meg ned på sofaen og hvile.

Er utslitt etter jeg kommer hjem fra jobb og klarer ikke å la være å tenke på er alt arbeidet som gjenstår.

Hvorfor kan ikke vi få litt fint vær?
Synes det er så stusselig for ungene.... I dag har det vært opphold, men vinden sørger jo for at det er iskaldt ute. Værsyk og gravid på en gang er ikke noe å tulle med :smiley-angry019

I dag klager jeg over svangerskapskvalmen og at jeg er så oppblåst. Håper det gir seg snart!:)

Klager over trykk i øynene som gjør meg ennda dårligere.. Andre som er plaget med øynene??
Klager også over magen som ser ut som er sprekk klar pga luft :o

Klager over gamle folk som har mistet alle forståelse!
Min kjære treåring og jeg har kost oss på stranden i dag, helt til hun klarte å kaste bøtten sin ut i vannet og den drev avgårde... Hun begynte etter litt å gråte og jeg forsøkte å fortelle henne at det var dumt å kaste den ut og at nå er den borte (jeg svømmer ikke i iskaldt vann for en dum bøtte!). Hun gikk 20 meter unna og satt seg ned og gråt mer og mer. Jeg kjenner ungen min og vet at noen ganger er deg greit å bare gråte ut, så kan vi snakke fornuftig sammen etterpå. Da hun ikke roet seg etter en stund, og man kunne tydelig høre på gråten at det bare var tull, så gikk jeg forbi henne og rundt bygget. Jeg vet at dette gjør så hun kommer etter meg.
Men så plutselig henger det en eldre mann ut fra verandaen sin i 5 etg og kjefter på meg! På dette tidspunktet er treåringen kommet så og si bort til meg. Tålmodigheten min er svært liten for tiden, og hadde brukt opp det meste på å tåle sutringen. Denne idioten av en gubbe tillater seg å si at jeg fikk se å ta med ungen et annet sted, og ta ansvar for barnet mitt!!
Kan jo forstå at det ikke var en hyggelig lyd for han, men altså...! Snakk i det minste ordentlig til folk... Knurr...

Klager over gamle folk som har mistet alle forståelse!
Min kjære treåring og jeg har kost oss på stranden i dag, helt til hun klarte å kaste bøtten sin ut i vannet og den drev avgårde... Hun begynte etter litt å gråte og jeg forsøkte å fortelle henne at det var dumt å kaste den ut og at nå er den borte (jeg svømmer ikke i iskaldt vann for en dum bøtte!). Hun gikk 20 meter unna og satt seg ned og gråt mer og mer. Jeg kjenner ungen min og vet at noen ganger er deg greit å bare gråte ut, så kan vi snakke fornuftig sammen etterpå. Da hun ikke roet seg etter en stund, og man kunne tydelig høre på gråten at det bare var tull, så gikk jeg forbi henne og rundt bygget. Jeg vet at dette gjør så hun kommer etter meg.
Men så plutselig henger det en eldre mann ut fra verandaen sin i 5 etg og kjefter på meg! På dette tidspunktet er treåringen kommet så og si bort til meg. Tålmodigheten min er svært liten for tiden, og hadde brukt opp det meste på å tåle sutringen. Denne idioten av en gubbe tillater seg å si at jeg fikk se å ta med ungen et annet sted, og ta ansvar for barnet mitt!!
Kan jo forstå at det ikke var en hyggelig lyd for han, men altså...! Snakk i det minste ordentlig til folk... Knurr...

Nå knurra til og mine hormoner !
Såklart , du lot henne grine på morro fordi du ikke bryr deg ! Makan ...
Skulle møtt meg han når jenta mi hadde ett trassanfall på det lokale kjøpesenteret når hun var kanskje 3 år ca. Hyla og la seg ned på gulvet , jeg gjorde nøyaktig deg samme som henne . Første og siste gangen hun gjorde d . Fikk noen stygge blikk :p fra mannfolk .

Nå knurra til og mine hormoner !
Såklart , du lot henne grine på morro fordi du ikke bryr deg ! Makan ...
Skulle møtt meg han når jenta mi hadde ett trassanfall på det lokale kjøpesenteret når hun var kanskje 3 år ca. Hyla og la seg ned på gulvet , jeg gjorde nøyaktig deg samme som henne . Første og siste gangen hun gjorde d . Fikk noen stygge blikk :p fra mannfolk .
Jeg takler bare ikke når andre folk gir etter for dårlig adferd, er litt yrkesbelastet som lærer :-P Som min kjære mor sier, så går det litt hardt ut over mitt barn der alt skal gjøres rett ;-) Mitt barn skal alltid kunne komme til meg, uansett hva det er, men om det er trass så får det bare være. Jeg synes forøvrig jeg har den perfekte oppskriften på barneoppdragelse (det synes vel alle?) for mitt barn er så god som gull! Hun er fryktelig dårlig til å spise grønnsaker og variert kost. Men bortsett fra det er det fint lite jeg kan klage på! :-)

Spotter brunt etter sex imorges .
*|>\<\<^\*}*|!]$|^{>|*%]?\€\^]#\^^\!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå er jeg meget lei av dette !! Mindre enn det jeg har blødd/spottet "fast" da så håper det bare gir seg ..

Spotter brunt etter sex imorges .
*|>\<\<^\*}*|!]$|^{>|*%]?\€\^]#\^^\!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå er jeg meget lei av dette !! Mindre enn det jeg har blødd/spottet "fast" da så håper det bare gir seg ..
Nei, nå må det gi seg!!

Nei, nå må det gi seg!!

Enig !
Blir så frustrert nå at jeg nesten tenker av og til at det heller bare kunne gått galt med en gang hvis det skal gå galt, så jeg slipper å pines over tid , men heller kan starte på nytt .
Samtidig så prøver jeg å være positiv , for har jo sett 4 ganger at lillen har d bra selv om jeg spotter . Å nå har jeg jo faktisk hatt sex, å da kan d vel komme litt og som jeg har forstått .

Men uansett ... Jævla dritt !

Enig !
Blir så frustrert nå at jeg nesten tenker av og til at det heller bare kunne gått galt med en gang hvis det skal gå galt, så jeg slipper å pines over tid , men heller kan starte på nytt .
Samtidig så prøver jeg å være positiv , for har jo sett 4 ganger at lillen har d bra selv om jeg spotter . Å nå har jeg jo faktisk hatt sex, å da kan d vel komme litt og som jeg har forstått .

Men uansett ... Jævla dritt !
Skjønner den tankegangen veldig godt! Krysser alt som krysses kan for deg!:)

Hadde tre dager uten å spy, så tenkte at nå var det straks ferdig. Men de siste to dagene har jeg vært skikkelig sliten, null energi.

Klager over comeback kvalmen som kom værre enn noen gang... Drypp med væske og innleggelse i dag :( meen! Fikk se den lille for første gang da de måtte sjekke at det var bare en!! Den lille spratt og holdt på og legen kunne ikke se noe galt!' Og det var bare en!

Klager over comeback kvalmen som kom værre enn noen gang... Drypp med væske og innleggelse i dag :( meen! Fikk se den lille for første gang da de måtte sjekke at det var bare en!! Den lille spratt og holdt på og legen kunne ikke se noe galt!' Og det var bare en!
Både noe til klaging og noe til jubel det der :-) Så kos å se sprelling <3

Back
Topp