Klagetråd?

Det skjønner jeg godt, for er helt forferdelig å være i så dårlig form! Når i morgen har du time? :)

1230..
Fikk ikke sove ikveld , vondt i magen osv , litt redd for om det var noe galt med lille , men (Sorry detaljer) ble sittende på do med bøtta foran for å si d sånn... Så temmelig sikker på at alt jeg har fått i meg idag har kommet både ut og opp... :/

1230..
Fikk ikke sove ikveld , vondt i magen osv , litt redd for om det var noe galt med lille , men (Sorry detaljer) ble sittende på do med bøtta foran for å si d sånn... Så temmelig sikker på at alt jeg har fått i meg idag har kommet både ut og opp... :/

Å uffa meg, det er ikke noe greit :( Og når man er nervøs også, så påvirker jo gjerne det magen også så du får dobbelt opp :( Sender deg en stor klem og håper at du snart får sove❤️

Å uffa meg, det er ikke noe greit :( Og når man er nervøs også, så påvirker jo gjerne det magen også så du får dobbelt opp :( Sender deg en stor klem og håper at du snart får sove❤️

Takk .. Sovet av og på fra 0330 til 0630 , så litt ble d jo. Krysser fingrene for produktiv legetime, skal inn til kvinnelig turnuslege som jeg aldri har møtt , håper d er god hjelp å få :)

lykke til <3

Klager på at jeg på to døgn bare har klart å fått i meg en pizzabit :( Er skikkelig dårlig å klarer ikke få i meg mat :( Prøver å drikke mye vann da, men har skikkelig vondt i magen.

Klager på at jeg på to døgn bare har klart å fått i meg en pizzabit :( Er skikkelig dårlig å klarer ikke få i meg mat :( Prøver å drikke mye vann da, men har skikkelig vondt i magen.

Føler sånn med deg :(

Oppdatering etter legebesøk: blir sendt rett inn på gyn for innleggelse , hyperemesis. . Nå skal alt bli bedre håper jeg .

Godt de tar vare på deg. Kvalmen blir du vel ikke kvitt av en innlegging , men intravenøs næring er gull når man ikle beholder mat.

God bedring,håper det ikke varer så mange uker, hyperemisisen altså.

Oppdatering etter legebesøk: blir sendt rett inn på gyn for innleggelse , hyperemesis. . Nå skal alt bli bedre håper jeg .

Så bra legen tok deg serriøst :) da må det jo bare bli bedre, og selvom du ikke direkte blir kvitt kvalmen av å få intravenøst så blir du jo piggere av å få i deg næring og da blir du fortere frisk :-) god bedring!

Klager over vond korsrygg da jeg står på jobb hele dagen. Har litt ekstra nå da jeg kjenner det strekker litt i magen som også stråler ut I korsryggen. Og selvfølgelig veldig trøtt.

Jeg må bare klage over hvor sakte disse dagene går. Føles ut som en evighet til den 15.6 da vi skal på tidlig ul. Klar i fingrene etter å vite om alt er bra med spiren i magen :)

Å der kom bekkenløysingo 7+3 :(

Klager over å ha en sånn dag der alt som kan gå galt, faktisk har gått galt! :-(
Sto opp til mld fra kollega om at hun er syk (er lærer og må derfor improvisere noen timer undervisning med klassen), og måtte ha litt ekstra tid på jobben for å ordne dette. Dro tidlig, men kom på at jeg måtte fylle bensin på veien. Gjorde dette, fikk litt dårligere tid, men ok... Så begynner bilen å streike! Må kjøre hjem etter å ha lever i bhg, bytte bil og komme meg på jobben. Så hadde jeg sykt dårlig tid og rakk ikke å forberede noe av dagen. På veien hjem klarer jeg å kvele bilen tre ganger...! Gammel drittbil! Har dårlig tid fordi jeg skal hente en venninne på togstasjonen, så ringer bhg og sier at treåringen ligger slått ut med over 40 i feber :-( Ja... Så nå er det om å gjøre å legge lokk på hormonene og være tålmodig med den syke <3

Back
Topp