Klagetråd?

Med første hadde jeg ikke. Med andre altså litt før halvveis
 
I dag klager jeg på at mannen ikke vil gå ut med graviditeten før etter uke 12.. :p Jeg som er så utålmodig.. Det kløøør i fingrene om å si det. Men jeg har klart å ikke sagt noe til noen enda:D
 
Jeg tror nok min er med på å dele det med de nærmeste nå i mai, muligens 17. til min familie i alle fall, dersom min bror serverer biff, og etter 19. i alle fall, når jeg har vært på ul.

Men jeg har ikke så lyst til å fortelle det selv, så det haster ikke for meg. Jeg tenkte ikke tanken på at jeg hadde lyst til å fortelle det til mamma engang når de var her i dag. Nesten så jeg glemte det det meste av tiden, faktisk.

Det eneste jeg grumfer over er igjen... bekkenet. Det merkes at det er der. Irriterende tidlig.
 
Klager pittelitt for at mannen reiste idag, selv om han kommer hjem igjen om ca 1 uke :p *føler seg teit og hormonell :D*
 
Ikke så mye klage som spørsmål, er d andre som har veldig mye luft i magen? Jeg har fått veldig masse, og får ofte mageknip *litt flau*.
 
Trafikk.

For 20 minutter siden stoppa alt på veien. Jeg fikk sms fra mannen, som er litt lenger fremme. En bil har mistet det dekk, tunell stengt, omkjøring sakte.

Fint.

Vi har flyttet oss kanskje 200 meter. Jeg ser barnehagen. De serverer frokost i er kvarter til. I denne farta tar der oss nok nærmer en halvtime. Om man kan kalle det fart, jeg har satt på håndbrekket.
Jentungen klager på at hun sulten.
Jeg fant en pakke mariekjeks i bilen, hun får spise slike.
 
Ikke så mye klage som spørsmål, er d andre som har veldig mye luft i magen? Jeg har fått veldig masse, og får ofte mageknip *litt flau*.
Jepp!! Er visstnok helt vanlig... Akkurat disse dagene er jeg fornøyd med å ha mannen på havet...

Min negative idag er tannlegen halv 10.... Det er noe jeg hater!! Så om noen har noen oppmuntrende ord, gjerne del..
 
Jepp!! Er visstnok helt vanlig... Akkurat disse dagene er jeg fornøyd med å ha mannen på havet...

Min negative idag er tannlegen halv 10.... Det er noe jeg hater!! Så om noen har noen oppmuntrende ord, gjerne del..
Jeg er faktisk redd for å bli invitert på besøk. Hvis jeg må holde d i meg får jeg ihvertfall knip.

D kommer sikkert til å gå fint hos tannlegen :) jeg er selv litt redd der, men de bruker alltid å være snille og forsiktig :) masse lykke til! :)
 
Klager over to bunker med mattetentamen som må rettes..har mest lyst til å soooove :yuck:
 
Klager over at jeg er så sykt oppblåst. Ser ut som om jeg er 7 måneder på vei. Skal på jobb på mandag etter 2 uker med sykemelding pga forstoppelse og mye mage/tarm smerter. Hvordan skal jeg klare å skjule denne magen. Passet ikke buksene mine lengre. Klage klage !
 
Klager over at jeg er så sykt oppblåst. Ser ut som om jeg er 7 måneder på vei. Skal på jobb på mandag etter 2 uker med sykemelding pga forstoppelse og mye mage/tarm smerter. Hvordan skal jeg klare å skjule denne magen. Passet ikke buksene mine lengre. Klage klage !
Kjøp deg Floyd bukse på BYoung. Superstretchy! Og passer folk i alle fasonger. Jeg har en, og klarer å gå med den selv med sykt oppblåst mage! Dn eneste som passer meg nå. Dn kommer jeg til å bruke utover i graviditeten :)
 
Klager over en mann som akkurat nå i min hormontilværelse er skikkelig ubrukelig!! Han ligger fremdeles og sover nå kl 9.30 og jeg som er kronisk trøtt og sliten for tiden sto opp med treåringen rett før kl 7... Knurr...!
 
Back
Topp