Klagetråd?

Klager på at mannen er på sjøen og koser seg med lørdagsbiff, mens jeg vil ha ham hjem for å fortelle ham disse nyhetene face to face! Testa nemlig positivt dagen etter at han dro på sjøen, hehe :p
 
Klager på at mannen er på sjøen og koser seg med lørdagsbiff, mens jeg vil ha ham hjem for å fortelle ham disse nyhetene face to face! Testa nemlig positivt dagen etter at han dro på sjøen, hehe :p
Når kommer han tilbake? Så grusomt å sitte på denne nyheten alene, men så spennende å kunne fortelle det snart :)
 
Når kommer han tilbake? Så grusomt å sitte på denne nyheten alene, men så spennende å kunne fortelle det snart :)
Han kommer ikke hjem før 4 juni (om det ikke skjer noe da). Så er jo såååååå lenge til! D: klør sånn i fingrene når jeg snakker med ham på face nå, men jeg gjør mitt beste på å holde det tilbake :p
 
Han kommer ikke hjem før 4 juni (om det ikke skjer noe da). Så er jo såååååå lenge til! D: klør sånn i fingrene når jeg snakker med ham på face nå, men jeg gjør mitt beste på å holde det tilbake :p
Men dere prøvde? Så du vet at han blir glad...? :) Er jo tålmodighetsprøve det der, å holde seg ;-)
 
Men dere prøvde? Så du vet at han blir glad...? :) Er jo tålmodighetsprøve det der, å holde seg ;-)
Vi er ikke prøvene nei. Klusset litt med p pilla i alt stresset med konfirmasjoner og bursdager, så den eneste dagen vi hadde sex så viste det seg i ettertid at det var rundt den tiden jeg pleide å ha el, så her sitter jeg uplanlagt gravid. Vi hadde planlagt å vente iallfall en 3-4 år til. :p
 
Aha... Da er det IHVERTFALL spennende!!! ;-) Hva tror du han sier?
 
Aha... Da er det IHVERTFALL spennende!!! ;-) Hva tror du han sier?
Jeg vet ikke. Altså, han sier jo alltid at om uhellet skulle skje så vil ha ta fult ansvar og støtte meg fult og helt i hele svangerskapet. Men han legger også til at han håper at vi kan vente til han er 100% ferdig med utdanninga si. Så dette kan bli meget spennende. Dere skal bli oppdatert ^^
 
Jeg vet ikke. Altså, han sier jo alltid at om uhellet skulle skje så vil ha ta fult ansvar og støtte meg fult og helt i hele svangerskapet. Men han legger også til at han håper at vi kan vente til han er 100% ferdig med utdanninga si. Så dette kan bli meget spennende. Dere skal bli oppdatert ^^
Godt grunnlag da :) Krysser fingrene for masse glede! Blir spennende for oss å høre og ;-)
 
Har så urolige bein at jeg snart blir gal. Mandag skal jeg kjøpe meg magnesium og se om det hjelper. .
Noen andre som har hatt positiv virkning av det?
 
Bekkenet mitt liker ikke å stå og se på fotball for andre dag på rad. Tre timer på en fotballbane for like mange kamper. I går. Og i dag.
 
Klage øve jentungen så pinade pisse å drite på seg daglig for tio!!!!
Ho e 4,5år, så burde absolutt vært ferdig med sånt tull :(
Har vært kjempeflink ette minien blei født, men siste 2 vekene har ho ikkje hatt ein einaste dag uten å ha gjort seg ut...
 
"jeg er også liten". Ikke uvanlig det.
 
Naboene irriterer meg. Alt jeg vil er å ligge på sofaen, spise sjokolade og syns synd på meg selv (snus-slutt). Det er ikke spesielt lett når de er ute å jobber i hagen hele dagen (vindu rett inn til stua vår). Drittsekker ass;)
 
Min tur til å klage litt...
Jeg har de siste to-tre dagene vært så opplåst at det rett og slett er vondt, føler huden strekker seg på sidene, noen andre som har det sånn?:meh:
 
Klager litt over naboene jeg også:p de skal alltid sende sine barn ned til oss slik at dem kan gjøre husarbeid,lage middag osv, også har vi plutselig en hel haug med barn å passe på og ikke får gjort noen ting selv! Arg! Og når våre barn vil leke hos naboene passer det aldri for dem! Ufint spørr du meg! Men vi er altfor snille og sier sjeldent nei, så da blir det vel sånn...
 
Må klage på de sure sekretærer som jobber på legekontoret jeg går på. Blir så sint!!!
@!&#%$!!
 
Sliter med å holde meg våken.
 
Klager over at jeg var så dum at jeg tok en Clearblue test i dag...

Skal være 6+1 i dag, men ukeindikatoren viste 2-3, som da betyr at jeg er i uke 4 eller 5..
Tok testen for å beroligge, men det svaret var lite betryggende.
 
Det et jo bare veiledende og det et jo ikke tvil om at du er gravid med sånn test da!
 
Back
Topp