Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når kommer han tilbake? Så grusomt å sitte på denne nyheten alene, men så spennende å kunne fortelle det snartKlager på at mannen er på sjøen og koser seg med lørdagsbiff, mens jeg vil ha ham hjem for å fortelle ham disse nyhetene face to face! Testa nemlig positivt dagen etter at han dro på sjøen, hehe![]()
Han kommer ikke hjem før 4 juni (om det ikke skjer noe da). Så er jo såååååå lenge til! D: klør sånn i fingrene når jeg snakker med ham på face nå, men jeg gjør mitt beste på å holde det tilbakeNår kommer han tilbake? Så grusomt å sitte på denne nyheten alene, men så spennende å kunne fortelle det snart![]()
Men dere prøvde? Så du vet at han blir glad...?Han kommer ikke hjem før 4 juni (om det ikke skjer noe da). Så er jo såååååå lenge til! D: klør sånn i fingrene når jeg snakker med ham på face nå, men jeg gjør mitt beste på å holde det tilbake![]()
Vi er ikke prøvene nei. Klusset litt med p pilla i alt stresset med konfirmasjoner og bursdager, så den eneste dagen vi hadde sex så viste det seg i ettertid at det var rundt den tiden jeg pleide å ha el, så her sitter jeg uplanlagt gravid. Vi hadde planlagt å vente iallfall en 3-4 år til.Men dere prøvde? Så du vet at han blir glad...?Er jo tålmodighetsprøve det der, å holde seg ;-)
Jeg vet ikke. Altså, han sier jo alltid at om uhellet skulle skje så vil ha ta fult ansvar og støtte meg fult og helt i hele svangerskapet. Men han legger også til at han håper at vi kan vente til han er 100% ferdig med utdanninga si. Så dette kan bli meget spennende. Dere skal bli oppdatert ^^Aha... Da er det IHVERTFALL spennende!!! ;-) Hva tror du han sier?
Godt grunnlag daJeg vet ikke. Altså, han sier jo alltid at om uhellet skulle skje så vil ha ta fult ansvar og støtte meg fult og helt i hele svangerskapet. Men han legger også til at han håper at vi kan vente til han er 100% ferdig med utdanninga si. Så dette kan bli meget spennende. Dere skal bli oppdatert ^^
Hva har de gjort?Må klage på de sure sekretærer som jobber på legekontoret jeg går på. Blir så sint!!!
@!&#%$!!