Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OMG! Så enig!ALT med mannen irriterer meg!
Ja, han gjør så godt han kan! Men seriøst - så mye klaging og surking! Jeg blir sprø!
Jeg kan da vel ikke noe for at jeg er dårlig..... hjelper faktisk ikke at han sukker og stønner fordi han må gjøre LITT mer enn vanlig!
Dagens hjertesukk
Putt ørepropper i øra og ikke hør unga så må mannen din opp Jeg gjør det om mårran nå, så han står opp hver dag på helgMå klage! Har to barn på fem og 3 år som enda er mye våkne på natten. Her er jeg som flyktning i eget hus og hopper rundt i hver seng med barna mens mannen ligger lykkelig og snorker i c pap en sin i sengen vår. Om 2,5 time skal jeg på jobb og har ikke fått sove et jævla drit. Jeg ser helt elendig på å bære fram det her barnet når det alltid er jeg som må ta alt det forbannede ansvaret om natten. Kjenner jeg klikker!!!!!!!! Jeg tror faktisk ikke jeg klarer en gang.
Egentlig er det nok ikke bare enkelt å leve med meg nå for tiden, men må han klage og surke så mye???OMG! Så enig!
Er jo litt unntakstilstand, og det må han tåle! Også får vi være flinke til å innrømme hvis vi har vært urimelig...Egentlig er det nok ikke bare enkelt å leve med meg nå for tiden, men må han klage og surke så mye???
Tross alt ikke han som spyr eller er drit dårlig hver dag...
Du kan vel spise salami også, bare du steker den først.Jeg fikk servert nystekte baguetter og eggerøre i morges, da savnet jeg salamien gitt ja.
Er grillpølse fy-mat?
Jeg bruker aldri hummus som dip, men som tilbehør til middag... Skal prøve å tynne den ut og bruke som dip en dag. Er også skikkelig godtesjuk.Aldri hørt om men det hørtes godt ut
Jeg prøver... innimellom...Er jo litt unntakstilstand, og det må han tåle! Også får vi være flinke til å innrømme hvis vi har vært urimelig...
Norsk salami er varmebehandlet. Bare å spise! Det sa til og med jordmorDu kan vel spise salami også, bare du steker den først.
Masse lykke til med eksamen!!! Lenge igjen av grillsesongen, så når kvalmen har gitt seg *krysser fingrene* så håper jeg det holder seg nede i magen!Er lei av å være kvalm hver dag
Spiste grillmat i går som kom opp igjen etter et par timer. Tror ikke jeg klarer å spise sånn mat på en stund
Vil ha tilbake energi så jeg kan gå på jobb når jeg skal, og klare å fullføre utdanninga jeg holder på med samtidig. Eksamen om 1 mnd, og så er det bare en mnd igjen til sommerferie. Skal klare det!
Tusen takkMasse lykke til med eksamen!!! Lenge igjen av grillsesongen, så når kvalmen har gitt seg *krysser fingrene* så håper jeg det holder seg nede i magen!