KLAGETRÅD

Klager litt over at ALT smaker som makrell i tomat! Hvorfor?? :stop::wacky: jeg har ikke spist makrell i tomat på årevis og ikke har vi det i hus. Er det en greie eller er jeg gæærn? :smiley-ashamed008:confused005

ALT med mannen irriterer meg!
Ja, han gjør så godt han kan! Men seriøst - så mye klaging og surking! Jeg blir sprø!
Jeg kan da vel ikke noe for at jeg er dårlig..... hjelper faktisk ikke at han sukker og stønner fordi han må gjøre LITT mer enn vanlig!
Dagens hjertesukk
OMG! Så enig!

:smiley-bounce016
Må klage! Har to barn på fem og 3 år som enda er mye våkne på natten. Her er jeg som flyktning i eget hus og hopper rundt i hver seng med barna mens mannen ligger lykkelig og snorker i c pap en sin i sengen vår. Om 2,5 time skal jeg på jobb og har ikke fått sove et jævla drit. Jeg ser helt elendig på å bære fram det her barnet når det alltid er jeg som må ta alt det forbannede ansvaret om natten. Kjenner jeg klikker!!!!!!!! Jeg tror faktisk ikke jeg klarer en gang.
Putt ørepropper i øra og ikke hør unga så må mannen din opp:) Jeg gjør det om mårran nå, så han står opp hver dag på helg:smiley-angelic008

Egentlig er det nok ikke bare enkelt å leve med meg nå for tiden, men må han klage og surke så mye???
Tross alt ikke han som spyr eller er drit dårlig hver dag...
Er jo litt unntakstilstand, og det må han tåle! Også får vi være flinke til å innrømme hvis vi har vært urimelig... :oops:

Er lei av å være kvalm hver dag :meh:
Spiste grillmat i går som kom opp igjen etter et par timer. Tror ikke jeg klarer å spise sånn mat på en stund :depressed:
Vil ha tilbake energi så jeg kan gå på jobb når jeg skal, og klare å fullføre utdanninga jeg holder på med samtidig. Eksamen om 1 mnd, og så er det bare en mnd igjen til sommerferie. Skal klare det! :gen014

Er lei av å være kvalm hver dag :meh:
Spiste grillmat i går som kom opp igjen etter et par timer. Tror ikke jeg klarer å spise sånn mat på en stund :depressed:
Vil ha tilbake energi så jeg kan gå på jobb når jeg skal, og klare å fullføre utdanninga jeg holder på med samtidig. Eksamen om 1 mnd, og så er det bare en mnd igjen til sommerferie. Skal klare det! :gen014
Masse lykke til med eksamen!!! Lenge igjen av grillsesongen, så når kvalmen har gitt seg *krysser fingrene* så håper jeg det holder seg nede i magen!

I dag våknet jeg med tidenes kink i nakken og det er enda helt jævlig. Det må det være lov å klage på! Åååå det gjør så vodt :( kan ikke se til høyre eller slappe av.

Uff, god bedring.

Her er jeg gørr kvalm igjen :( kastet opp i går kveld :(

Klage! Formen er altså helt elendig idag. Hodet er tåkete og tungt. Kroppen er slapp og uggen. Magen murrer noe voldsomt, særlig om natta, så søvnen er det så som så med. Vet ikke om det er kvalme eller bare skikkelig uggen. Gidder ingenting og vil ingenting, bortsett fra å spise når sulten kommer stormende. Det er som en influensa minus rennende nese. Klage, klage, syte, syte, er så lei....!

kastet opp før frokost :( Nå er det ingenting som frister

Etter flere dager med murringer og følelsen av å være gravid har jeg idag ingen gravidfølelse:( brystene er ømme, men ikke sånn voldsomt på den fronten heller...det er no skit å være kvalm, trett og i «dårlig» form, men når det plutselig ikke er slik så savner jeg det:wtf::wtf::wtf: og sambo er i dårlig humør idag og da falt jo jeg helt i kjelleren også...uten noen grunn egentlig :smiley-ashamed005
Hjelpes, man blir aldri fornøyd:p

Må klage litt... er så trøtt at det er tungt og ligge. Har absolutt ingen energi uansett hvor mye jeg hviler. Null tiltakslyst og middagslaging er blitt et kjempeproblem. Jeg blir kvalm av å stå oppreist. Er redd hele muskelmassen forsvinner hvis jeg bare skal bli liggende slik hele tiden.. klarer ikke tanken på normal mat, alt handler om akutte lyster og selv da smaker det ikke en gang godt.. kun 8+5... hvor mye lenger må jeg ha det sånn sa... tenker på 17 mai som runder hjørnet snart.. skal jeg ikke orke å se barna i 17 mai toget, spise pølser og is? Kjenner jeg vil gråte av tanken... har så lyst til å se barna... mannen jobber kveldsskift denne uken. Det er forferdelig tungt .. i dag klarer jeg meg ikke på viljen en gang :,(

Back
Topp