KLAGETRÅD

Abstract83

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Julegavene 2019
...blir garantert behov for å klage litt etterhvert. Synes tiden går treigt mot 12 uker.
 
Klager litt på en kranglete 5 åring hjemme, som blir sur for omtrent alt om dagen:bored:. Og det hjelper ikke at jeg er full av hormoner heller ...
*telle til ti og tenkte klare tanker*..
 
Klager litt på en kranglete 5 åring hjemme, som blir sur for omtrent alt om dagen:bored:. Og det hjelper ikke at jeg er full av hormoner heller ...
*telle til ti og tenkte klare tanker*..
Skriver under på den, firårsrtrass og syvåring med tempramang og sterke meninger..
 
Jeg kan vel få lov til å klage litt idag tenker jeg.. snufs.. Jeg og kjæresten koset oss litt idag, etter noen dager borte fra hverandre. Fikk en blødning rett etterpå :( Har hatt en del smerter de siste nettene, så forbereder meg på SA. Skal på UL på torsdag og da regner jeg med å få et svar på om jeg har mistet eller om det er noe liv der.. Forbereder meg på SA, så kan jeg heller bli positivt overrasket om spiren enda lever..
Noen flere som har opplevd blødninger så her tidlig?
 
Jeg kan vel få lov til å klage litt idag tenker jeg.. snufs.. Jeg og kjæresten koset oss litt idag, etter noen dager borte fra hverandre. Fikk en blødning rett etterpå :( Har hatt en del smerter de siste nettene, så forbereder meg på SA. Skal på UL på torsdag og da regner jeg med å få et svar på om jeg har mistet eller om det er noe liv der.. Forbereder meg på SA, så kan jeg heller bli positivt overrasket om spiren enda lever..
Noen flere som har opplevd blødninger så her tidlig?

Blødning etter samleie er vel ganske normalt? Vevet er mye mer skjørt og blør dermed lettere enn vanlig.

Jeg opplevde selv å ha litt brunlig utflod i går, så skjønner godt dine tanker og redsler her. Googla meg i hjel, og dette med samleie og blødning kom opp hele tiden. Det var ikke tilfelle hos meg da, men er visst mange som opplever litt brunlig utflod også. Ble normalt igjen mot kvelden i går, og i dag, så prøver å tenke at alt er fint, men skjønner som sagt veldig godt tankene dine.
 
Jeg kan vel få lov til å klage litt idag tenker jeg.. snufs.. Jeg og kjæresten koset oss litt idag, etter noen dager borte fra hverandre. Fikk en blødning rett etterpå :( Har hatt en del smerter de siste nettene, så forbereder meg på SA. Skal på UL på torsdag og da regner jeg med å få et svar på om jeg har mistet eller om det er noe liv der.. Forbereder meg på SA, så kan jeg heller bli positivt overrasket om spiren enda lever..
Noen flere som har opplevd blødninger så her tidlig?
Har opplevd blodspor etter sex samt hatt bittelitt blødninger med nr2. Krysser for harmløs blødning og at spiren sitter godt fast klem
 
Har humørsvingninger til tusen om dagen :hilarious: prøver så godt jeg kan og beherske meg her. Heldigvis har jeg en 9 mnd gammel baby som gjør meg alt annet enn sint og humøret er ganske stabilt rundt henne :happy119 :Heartred:Heartred
 
Jeg forstår ingenting av hva som foregår med meg jeg altså... Har hatt to små blødninger med friskt blod uten klumper. En etter sex på søndag, og en liten en etter middag igår. Begge blødningene var over etter at jeg hadde tørket meg. Tok på bind men blødde ikke noe i bindet.. nå er det kun litt brun spotting av restene etter igår.. Jeg har fått kjempe ømme pupper og våknet opp kvalm idag + har murringer.. Skal bli veldig spennende å se om det er en SA eller ikke.. Kan nesten ikke vente til ultralyden på torsdag.. :nailbiting:
 
Jeg forstår ingenting av hva som foregår med meg jeg altså... Har hatt to små blødninger med friskt blod uten klumper. En etter sex på søndag, og en liten en etter middag igår. Begge blødningene var over etter at jeg hadde tørket meg. Tok på bind men blødde ikke noe i bindet.. nå er det kun litt brun spotting av restene etter igår.. Jeg har fått kjempe ømme pupper og våknet opp kvalm idag + har murringer.. Skal bli veldig spennende å se om det er en SA eller ikke.. Kan nesten ikke vente til ultralyden på torsdag.. :nailbiting:

Hørtes helt normalt ut spør du meg :) hadde flere slike med både første og andre barn. Har også hatt to dager med spotting denne gangen :) skjønner du bekymrer deg og håper dette kan berolige deg litt :)
 
Har humørsvingninger til tusen om dagen :hilarious: prøver så godt jeg kan og beherske meg her. Heldigvis har jeg en 9 mnd gammel baby som gjør meg alt annet enn sint og humøret er ganske stabilt rundt henne :happy119 :Heartred:Heartred
Det har jeg også, og mannen han puster, spiser og drikker veldig høyt om dagen:hilarious::hilarious::hilarious:
 
Haha, tror jeg kan melde om humørsvingninger selv, ikke lett å være mannen min om dagen :angelic:
 
Det har jeg også, og mannen han puster, spiser og drikker veldig høyt om dagen:hilarious::hilarious::hilarious:
AMEN! Når mannen spiser eller drikker i nærheten av meg nå så smeller det :laughing021:laughing021
 
Megakort lunte og kjeft her.. de lille tingene mannen gjør som man kanskje biter i seg til hverdags smeller det plutselig til..
 
Hørtes helt normalt ut spør du meg :) hadde flere slike med både første og andre barn. Har også hatt to dager med spotting denne gangen :) skjønner du bekymrer deg og håper dette kan berolige deg litt :)


Er godt å høre at det kan være normalt å ha det sånn. Så får håpe det gjelder for meg også :D Det gjenstår å se. Forbereder meg på det værste, så får jeg heller bli positivt overrasket om de finner et bankende hjerte :)
 
Må bare klage litt på den syke luktesansen for tiden.. kjenner alt mulig rart, det hjelper ikke på når man går uggen om dagen i tillegg, ser ut som kvalmen tar seg opp på kveld hos meg også. Ikke vært så ille at jeg må spy, enn så lenge.
 
Må bare klage litt på den syke luktesansen for tiden.. kjenner alt mulig rart, det hjelper ikke på når man går uggen om dagen i tillegg, ser ut som kvalmen tar seg opp på kveld hos meg også. Ikke vært så ille at jeg må spy, enn så lenge.

Samme her. Syns hele huset lukter do på grunn av den dorensen som henger oppi toalettet. Eller hang oppi. Den blei kasta rett i søpla.
 
Jeg er 40 om 1,5 år. Jeg trenger ikke kviser uansett hvor gravid jeg er!! Det burde være en lov som sier at når man har fått sitt første grå hår er det biologisk umulig å få kviser!

:smiley-angry019
 
Aah, bare jeg som får lyst på «forbudt-mat» nå når det er påske og sola skinner? Er det trygt å spise grillpølse i små mengder?
 
Back
Topp