KLAGETRÅD

Aah, bare jeg som får lyst på «forbudt-mat» nå når det er påske og sola skinner? Er det trygt å spise grillpølse i små mengder?

Jeg fikk servert nystekte baguetter og eggerøre i morges, da savnet jeg salamien gitt ja.

Er grillpølse fy-mat?

Jeg fikk servert nystekte baguetter og eggerøre i morges, da savnet jeg salamien gitt ja.

Er grillpølse fy-mat?

Nei, jeg vet ikke, derfor jeg spør :) tenkte siden det er fabrikert, men går sikkert greit hvis det er gjennomstekt/kokt :)

Nei, jeg vet ikke, derfor jeg spør :) tenkte siden det er fabrikert, men går sikkert greit hvis det er gjennomstekt/kokt :)

Jeg har hvert fall spist det. Men jeg tok ikke en bit av pølsa før den er stekt/kokt som jeg vanligvis gjør da :p

Må syte litt over enda en ting som dukket opp i ansiktet mitt i dag.. MUNNSÅR!! Som om ikke alle kvisene var nok :mad::mad: Jeg føler meg ikke særlig fresh som gravid foreløpig altså.:hilarious:

Å kjære vene! Nå blir jeg svimmel bare jeg reiser meg opp fra sofaen :( HATER blodtrykket mitt!

Må bare klage litt jeg også:yuck:

Jeg er på hytta med svigers i påsken. De vet ingenting om graviditeten da vi syns det er for tidlig enda.

Men jeg er så kvalm:hungover: Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg en gang. Det er så slitsomt å være kvalm konstant i mange uker altså! Fikk afipran av legen, men det hjelper jo ikke en smule en gang:arghh:

Og ikke nok med det, jeg er jo så oppblåst at det ser ut som jeg sikkert er 7 mnd på vei:wideyed:

Så suten. Så sliten. Så sint :smiley-angry016:smiley-angry017
Har ingen grunn, bare hormoner gaaah. Men er jo glad til at jeg har symptomer allerede..

Jeg som knapt får kviser, OG som prata om i en annen tråd at jeg slapp unna forrige graviditet, jeg har plutselig fått 3 svære nå. Å av alle plasser er to av de plassert UNDER haka!?! Hva i alle dager liksom?!

Trøtt, sliten og uvel. Og frustrert over at noen mennesker insisterer på å være idioter

Jeg som knapt får kviser, OG som prata om i en annen tråd at jeg slapp unna forrige graviditet, jeg har plutselig fått 3 svære nå. Å av alle plasser er to av de plassert UNDER haka!?! Hva i alle dager liksom?!
karma karma karma karma chameleon.....

Trøtt, sliten og uvel. Og frustrert over at noen mennesker insisterer på å være idioter
Skjønner godt du er uvel :( Tar på å være gravid. Dumt å møte på idioter, men bare å heve seg over dem tenker jeg :D

Klager over igjen å sitte på do flere timer pr natt

Må klage! Har to barn på fem og 3 år som enda er mye våkne på natten. Her er jeg som flyktning i eget hus og hopper rundt i hver seng med barna mens mannen ligger lykkelig og snorker i c pap en sin i sengen vår. Om 2,5 time skal jeg på jobb og har ikke fått sove et jævla drit. Jeg ser helt elendig på å bære fram det her barnet når det alltid er jeg som må ta alt det forbannede ansvaret om natten. Kjenner jeg klikker!!!!!!!! Jeg tror faktisk ikke jeg klarer en gang.

Last edited:
Må klage! Har to barn på fem og 3 år som enda er mye våkne på natten. Her er jeg som flyktning i eget hus og hopper rundt i hver seng med barna mens mannen ligger lykkelig og snorker i c pap en sin i sengen vår. Om 2,5 time skal jeg på jobb og har ikke fått sove et jævla drit. Jeg ser helt elendig på å bære fram det her barnet når det alltid er jeg som må ta alt det forbannede ansvaret om natten. Kjenner jeg klikker!!!!!!!! Jeg tror faktisk ikke jeg klarer en gang.
Høres forferdelig ut. Mye medfølelse fra meg.

Hvis det er slik hver natt, og du får veldig lite/ ingen søvn ville jeg faktisk hørt med legen og forklart situasjonen kanskje du får litt sykemelding så du kan sove litt?:)

Back
Topp