KLAGETRÅD

hummus er en dip =P
Laget på hummus, tahini og litt sitron. Evt noe olivenolje. Dersom jeg ikke har tahini i hus (ristede, malte sesamkjerner) så bruker jeg ofte litt sesamolje
Pleier å ha hvitløk oppi også :happy: Bruker stort sett oppskriften til Vidar Bergum, bare med ferdigkokte kikerter på boks/kartong :hungry: Nå har jeg også begynt med ferdig hummus fra butikken av merket Sevan. De har vanlig hummus, i tillegg til bl.a. en hot&spicy, en med rødbet. Hjemmelaget er best da, men ikke alltid jeg gidder :p
 
Jeg er så lei av å være trøtt og med lite energi. Det begynner å bli gruelig kjedelig å ligge utslått på sofaen bare jeg gjør litt. Orker ikke engang å spille. For første gang på lenge kjeder jeg meg og jeg er skikkelig dårlig til det :mad:

Ps. Hummus er digg. Har fortsatt ikke møtt en hummus jeg ikke likte.

Ps2. Spising av morkake høres helt avskyelig ut. Æsj æsj æsj. Hummus 4 ever!
 
Last edited:
Sitter å må konsentrere meg hardt om å ikke kaste opp. Mannen har laget seg stekt egg, og den lukta.. :yuck::yuck:
 
Jeg syns egentlig det er litt fælt å klage når jeg er så heldig at jeg har blitt gravid, men denne hodepinen tar knekken på meg! Har hatt hodepine mer eller mindre konstant den siste uka, det er faktisk skikkelig slitsomt!
 
Dagens klaging blir at jeg er helt hinsides kvalm, men også sulten. Får ikke i meg noe fornuftig mat og føler meg elendig. Det påvirker også humøret mitt.. jeg har vært ganske negativ i tankene mine i hele dag. Håper det gir seg snart..
 
Kvalm og uggen igjen idag :(
 
Dagene går så treigt.. syns jeg fant ut at jeg var gravid for en liten evighet siden (mandag), og i dag er det bare fredag..
 
Jeg fryser.
 
Våkner med astmahoste :( Utrolig plagsomt (og lenge siden)
 
Klage over at jeg nå må på jobb, og det er knallblå himmel og jeg helst vil sitte ute resten av dagen. Og klager over at resten av familien har påskeferie og er på campingen:banghead:

Mager trøst at det er siste jobbhelg og helligdagsjobbing før ny jobb (uten helg) !
 
Jeg er såååå usund jeg elsker godteri, potetgull og Pepsi Max. Nå skal jeg liksom ikke drikke brus eller spise snop, både Pga barnet i magen, men også i frykt for og bli en elefant...
men jeg syns livet suger litt uten snop altså!!! Tips til digg som er Sunt?

Kjøp bær, kan kjøpe frosne som er billigere. Og ha vaniljekesam, kesam med lime, bringebær eller pasjonsfrukt over. Jeg spiste meg ihjel på det her om dagen og ble så mett. Nesten ingen kalorier i det, men masse antioksidanter og proteiner og annet godt :D
 
Det suger å ha pollenallergi... har hatt en uke fri fra jobb før påskeferien, så kjenner at det skal bli tungt å starte opp igjen tirsdag etter over to uker ferie, med trøtthet pga graviditet og trøtthet pga pollenplager og medisiner og alt.
 
Kjøp bær, kan kjøpe frosne som er billigere. Og ha vaniljekesam, kesam med lime, bringebær eller pasjonsfrukt over. Jeg spiste meg ihjel på det her om dagen og ble så mett. Nesten ingen kalorier i det, men masse antioksidanter og proteiner og annet godt :D

Noen andre tipset også om det:) så dytta i meg bringebær jordbær og blåbær med vaniljekesam i går :D
 
Trøtt og oppblåst. Tror ikke jeg kan skylde på graviditeten, men seine kvelder og mye mat og snacks. Godt hverdagen er tilbake snart. :hilarious:
 
1åringen har sovenekt om dagen... den eneste «fritiden» jeg får er når vi legger oss sammen klokka 22. I natt var hu så generøs at jeg fikk hele 20cm av madrassen, maks! Håper hu sover hele natta i egen seng nå. Jeg er TRØTT! :schocked028
 
Jeg er kvalm konstant fra morgen til kveld og får ikke i meg noe særlig med mat. Begynner å bli veldig slitsomt. Noen som har råd for å dempe kvalmen ?
 
Back
Topp