KLAGETRÅD

Jeg forstår godt at du bekymrer deg, men prøv å pust med magen. Det er veldig vanlig med brunt på papiret eller i trusa når man er gravid. Jeg var omtrent hysterisk hele forrige svangerskap, og det var da gyn fortalte at det er vanlig, og ufarlig så lenge det er lite og brunt.
Vi satser på at det går bra
Jeg har prøvd, derfor jeg til slutt tenkte at det ville være verdt å bare betale disse 1550 kronene for å få det bekreftet :p Klarte du å slappe av etter den beskjeden? hehe, jeg er så sykt nervøs. Denne babyen er jo så ønsket.
 
Hadde alt fra brun utflod til frisk blødning sist, gikk fint. Har hatt det i begge svangerskap, og det som gikk galt i første svangerskapet mitt hadde ikke sammenheng med blødning i det hele tatt (ikke SA/MA). Veldig vanlig, men akk så skremmende! Jeg bare venter på at det skal dukke opp her, for jeg blør tydeligvis i svangerskap uansett ...
Ååh, trist å høre at du har mistet en gang :( jeg slo meg litt til ro med det i går kveld skjønner du, at det ikke ville vært så lite som dette dersom det var SA. Men så har jeg gått med en litt sånn rar følelse i magen, så googlet jeg meg i hel i natt og da var det så mange som hadde skrevet at deres SA begynte med brunt på papiret, så jeg fikk jo totalt panikk igjen :p
Masse lykke til i dette svangerskapet :Heartred
 
Ååh, trist å høre at du har mistet en gang :( jeg slo meg litt til ro med det i går kveld skjønner du, at det ikke ville vært så lite som dette dersom det var SA. Men så har jeg gått med en litt sånn rar følelse i magen, så googlet jeg meg i hel i natt og da var det så mange som hadde skrevet at deres SA begynte med brunt på papiret, så jeg fikk jo totalt panikk igjen :p
Masse lykke til i dette svangerskapet :Heartred

Da jeg mistet hadde jeg friskt blod på papiret, aldri brunt! :) lykke til senere i dag! Satser på gode nyheter :D <3
 
Da jeg mistet hadde jeg friskt blod på papiret, aldri brunt! :) lykke til senere i dag! Satser på gode nyheter :D <3
Håper det samme gjelder for min del. Som om jeg ikke sprang nok på do fra før, nå springer jeg jo ENDA oftere bare for å sjekke truseinnlegget. Om noen spør så har jeg allerede klekket ut planen om å si at jeg har urinveisinfeksjon, haha!
Jeg skal holde dere oppdatert! Tusen takk :Heartred tenk om jeg hadde vært så heldig å få sett et bankende hjerte
 
Jeg har prøvd, derfor jeg til slutt tenkte at det ville være verdt å bare betale disse 1550 kronene for å få det bekreftet :p Klarte du å slappe av etter den beskjeden? hehe, jeg er så sykt nervøs. Denne babyen er jo så ønsket.
Om jeg slappet av? For å si det slik; det er 18mnd siden han ble født, og jeg puster fremdeles ikke med magen :angelic: men det går seg til. Håper jeg er mer rolig med den i magen nå
 
Feber, hoste, vond hals og bihuler som er så tette at jeg har vondt i hodet. Kortisonmangel som gjør meg svimmel og uvel, samt ett legekontor som vi ikke har lyst å dra tilbake til. Men de skrev ihvertfall ut antibiotika med beskjed om å helst ikke ta det.
 
Dongeribukse var ikke noe sjakktrekk. Oppblåst, og la på meg i påska = traaangt! I morgen blir det kjole eller skjørt tenker jeg!
 
Da har jeg vært og hun mente med 90% sannsynlighet at hun så et lite hjerte som banket på en ca 2mm lang baby. Det var heller ikke noe friskt blod, at dette var gammelt så hun mente jeg burde slappe av og vente ca to uker til og ta en ny.
 
Nå skal jeg klage litt! Hadde hyperemesis med førstemann (jente) hadde håpet jeg hadde sluppet unna.. 8+4 idag og andre innleggelse på 1 uke nå har jeg prøvd alle mulig medikamenter men zofran hjelper litt! Men de koster 3000.- for 1 måneds forbruk! Jøss vet dem å ta seg betalt disse i medisin verden!
 
Min tur å klage... når skal puppa slutte å vokse??? De er så ømme itillegg. Ingen av bh’ene passer, spile-bh er bare vondt. Noen som har noen tips?
 
Min tur å klage... når skal pappa slutte å vokse??? De er så ømme itillegg. Ingen av bh’ene passer, spile-bh er bare vondt. Noen som har noen tips?

Pappa :smiley-bounce022 Måtte lese den setningen noen ganger før jeg skjønte sammenhengen!

Mine har forøvrig ikke vokst noe, ikke som jeg har lagt merke til hvert fall. Men er veldig ømme og brystvortene er skikkelig såre.
 
Pappa :smiley-bounce022 Måtte lese den setningen noen ganger før jeg skjønte sammenhengen!

Mine har forøvrig ikke vokst noe, ikke som jeg har lagt merke til hvert fall. Men er veldig ømme og brystvortene er skikkelig såre.
Hahaha, sånn, da rettet jeg på det :laughing025 men ja, denne pappaen å da :dance011ikke akkurat han man ønsker at skal vokse når man er kvalm og ikke ønsker sengekos, og puppa er så ømme at de også ikke vil bli tatt på..

Såre brystvorter å!
 
Mine pupper er litt større, men ikke ømme foreløpig ihvertfall.

Men klager over at jeg hoster til jeg spyr :(
 
Jeg er småkvalm og sulten, på tross av at jeg nettopp spiste. Er skikkelig fysennpå sprø grandis... å jeg liker den vanligvis myk :p
 
Skjønner ikke hvordan det går an å føle seg så feit når jeg har spist dårlig noen uker. Ser feit ut også, regner med det er luft+tarmer i fri flyt. Føler meg ikke slankere av den forklaringen akkurat :p
 
Hatt en drittdag på jobb. Kjenner jeg nesten håper på svangerskapskvalme sånn at jeg kan få sykemelding.
 
ALT med mannen irriterer meg!
Ja, han gjør så godt han kan! Men seriøst - så mye klaging og surking! Jeg blir sprø!
Jeg kan da vel ikke noe for at jeg er dårlig..... hjelper faktisk ikke at han sukker og stønner fordi han må gjøre LITT mer enn vanlig!
Dagens hjertesukk
 
Syns for tiden det er ok på jobb (var noe mer stress tidligere), men hjemme med småbarna er det hektisk. Stresser og siden jeg har eksamen i juni som jeg må forberede meg til, er telefonvakt hjemme og stresser over å bli ringt, pluss kaos til tider hjemme med småbarn. Heldigvis gir mannen meg litt avlastning, men når alle er hjemme samtidig liker jo ungene å komme til meg hvis de vil ha noe...
 
Uuurghh jeg er så GIDDALØS...! Ikke aller verst i formen men GIDDER ikke gjøre noe. Dritt. Alene hjemme i helgen med to barn, fikk ikke frokosten på bordet før 11 og nå er klokka 13 og jeg bare ligger og scroller. MASSE jeg burde ha gjort i huset. Blæh. Litt småkvalm også.
 
Back
Topp