Må kanskje lese igjennom før jeg svarer neste gang kan man skylde på pregnancy brain allerede?
Hehe det går heeelt fint
Og ja det tror jeg absolutt man kan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må kanskje lese igjennom før jeg svarer neste gang kan man skylde på pregnancy brain allerede?
Klage litt fra meg og..
Konstant kvalm, tett nese og trur jaggu jeg har klart å få bekkenløsning i uke 5+1..
Sliter sånn seriøst med alt, skulle vaska klær, men klarer ikke å bøye meg... tida frem til 3 mai er lenge til første ul...
Sjekke om det er låsning? Da kan jo behandling hjelpe noe.
Kjenner også antydning til bekkentull. Kjipt når sånt starter tidlig!!
Samme her! Var skikkelig trøtt da jeg la meg, men brukte lang tid på å sovne. Føltes som pulsen var skikkelig høy. Og når jeg først sovnet, sov jeg skikkelig urolig og drømte mye rart...Jeg sover så syykt dårlig for tiden..
Jeg våkner rundt kl 04 og får ikke sove igjen før ihvertfall 1 time senere.. Drømmer også helt ekstremt!Samme her! Var skikkelig trøtt da jeg la meg, men brukte lang tid på å sovne. Føltes som pulsen var skikkelig høy. Og når jeg først sovnet, sov jeg skikkelig urolig og drømte mye rart...
Jeg forstår godt at du bekymrer deg, men prøv å pust med magen. Det er veldig vanlig med brunt på papiret eller i trusa når man er gravid. Jeg var omtrent hysterisk hele forrige svangerskap, og det var da gyn fortalte at det er vanlig, og ufarlig så lenge det er lite og brunt.Er så redd for at jeg har mistet! Har jo hatt en del smerter siden vi fant ut om graviditeten egentlig, har tørket meg før jeg tisser HVER gang jeg har vært på do i frykt for at det skal komme noe blod. Hadde egentlig akkurat tenkt litt at "ok, nå må du slutte å være så PÅ hele tiden", men da kom det selvfølgelig litt brunfarge på papiret. Veldig lite, men nok til at jeg ble bekymret. Sa ingenting til samboeren fordi jeg ikke ville bekymre han. Våknet i natt og sprang på do for å sjekke, var litt brunt da også og det samme idag tidlig. Har et tynt lite truseinnlegg og det har kommet en liten "stripe" med brunfarge..
Har ikke hatt noen smerter utover det vanlige, har fortsatt ømme bryst og er litt småuggen. Kanskje litt metallsmak i munnen også (har ikke hatt det tidligere).
Burde nok sikkert startet med time hos lege for å måle HCG nivået, men jeg bestilte rett og slett først time til tidlig ultralyd. Om det er for tidlig for å se hjerteslag så får det så bare være, men de skal vel kunne se hvor blødningen kom fra?
Jeg er så bekymret Er det en spontanabort så vil jeg bare vite det nå. Med HCG målinger ville jeg vel ikke visst det sikkert før neste uke.
Noen som har opplevd det samme? Hvordan gikk det?
Er så redd for at jeg har mistet! Har jo hatt en del smerter siden vi fant ut om graviditeten egentlig, har tørket meg før jeg tisser HVER gang jeg har vært på do i frykt for at det skal komme noe blod. Hadde egentlig akkurat tenkt litt at "ok, nå må du slutte å være så PÅ hele tiden", men da kom det selvfølgelig litt brunfarge på papiret. Veldig lite, men nok til at jeg ble bekymret. Sa ingenting til samboeren fordi jeg ikke ville bekymre han. Våknet i natt og sprang på do for å sjekke, var litt brunt da også og det samme idag tidlig. Har et tynt lite truseinnlegg og det har kommet en liten "stripe" med brunfarge..
Har ikke hatt noen smerter utover det vanlige, har fortsatt ømme bryst og er litt småuggen. Kanskje litt metallsmak i munnen også (har ikke hatt det tidligere).
Burde nok sikkert startet med time hos lege for å måle HCG nivået, men jeg bestilte rett og slett først time til tidlig ultralyd. Om det er for tidlig for å se hjerteslag så får det så bare være, men de skal vel kunne se hvor blødningen kom fra?
Jeg er så bekymret Er det en spontanabort så vil jeg bare vite det nå. Med HCG målinger ville jeg vel ikke visst det sikkert før neste uke.
Noen som har opplevd det samme? Hvordan gikk det?