Åh, seriøst, hva er vitsen med folk som kommenterer på magestørrelsen min? Har fått flere kommentarer på at magen min er så liten, og alle gangene er det fra damer som er bittesmå selv og dermed sikkert hadde en kjempemage i forhold til kroppsstørrelse. Jeg er over gjennomsnittet høy og har lang overkropp, OK? Nei, magen min buler sikkert ikke like mye ut som deres gjorde, men det er da ikke vits i å kommentere på det.... Seriøst. Hadde det ikke vært for at jeg VET at magen min er akkurat så stor som den skal være (helt på linja faktisk ved mål hos legen) så kunne slike kommentarer gjort meg nervøs og bekymret. Er litt lei. Og hva i huleste skal jeg svare på noe slikt?
Forstår godt det. Jeg får høre at jeg er så stor selv om jeg er helt i nedre sjiktet såvidt innenfor den blå streken. Siden jeg er 155 cm høy ser kanskje magen større ut en den faktisk er. Lillemor er også bare akkurat så stor som hun må være.
Jeg kan fort bli irritert. Spesielt hvis det blir fylt opp med hvor liten mage de hadde eller hvor lite de la på seg. Jeg har sluttet å svare på det. Sier bare Åja og sier ikke mer. De fleste med litt i topplokket forstår at de har trødd over streken