Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg også! Det vil si jeg kjente 12+5, på fredag. Også andregangs.12+4, ganske sikker på at jeg kjente liv i går. Andregangs![]()
Jeg har enda bare luft, grrrrrrr!![]()

Føler jeg kjenner «noe» innimellom, men fortsatt ikke så jeg tenker at DET var babyen. Kan ikke huske å ha hatt noe særlig kynnere sist, men det føler jeg at jeg har kjent mye på denne gangen. Også lest at det er mer vanlig for andregangs enn førstegangs?
Gleder meg sånn til å kjenne bevegelser, og få bekrefta om det er liv der inne!
Akkurat samme her. Inbiler meg at det er babyen, men tror kanskje det er ønsketenking. Gleder meg til sikre tegn på liv.
Og mer virkelig! Nå har jeg ikke helt den følelsen av at jeg er gravid. Og glemmer ofte at jeg er det også. Så gleder meg til å bli minnet på det ofte med bevegelser 

Jeg har også mye luft og en pratsom mage, men dette er annerledes. Akkurat som en muskelkrampe bare svak svak, og etter jeg har drukket noe sukkerholdig eller spist middag
På UL er babyen veldig sprellete og aktiv så jeg håper jo å kjenne noe snart
Det er mitt første svangerskap (16+5) så jeg vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller..