Her har mini flytta på seg så kjenner ikke hvor babyen er lenger. Det var veldig tydelig når den lå til høyre i magen men nå kjennes det mer sentrert og da har også bevegelsene blitt mer dempet. Det er forsåvidt mer behagelig at den ligger der.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har mini flytta på seg så kjenner ikke hvor babyen er lenger. Det var veldig tydelig når den lå til høyre i magen men nå kjennes det mer sentrert og da har også bevegelsene blitt mer dempet. Det er forsåvidt mer behagelig at den ligger der.
Jeg kjenner det i området rett over skambeinet, så kan godt være babyen du kjenner der. Og ja, blæra ligger ca bak skambeinet. Husk på at tarmene legger seg litt oppå livmora, og at livmora går mer skrått oppover:Hvor langt ned kjenner dere liv? Disse kilingene jeg har kommer så ofte nå, men jeg føler det er for langt ned, det er lengst ned på magen, noen ganger helt nede bak skambenet. Kjenner dere liv så langt ned? Begynner å bli bekymret for at det er noe annet, tenker at så langt ned er det vel blæra som er?
Kan heldigvis ringe jordmor i morgen.
Jeg gleder meg til jeg får det sånnI dag har det vært sååå mye aktivitet inni her! Gode, fine spark og bevegelser. Magen rister, vi kan se bevegelsene. Brødrene fikk kjenne,. Skikkelig romstering og herjing
Samme her. Heldigvis ultralyd på tirsdag så håper alt står bra til.Kjenner enda nothing nix nada Begynner å få bekymringer (selvfølgelig), men har heldigvis UL på Mandag. 20+0 i dag.
Jeg kjente lite eller ingenting i uke 20 første gangen (husker ikke helt da jeg begynte å kjenne det, men det var sent i forhold til for de fleste). Har du fått vite plassering av morkaken?Kjenner enda nothing nix nada Begynner å få bekymringer (selvfølgelig), men har heldigvis UL på Mandag. 20+0 i dag.
Samme her. Heldigvis ultralyd på tirsdag så håper alt står bra til.
Jeg kjente lite eller ingenting i uke 20 første gangen (husker ikke helt da jeg begynte å kjenne det, men det var sent i forhold til for de fleste). Har du fått vite plassering av morkaken?