Kjenner du liv?

Vela❤️

Forumet er livet
Marsipanene 2019
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Noen som kjenner liv enda? Når begynte du å kjenne noe? :happy:
 
Jeg er uke 17, min første graviditet. Kjenner ingenting og syntes ikke det er noe synlig heller. Håper magen popper snart og at jeg kjenner liv etter hvert. Vi var på ultralyd for to uker siden, så liv er det der!
 
  • Liker
Reactions: V90
Jeg er uke 17, min første graviditet. Kjenner ingenting og syntes ikke det er noe synlig heller. Håper magen popper snart og at jeg kjenner liv etter hvert. Vi var på ultralyd for to uker siden, så liv er det der!
Det er helt normalt:happy: plutselig så kjenner du en boblende følelse eller sommerfuglvinger som kiler på innsiden.❤️ Jeg kjente ikke noe før rundt uke 20 i mitt første svangerskap, hadde også morkaken foran som skal gjøre at det tar lenger før man kjenner liv. Kjente det ikke utenpå magen før i uke 26 tror jeg.
 
Har kjent litt noen dager denne uken,såå Koselig :) har 2 barn fra før og er 16+0 idag <3
 
Jeg kjenner ganske mye liv nå! Og det er allerede et mønster:
Tidlig morgen
Etter lunsj
Etter middag
Etter kvelds
Ved leggetid

Veldig artig!! Og ikke minst betryggende❤️ Og jeg er litt nervøs for å få en kjempeaktiv baby:hilarious: neida. Jeg husker ikke hvordan det var med de andre to (11 og 7 år), bortsett fra at jeg kjente liv tidlig med de også. Ca uke 16, såg det utenpå fra uke 17.
 
Har kjent noe til og fra, men ikke noe fast. Er 17 uker nå. Tredje barnet, men kjente ikke tidlig med de to andre heller
 
  • Liker
Reactions: V90
Jeg har kjent noe de siste dagene men det er så ukjent og ubestemmelig at jeg vet ikke om det er liv eller at livmoren vokser? Er i området der livmoren er, kjennes som en kiling, akkurat som jeg blir kilt fra innsiden. Ofte på kveldstid :) Holder en knapp på at det er babyarmer og ben :love7
 
Jg har kjent litt bobling, litt usikker på om det er babyen eller ikke:shy:
 
  • Liker
Reactions: V90
Jeg kjenner ganske mye liv nå! Og det er allerede et mønster:
Tidlig morgen
Etter lunsj
Etter middag
Etter kvelds
Ved leggetid

Veldig artig!! Og ikke minst betryggende❤️ Og jeg er litt nervøs for å få en kjempeaktiv baby:hilarious: neida. Jeg husker ikke hvordan det var med de andre to (11 og 7 år), bortsett fra at jeg kjente liv tidlig med de også. Ca uke 16, såg det utenpå fra uke 17.
Jeg hadde verdens mest aktive krabat i magen i forrige svangerskap. Fryktet at det skulle komme ut en overaktiv villmann, men det gjorde det ikke:joyful:
 
Er usikker på om jeg har kjent bevegelser fra baby eller om det har vært noe annet. Har skjedd når jeg har vært lite forberedt, og når jeg kjenner etter kjenner jeg selvfølgelig ingenting :rolleyes: Sist svangerskap kjente både jeg og samboer bevegelser i uke 17, og jeg er i uke 15 nå, så håper og tror det ikke blir så lenge til jeg kommer til å få kjenne noe. Gleder meg veldig til det, for det er så beroligende å få bekreftet liv flere ganger daglig. Da blir det nok mer virkelig også.
 
  • Liker
Reactions: V90
Jeg er 16+5 og jeg kjenner ganske mye liv i løpet av dagen. Men ikke sånn at det kan kjennes utenpå magen.
Kjente vel første gang litt før jeg var 15 uker tror jeg:)
 
  • Liker
Reactions: V90
Jeg er 14+4 i dag. Drakk et lite glass cola til middag. Etter det kjente jeg at det tok litt av der inne. Roa seg fort ned da jeg la meg i sofaen. Ligger våken nå å kjenner at det kiler veldig. Det tok seg opp etter jeg gikk å la meg. Veldig gøy, men nå vil jeg sove. Har ei vilter, snart storesøster, som står opp om bare 3 timer.
 
Jeg kjente liv tidlig med førstemann (ca uke 12-13) og samme nå. Er 14+3 og kjent et par uker :)
 
  • Liker
Reactions: V90
12+4, ganske sikker på at jeg kjente liv i går. Andregangs :)
Jeg er 14+4 i dag. Drakk et lite glass cola til middag. Etter det kjente jeg at det tok litt av der inne. Roa seg fort ned da jeg la meg i sofaen. Ligger våken nå å kjenner at det kiler veldig. Det tok seg opp etter jeg gikk å la meg. Veldig gøy, men nå vil jeg sove. Har ei vilter, snart storesøster, som står opp om bare 3 timer.
Jeg kjente liv tidlig med førstemann (ca uke 12-13) og samme nå. Er 14+3 og kjent et par uker :)

Shit da kan det faktisk hende det er babyen jeg har kjent de siste dagene❤️ Er 14+1 og andregangs og har kjent kiling og bitte små dunk hver dag de siste fire dagene. Har tenkt at det er altfor tidlig, men det har vart ganske lenge og flere ganger om dagen❤️
 
Jaaaaa, har kjent på det i tre dager nå. Synes det er tidlig men det er ikke til å ta feil av nå etter flere dager med samme små tinglinger nå og da. Er 14+5 idag. ❤❤ det gjør meg veldig glad hver eneste gang.
 
Førstegangs 15+3. Njæ. Tror egentlig ikke. Har vært noen ganger jeg har tenkt «what» men trooooor ikke det nei :)


Man pleier å bare tro helt i starten, før det plutselig en dag er så tydelig at det er ingen tvil:D Jeg synes «fiskehale» og luftbobler er litt for vage beskrivelser (men det kjennes nok slik ut i starten når fosteret er lite og bevegelsene svake), og har først vært sikker når noen tydelig har poket meg fra innsiden:wideyed::D
 
  • Liker
Reactions: V90
Man pleier å bare tro helt i starten, før det plutselig en dag er så tydelig at det er ingen tvil:D Jeg synes «fiskehale» og luftbobler er litt for vage beskrivelser (men det kjennes nok slik ut i starten når fosteret er lite og bevegelsene svake), og har først vært sikker når noen tydelig har poket meg fra innsiden:wideyed::D

Nja, problemet er at jeg har stressmage og får veldig lett mye "støy" i magen. Har ofte tenkt at stakkars magebeboeren må bli sliten av så mye BEOOO og BRRRUUUU som jeg har i magen. De fleste bevegelser jeg har kjent har vært akkompagniert med lydene, og babybevegelse skal vel strengt tatt ikke lage luft-lyder :p Kun 1 gang har det vært sånn virkelig "åå, kan det være noe?" men skeptikeren og realisten i meg har avskrevet det som luft :p
 
Nja, problemet er at jeg har stressmage og får veldig lett mye "støy" i magen. Har ofte tenkt at stakkars magebeboeren må bli sliten av så mye BEOOO og BRRRUUUU som jeg har i magen. De fleste bevegelser jeg har kjent har vært akkompagniert med lydene, og babybevegelse skal vel strengt tatt ikke lage luft-lyder :p Kun 1 gang har det vært sånn virkelig "åå, kan det være noe?" men skeptikeren og realisten i meg har avskrevet det som luft :p
Skjønner :hilarious: Nei, da er det nok luft!
Jeg kjenner også lett forskjell, iallefall når «bevegelsen» resulterer i en fis:hilarious:
 
Back
Topp