Kjenner du liv?

Kjenner jeg gleder meg veldig til jeg kjenner liv, nå som jeg leser om alle de som har kjent spark:Heartred Jeg er førstegangsgravid og i uke 16+5 med morkake liggende på fremsiden.. så kommer nok ikke til å kjenne noe på en stund. Ble forberedt på og kanskje ikke kjenne noe før i uke 20 og utover.
 
Kjenner jeg gleder meg veldig til jeg kjenner liv, nå som jeg leser om alle de som har kjent spark:Heartred Jeg er førstegangsgravid og i uke 16+5 med morkake liggende på fremsiden.. så kommer nok ikke til å kjenne noe på en stund. Ble forberedt på og kanskje ikke kjenne noe før i uke 20 og utover.
Jeg kjente ikke noe i første svangerskap før tidligst uke 20. Tok enda flere uker før jeg kjente daglig liv. Hadde morkaken foran:)
 
Jeg kjente ikke noe i første svangerskap før tidligst uke 20. Tok enda flere uker før jeg kjente daglig liv. Hadde morkaken foran:)
Samme her. Kjente liv første gang rundt uke 19/20 i mitt første svangerskap, men tok noen uker til før jeg kjente noe regelmessig. Husker ikke plasseringen av morkaken da, men.
 
Jeg vet ikke hvordan morkaka ligger denne gangen, men sist gang kjente jeg liv utenpå magen (veldig svakt da, men kjente små spark) i uke 17, så håper å kjenne noe om en ukes tid nå også. Så klar for å kjenne noe nå, og kjenner jeg er litt misunnelig på dere som kjenner allerede :p :angelic: Det må være veldig betryggende. Er så klar for å få litt små, bekreftende tegn på liv :rolleyes::wacky:
 
Jeg kjente ikke noe i første svangerskap før tidligst uke 20. Tok enda flere uker før jeg kjente daglig liv. Hadde morkaken foran:)

Greit å vite at det tok litt tid før du kjente noe regelmessig. Men da har jeg noe å se frem til:)
 
Jeg har fått bekreftet at jeg har morkaken bak. Magen ÆSER ut så jeg føler at det er to inni der, men allikevel ingen ting som jeg tenker "AHA! Bevegelse!!" enda :( Grrrr. 16+5 i dag.
 
Tror kanskje jeg kjenner noen spark innimellom. Kommer små dunk. Men når jeg da legger hånda på livmora og prøver å faktisk kjenne etter, så kjenner jeg ingenting :hilarious: Jeg klarer ikke slå meg til ro med at det faktisk er babyen før jeg kjenner det utenpå :wacky: 16+5 nå, så litt under en uke til samme tidspunkt som jeg kjente bevegelse utenpå sist, så håperhåper :smiley-angelic001
 
Nå kjente jeg det! :love7 Fire små spark fra et lite knøtt :love7 Kjente det utenpå, så føler meg sikker på at det var baby :love017
 
Kjente et par små dult utenpå magen i dag tidlig! Endelig! Har kjent små dult på innsiden en stund nå :)
 
Okei idag er jeg 100% sikker på at det er babyen jeg kjenner. En slags vibrering/"fisk som spreller" akkurat i buksekanten :woot: Kjent det flere ganger på samme plass nå! :Heartblue
 
Kjente en del spark i natt, både inni magen, men også utenpå :)
 
Kjent det ett par ganger til og fra på samme plass. Gleder meg til at samboer får kjenne :love017
 
Jeg har kjent små dult av og til siden uke 13-14 i denne graviditeten. Og denne uka har jeg kjent små spark ut mot håndflata også :love7
Er i uke 18 etter OUL-korrigering. Og morkaka ligger sånn at jeg kun kjenner spark på venstre side av magen.

Da jeg var gravid for to år siden kjente jeg ingenting før rundt uke 20, og samboer kunne ikke kjenne før rundt uke 23. Og da hadde jeg morkaka liggende bak.
 
Kjenner dult og spark hver dag nå (uke 18 nå, kjent daglig siden uke 16). Kjenner både innvendig og utenpå. Veldig betryggende og koselig :love7
 
Er det noen førstegangsmødre som har kjent noe? Jeg kjenner ikke en dritt, får bare større og større mage :p Hmpf!
Jeg! Men kjente kjente ikke før 19+0, eller det var da jeg kjente det jeg er 100% sikker på at er babyen :happy:
 
Back
Topp