Kjenner du liv?

Kjenner masse aktivitet der inne nå. Lurer på om hun slår hjul, eller noe. Hun hopper liksom ifra blæra mi og opp i magesekken. Blir altså ikke klok her. Man kan kjenne dunkene på utsiden av magen, men det vises bare hvis jeg ligger flat med magen opp.
 
Er 21+0 idag, har kjent det i ett par uker innvendig, men utvendig begynte ikke før midten av forrige uke :) nå kjenner jeg det godt både innvendig og utvendig. Ultralyd viste at morkaka ligger litt foran, så det er vel litt av grunnen til at jeg ikke har kjent så mye utenpå før nå:p
 
Nå kjenner jeg han endelig hver dag. <3 I går var første gangen jeg så små dult på utsiden når jeg lå på sofaen. Kjenner dem ikke utvendig enda. 19+1 :)
 
Nå kjenner jeg bevegelser daglig og det er så utrolig koselig❤️ Gleder meg til det kjennes utenpå, men er nok en stund til for har et godt beskyttelseslag utenpå:bored: 19+1 i dag:happy:
 
I dag har det vært helt ekstremt her! Kun små perioder med ro før han er i full gang igjen! Helt vilt :hilarious:
Hele magen rister og flytter seg rundt.
 
Kjenner enda ingen ting. Hmpf. (20+3). Har muligens noe, men synes liksom at det ikke helt er "nok" til å være baby? Av og til småromsterer det litt i magen, men det er så kortvarig at det kan like gjerne være en promp som tar en 90graders vinkel i magen liksom.
 
Kjenner enda ingen ting. Hmpf. (20+3). Har muligens noe, men synes liksom at det ikke helt er "nok" til å være baby? Av og til småromsterer det litt i magen, men det er så kortvarig at det kan like gjerne være en promp som tar en 90graders vinkel i magen liksom.
Tipper det er baby :Heartpink
 
Fikk bekreftet at jeg har morkaken på bakveggen mot ryggen denne gangen. Jeg trodde jo det selv siden jeg kjente litt kiling tidlig og har kjent tydelige spark i et par uker alt❤️
 
Back
Topp