Kjærlighetsbarn ved 45, går det?

Masse lykke til hos legen❤️❤️❤️❤️

Har lest hele dagboken din i dag. Håper veldig at dette går din vei ❤️

Er selv 41 år til høsten og vi prøver på min første, mannens 3. Har vært gravid 2 ganger før men mistet i MA, da med andre kjærester. Vet at alderen min spiller en rolle, men går på Letrozol og skal få Ovitrelle. 3 pp vi prøver det nå. Gynekolog sa jeg hadde eggreserver tilsvarende tidlig 30 årene. Men alder spiller jo likevel en rolle her. Så håper jo veldig vi skal klare det, men er samtidig realistisk.

Veldig kjekt å følge deg ❤️ og håper veldig på at det skal gå fint for dere.

6+3….
7A63CDC7-49C2-4C2A-84E5-F7DB03F25AD4.jpeg

Blødde friskt i mange timer.. spottet brunt i flere dager. Alt fint hele veien. Håper sånn for deg :Heartred

Krysser fingrene for at HCG har økt til i morgen :Heartred

Bruker du noe progesterontilskudd nå?

Tatt hcg , men vet ikke noe før torsdag og da kun verdien. Jeg har en ul på torsdag og lurer på om jeg bør ta den selv om det mest sannsynlig ikke er noe der. Jeg er nå litt øm i livmor kjennes det ut som, men blør ikke kjempemye enda. Ingen klumper heller enda… fælt å gå sånn her egentlig. Litt krevende å jobbe…

Tatt hcg , men vet ikke noe før torsdag og da kun verdien. Jeg har en ul på torsdag og lurer på om jeg bør ta den selv om det mest sannsynlig ikke er noe der. Jeg er nå litt øm i livmor kjennes det ut som, men blør ikke kjempemye enda. Ingen klumper heller enda… fælt å gå sånn her egentlig. Litt krevende å jobbe…
Kanskje en sykmelding hadde vært lurt? Frem til du har fått en avklaring, det har jeg fått tidligere ved en truende abort.
Stor klem :Heartbigred

Kanskje en sykmelding hadde vært lurt? Frem til du har fått en avklaring, det har jeg fått tidligere ved en truende abort.
Stor klem :Heartbigred
Jeg har hatt så mange aborter… så har jeg ferie snart. Føler ikke jeg kan sykemelde meg så mye… Må bare bite tennene sammen. Jeg klarer det. Man møter ikke samme forståelse når man er på min alder og ønsker barn( det er nokså mye fordømmelse der ute). Så man må tåle mye mer.

Dessverre er det nok like vondt… det skjønner man etter hvert…

Trøsten min er at jeg har to barn da, jeg er jo ikke barnløs.

Takk for gode ord likevel.

Back
Topp