Minisjansen
Glad i forumet
Takk alle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, men jeg har noe liggende. Tror likevel ikke det er det….Bruker du noe progesterontilskudd nå?
Kanskje en sykmelding hadde vært lurt? Frem til du har fått en avklaring, det har jeg fått tidligere ved en truende abort.Tatt hcg , men vet ikke noe før torsdag og da kun verdien. Jeg har en ul på torsdag og lurer på om jeg bør ta den selv om det mest sannsynlig ikke er noe der. Jeg er nå litt øm i livmor kjennes det ut som, men blør ikke kjempemye enda. Ingen klumper heller enda… fælt å gå sånn her egentlig. Litt krevende å jobbe…
Jeg har hatt så mange aborter… så har jeg ferie snart. Føler ikke jeg kan sykemelde meg så mye… Må bare bite tennene sammen. Jeg klarer det. Man møter ikke samme forståelse når man er på min alder og ønsker barn( det er nokså mye fordømmelse der ute). Så man må tåle mye mer.Kanskje en sykmelding hadde vært lurt? Frem til du har fått en avklaring, det har jeg fått tidligere ved en truende abort.
Stor klem
Hvordan forløp din truende abort seg?Kanskje en sykmelding hadde vært lurt? Frem til du har fått en avklaring, det har jeg fått tidligere ved en truende abort.
Stor klem