Kjærlighetsbarn ved 45, går det?

Jeg hadde en digital igjen…. Tok den nå i ettermiddag og den viste nå 2-3, men strimmeltesten hadde ikke blitt svakere… Likevel sitter jeg nå med en dårlig følelse og er glad jeg skal på ul i neste uke. Huff…. Er ikke greit….
Veldig bra du skal på ultralyd. Jeg skjønner du er bekymret, krysser fingre og tær for at dette er terminspira!

Da har jeg kommet til 6 + 0.
Hvor langt kommer jeg denne gangen….
Strimmeltesten min var rød, nesten svart. CB digital 2-3. Har hørt om de som ikke har fått 3 + før sent selv med høy hcg… Så prøver å trøste meg litt med dette.
Burde egentlig ikke ha testet mer, men så er man så redd for at det skal synke. Særlig når man ser at den ene testen faktisk gjør det…Så har jeg ikke noen særlig symptomer heller og da blir det hele litt bekymringsverdig…

Nå er det bare blødning eller ul som kan gi meg visshet…

Strimmeltesten min var rød, nesten svart. CB digital 2-3. Har hørt om de som ikke har fått 3 + før sent selv med høy hcg… Så prøver å trøste meg litt med dette.
Burde egentlig ikke ha testet mer, men så er man så redd for at det skal synke. Særlig når man ser at den ene testen faktisk gjør det…Så har jeg ikke noen særlig symptomer heller og da blir det hele litt bekymringsverdig…

Veldig snart ul :Heartred Det blir godt for deg! Synd du ikke får kommet til lege og målt verdiene, det kunne gitt deg ro.

Veldig snart ul :Heartred Det blir godt for deg! Synd du ikke får kommet til lege og målt verdiene, det kunne gitt deg ro.
Jeg har en dårlig følelse. Noe har endret seg… Så da ble det ikke denne gg heller. Alt virket så lovende., Rart hvordan det snur…Men så er jeg jo i en alder hvor jeg ikke kan forvente særlig mye.
Takk for trøstende ord, det hjelper :Heartred

Den testingen kan være både og altså :sorry: kan både gi trygghet og unødig usikkerhet.
Håper alt er i orden på ultralyd :Heartred krysser fingrene for deg!

Jeg har en dårlig følelse. Noe har endret seg… Så da ble det ikke denne gg heller. Alt virket så lovende., Rart hvordan det snur…Men så er jeg jo i en alder hvor jeg ikke kan forvente særlig mye.
Takk for trøstende ord, det hjelper :Heartred
Har du googlet hook effekt? At hcg er for høy til at de får registrert det skikkelig. Hva med å ta blodprøve idag og mandag?

Jeg håper veldig for deg

Har du googlet hook effekt? At hcg er for høy til at de får registrert det skikkelig. Hva med å ta blodprøve idag og mandag?

Jeg håper veldig for deg
Jeg tenkte på det samme! Det eneste som kan bekrefte stigning nå er blodprøve

Jeg håper veldig for deg
Takk. Det er bare rart at den går NED, men igjen, strimlene gjør jo ikke det, så blir litt usikker her….Sikkert lurt å tenke på noe annet frem til ul så lenge jeg ikke blør…

Ok, nå leste jeg litt om hook effekt… og jeg som akkurat kjøpte meg to nye digitale i fortvilelse….
:banghead:
Har brukt aaaaalt for mange penger på tester…Hjelp.
Håper på hook effekt…. Nå får jeg sikkert 2-3 igjen…. :smiley-angelic001 Hook

Det er noe annet og. Jeg har sjeldent vondt i hodet, men har nå SÅ vondt… Leste at det kan komme av høye hormonverdier… Da kan det jo være sannsynlig at det ER hook effekt…
Kan godt hende…

Jeg tror ikke ,dessverre, det er hook effekt.
Den øverste var tatt først og viste 2-3.
Den nederste blandet med 50 % vann viste og 2-3.
Det betyr nok at hcg har sunket.

Beklageligvis….

Det vil overraske meg om jeg ser liv på TUL og hvis det gjør, så skal jeg anbefale å droppe CB digital som indikator på stigende hcg….

B4D935B3-678E-44EC-A13F-9BE12CAFABBC.jpeg

Digitale er ikke noe å legge alt lit til, jeg fikk aldri 3+ men kom meg jo til uke 14 likevel :)hvorfor teste videre etter 3+? Du er gravid og gir jo bare mer bekymringer kjære du ❤️ håper du kan senke skuldrene litt etter ul!

Last edited:
Digitale er ikke noe å legge alt lit til, jeg fikk aldri 3+ men kom meg jo til uke 14 likevel :)hvorfor teste videre etter 3+? Du er gravid og gir jo bare mer bekymringer kjære du ❤️ håper du kans enke skuldrene litt etter ul!
Takk for fin kommentar. Fint for meg å lese… Jeg får tenke på at jeg ikke blør og at jeg så langt er gravid, så får vi bare se…..
Blir litt smågal av testinga…. Vil så gjerne vite om det går bra …og da blir man rett og slett skrullete…
Hvordan går det med deg? Venter du skuddårsbarn?

Takk for fin kommentar. Fint for meg å lese… Jeg får tenke på at jeg ikke blør og at jeg så langt er gravid, så får vi bare se…..
Blir litt smågal av testinga…. Vil så gjerne vite om det går bra …og da blir man rett og slett skrullete…
Hvordan går det med deg? Venter du skuddårsbarn?

Jeg hadde bare gitt meg i testing, det fører ingen vei nå uansett når du er kommet over første kneika, nå er det ul som gjelder ❤️
Og ja, en blir virkelig helt tullete av den testinga... :banghead:
Nei, ble ingen skuddåsspire heller dessverre, 2 uker siden abort idag... så håper kroppen kommer fort i syklus så vi kan prøve igjen :)

Jeg hadde bare gitt meg i testing, det fører ingen vei nå uansett når du er kommet over første kneika, nå er det ul som gjelder ❤️
Og ja, en blir virkelig helt tullete av den testinga... :banghead:
Nei, ble ingen skuddåsspire heller dessverre, 2 uker siden abort idag... så håper kroppen kommer fort i syklus så vi kan prøve igjen :)
Å nei… kjære deg. Det er utrolig sårt. Hadde en MA i uke 12, da hadde jeg vært på ul mellom uke 8-9. Utviklingen hadde stoppet i uke 10-11. Det er så vondt, og enda vondere senere. Da har man investert tid, krefter, håp , bekymringer og gleder…

Bare hopp i det igjen, høres ut som du vil det selv. En ny rask graviditet leger litt, selv om det tar tid å komme over.
Jeg kom fort over det da jeg kjente liv i neste graviditet, men jeg var mye bekymret før dess. Så første trimester er vanskelig…
Ta vare på deg :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Slutt med testingen og tenk at du får svar på tul. Jeg tror du bare blir mer stresset av å teste enn av å la være. Du er gravid. Kos deg med deg!

Å nei… kjære deg. Det er utrolig sårt. Hadde en MA i uke 12, da hadde jeg vært på ul mellom uke 8-9. Utviklingen hadde stoppet i uke 10-11. Det er så vondt, og enda vondere senere. Da har man investert tid, krefter, håp , bekymringer og gleder…

Bare hopp i det igjen, høres ut som du vil det selv. En ny rask graviditet leger litt, selv om det tar tid å komme over.
Jeg kom fort over det da jeg kjente liv i neste graviditet, men jeg var mye bekymret før dess. Så første trimester er vanskelig…
Ta vare på deg :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
Ja, er akkurat det ..
Får se hva kroppen er klar for, 2 aborter på 5 mnd kan fort bare litt preg vet jeg av tidligere erfaringer!
Ja, 1 trimester er verst ....

Takk❤️ ta vare på deg du og!

Du får fasiten neste uke. Klarer du å gi mannen testene og la være å teste? Du er gravid nå ihvertfall!

Håper du klarer å tenke på andre ting i helgen

Du får fasiten neste uke. Klarer du å gi mannen testene og la være å teste? Du er gravid nå ihvertfall!

Håper du klarer å tenke på andre ting i helgen
Jeg har bestemt meg for å la vær ja. Man kan ikke alltid få svar, selv om det er det mange ønsker. Det er mange som tar hyppige ul også. Jeg tar en i neste uke, hvis D R liv blir neste igjen FD og så OUL

Back
Topp