Kjærlighetsbarn ved 45, går det?

20 dpo ettermiddag. Nå begynner teststreken å bli sterkere enn kontrollstrek.
Venter litt med digital, har bare en igjen. Det virker lovende…..:happy093
0C4B67D6-A95C-41A6-A84D-8E2DB4441E5C.jpeg

Dette er så spennende :happy093

Ikke hatt 3+ før lenge etter 5+0 (eksakt pga IVF) med mine to :)

Gratulerer så mye :)

Jeg har fått 3+ hhv på 5+2, 5+3 og 6+1 i mine siste svangerskap. Jeg tok digital 5+5 denne gang, og fikk 2-3 (og ventet derfor til 6+1 før jeg tok neste som ble 3+).. Men det ble baby Likevel. Så det ville jeg ikke tenkt så.mye over.

Hipp hurra!
Når skal du til legen? :angelic:

Jeeeij, endelig kom fineste 3+ på på displayet:talk017 Denna må da være en liten terminspire:love7:smiley-angelic001:smiley-bounce012

I morgen er jeg 6+0. Alle er på ferie, så ikke enkelt å få legetime. Skal ha time på mandag. Bestilte en TUL privat for å få bekreftet liv. Greit å vite før man skal på bilferie med to barn. Dessverre får jeg det litt tidlig, men tror likevel man kan se hjerteslag , plassering av graviditet samt antall embryo.
Dette bli 6+6.

Alt er ultraspennende…..

I morgen er jeg 6+0. Alle er på ferie, så ikke enkelt å få legetime. Skal ha time på mandag. Bestilte en TUL privat for å få bekreftet liv. Greit å vite før man skal på bilferie med to barn. Dessverre får jeg det litt tidlig, men tror likevel man kan se hjerteslag , plassering av graviditet samt antall embryo.
Dette bli 6+6.

Alt er ultraspennende…..
Så spennende det blir ja!

Dette bli 6+6.

Alt er ultraspennende…..
Så spennende! Jeg var også veldig til tidlig ultralyd, hjertet hadde vel såvidt begynt å slå. Det var veldig betryggende!

Så spennende! Jeg var også veldig til tidlig ultralyd, hjertet hadde vel såvidt begynt å slå. Det var veldig betryggende!
Jeg hadde en digital igjen…. Tok den nå i ettermiddag og den viste nå 2-3, men strimmeltesten hadde ikke blitt svakere… Likevel sitter jeg nå med en dårlig følelse og er glad jeg skal på ul i neste uke. Huff…. Er ikke greit….

Back
Topp