Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som du har fin stigning likevelKlarte ikke holde meg og blåste den siste digitale… Ble bare 2-3 selv med nokså sterke teststrek…5+0 i dag.
Med barna jeg fikk, hadde jeg 3+ på 5+2 og 5+3
Vis vedlegget 410771
Hurra!!!Da ble jeg også ferdig med testinga. 5+ 3
Vis vedlegget 410922
Testinga er like « bra» som det var på mine to levende barn….Hurra!!!
Heier på terminspira!Testinga er like « bra» som det var på mine to levende barn….
Bestilt time neste mandag ( var ikke noe ledig før) . Da er jeg 6+3Hipp hurra!
Når skal du til legen?
Hurra! Og gratulerer med termingruppeBestilt time neste mandag ( var ikke noe ledig før) . Da er jeg 6+3
Så spennende det blir ja!I morgen er jeg 6+0. Alle er på ferie, så ikke enkelt å få legetime. Skal ha time på mandag. Bestilte en TUL privat for å få bekreftet liv. Greit å vite før man skal på bilferie med to barn. Dessverre får jeg det litt tidlig, men tror likevel man kan se hjerteslag , plassering av graviditet samt antall embryo.
Dette bli 6+6.
Alt er ultraspennende…..
Så spennende! Jeg var også veldig til tidlig ultralyd, hjertet hadde vel såvidt begynt å slå. Det var veldig betryggende!I morgen er jeg 6+0. Alle er på ferie, så ikke enkelt å få legetime. Skal ha time på mandag. Bestilte en TUL privat for å få bekreftet liv. Greit å vite før man skal på bilferie med to barn. Dessverre får jeg det litt tidlig, men tror likevel man kan se hjerteslag , plassering av graviditet samt antall embryo.
Dette bli 6+6.
Alt er ultraspennende…..
Jeg hadde en digital igjen…. Tok den nå i ettermiddag og den viste nå 2-3, men strimmeltesten hadde ikke blitt svakere… Likevel sitter jeg nå med en dårlig følelse og er glad jeg skal på ul i neste uke. Huff…. Er ikke greit….Så spennende! Jeg var også veldig til tidlig ultralyd, hjertet hadde vel såvidt begynt å slå. Det var veldig betryggende!