Kjærlighetsbarn ved 45, går det?

Hadde en unormalt sein EL, pleier å ha på cd 16-18. denne gang kom den på cd 22. Sex cd 21 og 23.
Jeg vet jo ikke helt hvor langt jeg er…. Jeg fikk jo svak strek på cd 22…. Og er cd 25 i dag… Har aldri hatt el på cd 13….men helst cd 15-16 -17 og av og til cd 14…
 
Da er det helt innafor å få 1-2 på digital.. er jo knallbra. Det her skal holde hele veien :Heartred
Håper veldig. Hadde vært fint å være i samme termingruppe :Heartred :smiley-angelic001. Dine tester ser helt klart ut som kommende baby.

Jeg syns det er rart jeg fikk pos på digital… på normal sin strimmeltest ser jeg ingenting, bare på stavtesten….
 
Håper veldig. Hadde vært fint å være i samme termingruppe :Heartred :smiley-angelic001. Dine tester ser helt klart ut som kommende baby.

Jeg syns det er rart jeg fikk pos på digital… på normal sin strimmeltest ser jeg ingenting, bare på stavtesten….

Det beviser i alle fall at testene fra normal er dårlige :Heartred Digital hadde ikke slått ut om det ikke var spire der:love017
 
Håper veldig. Hadde vært fint å være i samme termingruppe :Heartred :smiley-angelic001. Dine tester ser helt klart ut som kommende baby.

Jeg syns det er rart jeg fikk pos på digital… på normal sin strimmeltest ser jeg ingenting, bare på stavtesten….
Testene fra normal er veldig dårlige, så ville ikke lagt noe betydning i hva de viser. Selv hadde jeg ingen strek på normal sin strimmel samtidig som jeg hadde tydelig positiv make sure strimmel. Make sure og clear blue er absolutt de beste testene etter min erfaring hvertfall.
 
Håper veldig. Hadde vært fint å være i samme termingruppe :Heartred :smiley-angelic001. Dine tester ser helt klart ut som kommende baby.

Jeg syns det er rart jeg fikk pos på digital… på normal sin strimmeltest ser jeg ingenting, bare på stavtesten….

Gratulerer med positiv test ❤️ krysser fingrene for at det varer denne gang!

(Og normal har elendige tester :hilarious: )
 
Jeg følte meg veldig gravid til og med i går…. Trøtt, full av luft, ømme bryst…. Nå er det vekk. Så nå lurer jeg jo på om det er noe der. Klarte å ikke teste i går, men spørs om jeg greier det i dag.

Det varierer veldig fra dag til dag her og! Plutselig er det tilbake :Heartred Håper sånn for deg :smiley-angelic001
 
Hvordan går dagene med testeforbud? :Heartred Det er 22. juni neste test ryker?
 
Back
Topp