Kjærlighetsbarn ved 45, går det?

Krysser fingrene! Det gratulerer innlegget mitt over der virket lite entusiastisk :hilarious: Jeg glemte at jeg ikke kan bruke emoji fra mobilen men må velge fra forumet.

:blob5
Å, det tenkte jeg ikke på. Så vet jeg at jeg må ha is i magen….
Ganske mye.
Blir litt trist når det ikke går, men drar ikke i kjelleren. Man må på en måte realitetsorientere seg når man har bikket 40. Da får man det også mye bedre med seg selv. Bruker ikke prevensjon, så får man bare se.
Jeg forlater også forumet hvis det ikke går, så hopper jeg inn igjen ved positiv test. Er ikke vits i å bruke unødig tid her inne slik at fokuset forsvinner fra hverdagen og de barna jeg faktisk har fått.
Takk for oppmuntrende ord.

Å, det tenkte jeg ikke på. Så vet jeg at jeg må ha is i magen….
Ganske mye.
Blir litt trist når det ikke går, men drar ikke i kjelleren. Man må på en måte realitetsorientere seg når man har bikket 40. Da får man det også mye bedre med seg selv. Bruker ikke prevensjon, så får man bare se.
Jeg forlater også forumet hvis det ikke går, så hopper jeg inn igjen ved positiv test. Er ikke vits i å bruke unødig tid her inne slik at fokuset forsvinner fra hverdagen og de barna jeg faktisk har fått.
Takk for oppmuntrende ord.
Det skjønner jeg så godt, og det er så lett å la seg synke ned i prøving og forum og forventninger og skuffelse. Veldig lurt å trekke seg unna forum som du sier. Sette pris på det man har :Heartred Jeg kjenner jeg blir veldig revet med og tenker ikke på annet enn spire og det er ikke sunt i lengden. Jeg heier på dere! Håper denne spiren sitter

Can’t help myself….
15 dpo midt på dagen. Tydelig mye bedre test:
42A4365B-2992-4616-954B-900E45AC9805.jpeg

Nei. Jeg venter med å bestille. Dette er 4. gg jeg er gravid på ett år. Jeg tenker jeg bestiller i uke 7.
Da skjønner jeg hvorfor du er så rolig nå. Jeg håper likevel det er terminspire du har nå :love7

:love7:love2 Tusen takk for gode ord og støtte. Jeg er såklart veldig spent og testetøs uansett…. Dette er første gang det ser så her bra ut så langt… Så får vi se.
Hvor ligger du selv i løypa?
Håper virkelig det går hele veien nå :love7

Jeg skal ta ut spiral om et par uker. Har to fra før på 7 og 8 år og nå er mannen ENDELIG klar for å prøve på en attpåskatt og jeg er overlykkelig :smiley-bounce016
Han har nektet siden minsten ble født, men nå har det snudd!

Håper virkelig det går hele veien nå :love7

Jeg skal ta ut spiral om et par uker. Har to fra før på 7 og 8 år og nå er mannen ENDELIG klar for å prøve på en attpåskatt og jeg er overlykkelig :smiley-bounce016
Han har nektet siden minsten ble født, men nå har det snudd!
Å, så kjekt! Det blir fint for dere. Håper spiren sitter raskt. Man kan bli utmattet av all prøvingen….For noen går det lett heldigvis :flower.

Å, så kjekt! Det blir fint for dere. Håper spiren sitter raskt. Man kan bli utmattet av all prøvingen….For noen går det lett heldigvis :flower.
Takk :love2 Vi prøvde i 1,5 år med første og hadde fått time hos fertilitetsklinikken da testen ble positiv. Ja, prøving kan ta piffen av en

Takk :love2 Vi prøvde i 1,5 år med første og hadde fått time hos fertilitetsklinikken da testen ble positiv. Ja, prøving kan ta piffen av en
Jeg har 2 prøverørsbarn. Prøvde i 3 år før vi oppdaget at Eksen min hadde svært dårlig sædkvalitet.
Prøverør er ganske tøft.

Derfor, må jeg si, at om jeg får et barn nå, 46 år helt med naturmetoden, så syns jeg det er ganske rørende….
Håper dere slipper en sånn runde til. Det var lettere med nummer to?
Tror at kroppen « husker» hva den har gjort…Bare en teori. Min nummer to kom mye kjappere enda jeg var 40.

Jeg har 2 prøverørsbarn. Prøvde i 3 år før vi oppdaget at Eksen min hadde svært dårlig sædkvalitet.
Prøverør er ganske tøft.

Derfor, må jeg si, at om jeg får et barn nå, 46 år helt med naturmetoden, så syns jeg det er ganske rørende….
Håper dere slipper en sånn runde til. Det var lettere med nummer to?
Tror at kroppen « husker» hva den har gjort…Bare en teori. Min nummer to kom mye kjappere enda jeg var 40.
Tre år er lenge. Jeg glad vi slapp prøverør, jeg tok hormoner for å fremme eggløsning noen måneder før jeg ble gravid første gang. Det ville vært fantastisk rørende om du ble gravid nå :love7

Nummer to rakk vi ikke prøve på, jeg var plutselig gravid da første var rundt åtte måneder. Ingen av oss husker når det skjedde :laughing002 Håper vi slipper en lang prøverunde nå også. Vi får se.

Back
Topp