Kjærlighetsbarn ved 45, går det?

Jeg har en positiv test, 9 dpo kveld nå 9. Juli. Jeg orker ikke hive meg på IKM gruppe, da jeg har mistet så mange gg.
Sikkert bomtur igjen.

Svak test selvfølgelig, men den er mer rosa i virkelighetenVis vedlegget 409800
Til å være 9dpo er den ganske sterk, synes jeg!
Håper du får lov til å beholde denne til termin ❤️

Som jeg håper for deg, at denne gangen sitter den lille helt til målstreken:smiley-angelic001:Heartred Gratulerer så mye med spiren:wav:love7:binkybaby:gen014:cool05:dance011

Som jeg håper for deg, at denne gangen sitter den lille helt til målstreken:smiley-angelic001:Heartred Gratulerer så mye med spiren:wav:love7:binkybaby:gen014:cool05:dance011
så koselig med melding :). Jeg måtte bare poste litt her… en anmerkning i dagboken. Er så stor sjans for at det ikke blir noe. Jeg skal ha ferie med barna så får nok å tenke på.
Hadde egentlig vært fint å bare « glemme» det hele en stund i stedet for å teste helt vilt.

Åhh, gratulerer ❤️❤️ håper denne blir hele veien!

så koselig med melding :). Jeg måtte bare poste litt her… en anmerkning i dagboken. Er så stor sjans for at det ikke blir noe. Jeg skal ha ferie med barna så får nok å tenke på.
Hadde egentlig vært fint å bare « glemme» det hele en stund i stedet for å teste helt vilt.

Håper virkelig det er en terminspire, denne gang :love7 :smiley-angelic001

Håper for deg!

10 dpo morgen
76E24909-D5B4-4C0D-B0E3-CD9E4B9A546C.jpeg

Ååå som jeg håper for deg❤️ Leste gjennom dagboken din nå og krysser alt jeg har for at dette er gullegget❤️

Back
Topp