Kjærlighetsbarn ved 45, går det?

Min fsh var 6,9. Den sier noe om eggkvaliteten, så ifølge legen min er den meget bra, men hun sier at alder likevel spiller inn. Det går vel an å prøve tilskudd uansett.

Åja, okei❤️ var bare et tips jeg fikk her inne, og mange blir bedt om å ta det før IVF og :)

Ja, jeg tar i mot det rådet selvfølgelig med takk og skader sikkert ikke , tvert i mot. Jeg er bare litt motløs….
Vet du hvor jeg kan få kjøpt det for en bra pris?

Det vet jeg ikke? Jeg kjøpte den på Sunkost over nettet til 559kr❤️

Min fsh var 6,9. Den sier noe om eggkvaliteten, så ifølge legen min er den meget bra, men hun sier at alder likevel spiller inn. Det går vel an å prøve tilskudd uansett.
min var 65 xD og jeg er 8 år yngre enn deg

Ja, hvem vet hva som spiller inn.. mirakler skjer jo. Livets under.

Nå begynte jeg å blø, skikkelig sprutblø, så da var det over for denne gangen.

Nå tror jeg ikke jeg gidder å melde meg inn i flere terminklubber før jeg er mer sikker.
Ååh, så leit å høre :sad010Håper neste spire sitter ❤️ sender deg en stor klem!

Søren altså :(❤️
:(:schocked028 Ja, ja. Hva kan man forvente. Det som er litt synd er at kjæresten min brukte litt lang tid på å bestemme seg. Hadde han sagt ja da jeg var 43 , så hadde vi hatt større sjans. Jeg sa til han at hvis han venter for lenge risikerer jeg å må gå gjennom flere aborter og at det ikke blir annet enn smerte. Så spørs egentlig om forholdet vårt kommer til å holde dersom jeg mister/ kjemisk en gang til.

:(:schocked028 Ja, ja. Hva kan man forvente. Det som er litt synd er at kjæresten min brukte litt lang tid på å bestemme seg. Hadde han sagt ja da jeg var 43 , så hadde vi hatt større sjans. Jeg sa til han at hvis han venter for lenge risikerer jeg å må gå gjennom flere aborter og at det ikke blir annet enn smerte. Så spørs egentlig om forholdet vårt kommer til å holde dersom jeg mister/ kjemisk en gang til.

Høres ut som en skikkelig vond følelse å sitte med, spesielt etter abort❤️ det er tøft å gå gjennom for hvert et forhold, men enda mer i en slik situasjon! Har du noen du kan prate med? Hva sier kjæresten din når du mister? ❤️

Ja, hvem vet hva som spiller inn.. mirakler skjer jo. Livets under.

Nå begynte jeg å blø, skikkelig sprutblø, så da var det over for denne gangen.

Nå tror jeg ikke jeg gidder å melde meg inn i flere terminklubber før jeg er mer sikker.
Mange klemmer. Det må være knalltøft for deg gang på gang. Kan ikke engang forestille meg det :smiley-angry017

Faen og, at du mistet den lille enda en gang:sad010 Det er skikkelig urettferdig, og vondt for deg å gå gjennom så mange ganger:( Sender deg mange, varme klemmer og føler sånn med deg❤️

Åh hadde håpet for deg.. :/
Gode klemmer ❤️❤️

Jeg er jo yngre enn deg, men med en del dårligere FSH-verdi (min var 9), så du har vel bedre sjanser enn meg. Er jo bare å prøve, og håpe at et bra nok egg slippes snart.

Oi, kom borti og får ikke slettet. Leit at du mistet igjen... Er det mulig å få hjelp i deres situasjon, eller har dere passert aldersgrensen for slikt? Beklager om spørsmålet kan oppfattes ufølsomt. Jeg heier!

Høres ut som en skikkelig vond følelse å sitte med, spesielt etter abort❤️ det er tøft å gå gjennom for hvert et forhold, men enda mer i en slik situasjon! Har du noen du kan prate med? Hva sier kjæresten din når du mister? ❤️
Det går litt bedre nå allerede. Blir så negativ når jeg får en nedtur. Vi får bare prøve igjen. Kan ikke gjøre noe med tiden som er tapt.

Oi, kom borti og får ikke slettet. Leit at du mistet igjen... Er det mulig å få hjelp i deres situasjon, eller har dere passert aldersgrensen for slikt? Beklager om spørsmålet kan oppfattes ufølsomt. Jeg heier!
Passerer aldersgrensen snart :). Det går bra å spørre :). Har to ICSI barn med eks. Men her hos oss er alt i orden, så det er mer snakk om gullegget, eller også kalt ; Nåla i høystakken :hilarious:. Kan jo hende at jeg bare må innfinne meg med situasjonen uten at jeg trenger begynne med prevensjon av den grunn.

Jeg har en positiv test, 9 dpo kveld nå 9. Juli. Jeg orker ikke hive meg på IKM gruppe, da jeg har mistet så mange gg.
Sikkert bomtur igjen.

Svak test selvfølgelig, men den er mer rosa i virkeligheten
D332D2FF-273F-4FE4-81F3-A4FC160C2250.jpeg

Back
Topp