Kjærlighetsbarn ved 45, går det?

Krysser alt jeg har, og håper dette er en terminspire :smiley-angelic001 :Heartred

Kveldens test 12 dpo. Ikke lovende. Tar muligens en til senere pga utvannet urin…. Men noe må skje overraskende for at dette skal bli bra.
F04A4604-FA19-418E-A3D8-5A5C62F4C001.jpeg

Tja. Det gikk først 8 mnd og så har jeg blitt gravid ca hver tredje periode, men det hjelper vel ikke stort om det bare « slipper»
Nei det hjelper jo ingenting, jeg har blitt gravid tre ganger på første forsøk eller hva jeg skal kalle det, (noen år imellom. ) men det hjelper jo ingenting når det bare blir til ingenting....

Tja. Det gikk først 8 mnd og så har jeg blitt gravid ca hver tredje periode, men det hjelper vel ikke stort om det bare « slipper»

Så vondt jeg får av deg :( Føler sånn med deg❤️

Skal du ta hcg-blodprøver? :shy:

Nei. Jeg har mistet såpass mange ganger og naturen rydder opp når det ikke er liv laga. Men tar NIPT hvis det kommer langt nok.
Jeg synes det var godt å få tatt blodprøvene da jeg selv mente at mine tester var svake. Jeg tenkte det verste, kjøpte inn nye eggløsningstester og graviditetstester for jeg var sikker på at det ikke ville gå riktig vei. Men blodprøvene steg «riktig». Og etter hvert ble testene bedre også. Blodprøvene fikk meg til å roe meg. Jeg fikk et klarere svar å forholde meg til :shy:

Krysser fingrene for at det går riktig vei :love2

Jeg synes det var godt å få tatt blodprøvene da jeg selv mente at mine tester var svake. Jeg tenkte det verste, kjøpte inn nye eggløsningstester og graviditetstester for jeg var sikker på at det ikke ville gå riktig vei. Men blodprøvene steg «riktig». Og etter hvert ble testene bedre også. Blodprøvene fikk meg til å roe meg. Jeg fikk et klarere svar å forholde meg til :shy:

Krysser fingrene for at det går riktig vei :love2
Så fantastisk!

Må bare se, mulig jeg gjør det.
Fikk en test som kom raskere frem nå i morrest, men ikke særlig sterkere, om mulig litt.

Vedlegg

• C9185209-252C-4209-B804-77BA1C3F8BD2.jpeg
    C9185209-252C-4209-B804-77BA1C3F8BD2.jpeg
    901,8 KB · Visninger: 84
Skulle akkurat til å spørre deg @Minisjansen
Ser jo ikke dumt ut dette?
Alle testene mine er like svake over flere dager, si i alle fall fra 10 dpo til i dag 13 dpo. Det har vært et dårlig tegn og blitt kjemisk. Da det kom bittelitt lenger, dvs over uke 5 , steg testene mine sakte helt til de flatet ut og ble svakere. Så kom blødningen.
Det MÅ plutselig nå begynne å stige innen de neste to dagene skal det være håp.

Alle testene mine er like svake over flere dager, si i alle fall fra 10 dpo til i dag 13 dpo. Det har vært et dårlig tegn og blitt kjemisk. Da det kom bittelitt lenger, dvs over uke 5 , steg testene mine sakte helt til de flatet ut og ble svakere. Så kom blødningen.
Det MÅ plutselig nå begynne å stige innen de neste to dagene skal det være håp.
Det er så dritt å være der du er nå, mellom alle svar liksom.
Uff, jeg håper for deg men skjønner du er realist. :Heartred

Ingen støttemedisiner du evt kan prøve for å beholde spirene? Du har jo hatt veldig mange kjemiske på rad nå?

Back
Topp