Minisjansen
Glad i forumet
Ah, tør ikke tenke så langt enda… først må jeg ha bra stigning på testene. Har vært en del mist- så trist.Gratulerer så mye, når blir termin da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, tør ikke tenke så langt enda… først må jeg ha bra stigning på testene. Har vært en del mist- så trist.Gratulerer så mye, når blir termin da?
Ja du er sånn som meg du da, jeg ser nøyaktig akkurat her og nå etter så mange mist og knuste drømmer.Ah, tør ikke tenke så langt enda… først må jeg ha bra stigning på testene. Har vært en del mist- så trist.
Men nå blir det sensommerskatt! For et nydelig navn på termingruppen! Når har du termin?Ja du er sånn som meg du da, jeg ser nøyaktig akkurat her og nå etter så mange mist og knuste drømmer.
Vi gjør det vel for å ikke bli for skuffet igjen
21 august og i dag skal jeg på oulMen nå blir det sensommerskatt! For et nydelig navn på termingruppen! Når har du termin?
Masse lykke til! Skal du vite kjønn?21 august og i dag skal jeg på oul
Tusen takk! Jeg ville ikke vite men så har vi en storesøster på 10 år som sliter litt med tilknytning så jeg lurer på om det kan være lurt rett og slett.Masse lykke til! Skal du vite kjønn?
Hvis det blir noe mer, så tror jeg at jeg skal la det være en overraskelse denne gangen. D vil bli siste mulighet…
Wow, så gøy!9 dpo kveld! Graviiiid! Hurraaaa! Ser at HCG stiger relativt raskt slik det gjorde med mine to barn. Sen stigning hos meg har alltid blitt til kjemisk eller abort, så nå kjenner jeg at jeg er litt spent.
Vis vedlegget 401863
Enig med deg.Tusen takk! Jeg ville ikke vite men så har vi en storesøster på 10 år som sliter litt med tilknytning så jeg lurer på om det kan være lurt rett og slett.
Ettermiddag 10 dpo på litt lys urin. Er fornøyd så langt. Må liksom kikke bakover i dagboken for å se hvordan det var på samme tid med abortene. Jeg er på CD 25 nå.Hadde en uklar test fra CD 23. Så spent på om det kommer til å stige tilfredsstillende…. Selv da har man jo ingen garantier, men man kan ha litt større håp.
Vis vedlegget 401951
Jeg hadde samme type test nå denne gangen. Ca 14 dpo. Mye lysere så tenkte kjemisk. Etter noen dager var den like sterk igjen som forrige svake og så steg det bedre etter det.Litt avventende enda. Hadde en litt dårlig test, men var på bare to timers urin så får se.
Må vel være litt tålmodig og tenke at det ikke nødvendigvis skjer så mye 48 timer mellom…
I dag blir det ikke test før i kveld og da bør den ha blitt sterkere syns jeg…..