Kjærlighetsbarn ved 45, går det?

Jeg er i dag cd 23 og 8 eller 9 dpo. Har i grunnen aldri fått positiv test før 9 dpo. Så er litt spent på i kveld/ i morgen.

Jeg har en definitivt uklar test, men jeg ser faktisk noe svakt på den i motsetning til i går da testen var helt hvit.
Kanskje skjer det noe, kanskje ikke eller det kan være en streifer.
F03D059C-DDA9-4D96-862F-BD6DFF25D13F.jpeg

Ser den :D er vel bra for 8 dpo, jeg har ikke hatt antydning til noe typ 12 dpo :)
Tusen takk for oppmuntring :). Jeg er bare så superspent!
Samtidig burde jeg ikke håpe på for mye da det er sånn over 50% risiko for abort pga min høye alder. Jeg får vel heller tenke at det er utrolig om jeg i det hele tatt blir gravid….
Du har snart en 1-åring?

Tusen takk for oppmuntring :). Jeg er bare så superspent!
Samtidig burde jeg ikke håpe på for mye da det er sånn over 50% risiko for abort pga min høye alder. Jeg får vel heller tenke at det er utrolig om jeg i det hele tatt blir gravid….
Du har snart en 1-åring?
Krysser i hvert fall fingre og tær for at deg :) Ja snart 1 og 4 åring, er ikke prøver selv for tiden, men lusker nå litt her inne og følger andres reise :p

Morgentest. Tørket da jeg måtte opp grytidlig å tisse. Jeg er trøttere enn ellers, fryser og må tisse ofte, så ja, føler at dette blir positiv test. Det første jeg merket var veldig ømme bryst for et par dager siden. 9 dpo. Er spent på hva dette blir til denne gangen. Har aldri hatt så tidlig skygge som 8 dpo. Denne er bittelitt mer tydelig enn i går.
Jeg vil vel ikke kalle den « positiv» enda.
3B3279F7-8EB9-4903-AF94-3AADDA2B884E.jpeg

Ser streken i alle fall! Litt tydeligere, det er jo et bra tegn.

Ser streken i alle fall! Litt tydeligere, det er jo et bra tegn.
Jaaaa, bare 9 dpo. Tok el test denne gangen. Så enda håp.
Eneste erfaringen jeg har gjort er:
Jeg har rask hcg stigning på vitale graviditeter og langsomme på aborter.

Så nå håper jeg at jeg kan klinke inn sterke tester. Bare det at jeg straks er tom for strimmeltester og det tar lang tid med levering ser jeg.

Back
Topp