Spennende! Krysser alt jeg har for en terminspire!Jeg ser at jeg er på veg til å få en positiv test, så nå er jeg spent.
Kjenner at jeg er litt forsiktig spent grunnet en kjemisk og en tidlig MA i det siste, samt min fossile alder.
Lov å håpe da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Krysser alt jeg har for en terminspire!Jeg ser at jeg er på veg til å få en positiv test, så nå er jeg spent.
Kjenner at jeg er litt forsiktig spent grunnet en kjemisk og en tidlig MA i det siste, samt min fossile alder.
Lov å håpe da!
Ser denKveldstest. Litt mer tydelig enn forrige faktisk, men fortsatt alt for svak da til å si at den er positiv…. Er 8 dpo. Vises vel mer i morgen forhåpentligvis dersom det er noe på gang.
Noen som ser det jeg ser?
Vis vedlegget 401743
Tusen takk for oppmuntringSer dener vel bra for 8 dpo, jeg har ikke hatt antydning til noe typ 12 dpo
![]()
Krysser i hvert fall fingre og tær for at degTusen takk for oppmuntring. Jeg er bare så superspent!
Samtidig burde jeg ikke håpe på for mye da det er sånn over 50% risiko for abort pga min høye alder. Jeg får vel heller tenke at det er utrolig om jeg i det hele tatt blir gravid….
Du har snart en 1-åring?
Jaaaa, bare 9 dpo. Tok el test denne gangen. Så enda håp.Ser streken i alle fall! Litt tydeligere, det er jo et bra tegn.
Gratulerer! Krysser fingrene for at spiren sitter hele veien!9 dpo kveld! Graviiiid! Hurraaaa! Ser at HCG stiger relativt raskt slik det gjorde med mine to barn. Sen stigning hos meg har alltid blitt til kjemisk eller abort, så nå kjenner jeg at jeg er litt spent.
Vis vedlegget 401863

Hurra!9 dpo kveld! Graviiiid! Hurraaaa! Ser at HCG stiger relativt raskt slik det gjorde med mine to barn. Sen stigning hos meg har alltid blitt til kjemisk eller abort, så nå kjenner jeg at jeg er litt spent.
Vis vedlegget 401863
Takk så myeGratulerer! Krysser fingrene for at spiren sitter hele veien!![]()
HurraHurra!