Minisjansen
Glad i forumet
Hei! Jeg vet faktisk ikke - målte ikke etter el denne gangen, men antar at den var en gang mellom søndag og tirsdag (cd 13-15) for det er da jeg pleier å ha den, samt at el tester cd 15-17 var negative og jeg aldri har hatt positiv el test seinere enn cd 16 det jeg vet om (målte for å sjekke om vi burde skvise inn mer innsats enn den i helgen …) Så nå vet jeg bare at ikm er en eller annen gang i uke 4, aner ikke når. Egentlig litt deilig å ikke ha stålkontroll, faktisk. Du har vel ikm i uke 5 denne gangen, hvordan er det med deg?
Er nå rundt de kjærlige dagene hvor uttaket er relativt bra. De gangene det har klaffet med befruktning i hvert fall, har det vært uttak og innskudd hver dag.Hvordan går det med deg?
Jeg har veldig troen på denne syklusen også. Spørsmålet er jo bare om det vil utvikle seg til et levedyktig foster.
Det er spennende, men også ganske vondt å se at det ikke holder… Må jo bare benytte den lille sjansen jeg har. Her har man ikke tid til å vente til man føler seg bedre.
Minisjansen er bare her og nå.