Kjærlighetsbarn ved 45, går det?

Hei! Jeg vet faktisk ikke - målte ikke etter el denne gangen, men antar at den var en gang mellom søndag og tirsdag (cd 13-15) for det er da jeg pleier å ha den, samt at el tester cd 15-17 var negative og jeg aldri har hatt positiv el test seinere enn cd 16 det jeg vet om (målte for å sjekke om vi burde skvise inn mer innsats enn den i helgen …) Så nå vet jeg bare at ikm er en eller annen gang i uke 4, aner ikke når. Egentlig litt deilig å ikke ha stålkontroll, faktisk. Du har vel ikm i uke 5 denne gangen, hvordan er det med deg? :)

Hvordan går det med deg?
Er nå rundt de kjærlige dagene hvor uttaket er relativt bra. De gangene det har klaffet med befruktning i hvert fall, har det vært uttak og innskudd hver dag.
Jeg har veldig troen på denne syklusen også. Spørsmålet er jo bare om det vil utvikle seg til et levedyktig foster.
Det er spennende, men også ganske vondt å se at det ikke holder… Må jo bare benytte den lille sjansen jeg har. Her har man ikke tid til å vente til man føler seg bedre.
Minisjansen er bare her og nå.

Er nå rundt de kjærlige dagene hvor uttaket er relativt bra. De gangene det har klaffet med befruktning i hvert fall, har det vært uttak og innskudd hver dag.
Jeg har veldig troen på denne syklusen også. Spørsmålet er jo bare om det vil utvikle seg til et levedyktig foster.
Det er spennende, men også ganske vondt å se at det ikke holder… Må jo bare benytte den lille sjansen jeg har. Her har man ikke tid til å vente til man føler seg bedre.

Jeg tror det vil gå <3

Håper for deg!

Veit ikke helt hvilken dpo - 9 kanskje? Blir nok å ventepå ikm + 1, så iallefall ei uke :) Enn du?
Jeg tror jeg er 1-2 dpo… Vet ikke helt. Testet muligens for sent etter el. Begynte på cd 13-13-15 og negative samt at streken ble stadig svakere enn sterkere, så da har det sikkert vært peak på 12 dpo eller 13 dpo morgen…

Jeg har masse tester liggende og tester om 7-8 dager tenker jeg. Bare strimler denne gangen tror jeg. Blir fryktelig dyrt hvis jeg skal gå på digitale.

Jeg tror jeg er 1-2 dpo… Vet ikke helt. Testet muligens for sent etter el. Begynte på cd 13-13-15 og negative samt at streken ble stadig svakere enn sterkere, så da har det sikkert vært peak på 12 dpo eller 13 dpo morgen…

Jeg har masse tester liggende og tester om 7-8 dager tenker jeg. Bare strimler denne gangen tror jeg. Blir fryktelig dyrt hvis jeg skal gå på digitale.

Da kan det jo hende at vi ender opp med å teste samtidig :-)

6 dpo i dag…. Tror jeg. Fikk aldri positiv el test og sluttet å teste på cd 17. begynte litt sent å teste da, på CD 13 eller 14, så kanskje jeg mistet peaken?! Det er det jeg tror da, men hvem vet. Jeg begynner å teste i morgen jeg og noen dager. Da er det 7 dpo og sikkert ikke noen svak strek før 9 dpo hvis det har klaffet. Lettere å se den ultrasvake streken mot noe hvitt.
Er litt spent…

8 dpo- negativ morgentest. Blir nok å ta en kveldstest siden jeg er testetøs og vet at om det er noe, så blir det positivt i morgen eller over i morgen…
Jeg har selvfølgelig symptomer, muligens en ny runde med fantomsymptomer…
Ikke ulikt sist. Så enten er jeg gravid eller innbilt gravid…. I alle tilfelle noe med «gravid», så da er vi fornøyd…. Helt til tante rød dukker opp og surner tilværelsen…

10 dpo og blenda test. Er ikke helt sikker på el denne gangen så kan være kortere. Gir ikke opp testinga før mandag tenker jeg. Etter det er det nok ikke håp.
Føler meg ikke gravid, bortsett fra struttepupper som er litt ømme, men dette kan like godt være tegn på mens i anmarsj.

CD17. Aner ikke el eller dpo, men siden jeg har hatt positiv på CD 22 før, så begynner jeg å teste på mandag tenker jeg. For å sjekke. Ikke lagt inn så mange aksjer på fruktbare dager denne gangen. På CD 11 og CD 12, så kanskje det holder? Aner ikke hvor lenge i forvegen det kan gå…

Hvordan går det? ❤️
Inget svar fra universet!
Har vært stille fra kroppen… men nå fikk jeg superduper ømme bryst og lurer litt på om det skjer noe. Har roet ned de siste pr måneder i grunnen. Er jo veldig liten sjans.

Er på cd 21, usikker på el, men muligens på cd 14-15. Tenkte jeg skulle teste litt fra i morgen. Testetøsen i meg våkner nok fra sin lette, slumrende hvile….:).

Takk som spør. Du da?

Inget svar fra universet!
Har vært stille fra kroppen… men nå fikk jeg superduper ømme bryst og lurer litt på om det skjer noe. Har roet ned de siste pr måneder i grunnen. Er jo veldig liten sjans.

Er på cd 21, usikker på el, men muligens på cd 14-15. Tenkte jeg skulle teste litt fra i morgen. Testetøsen i meg våkner nok fra sin lette, slumrende hvile….:).

Takk som spør. Du da?
Blir spennende når testingen er igang! :joyful: Krysser fingrene for at de to magiske strekene dukker opp denne pp’en!:love017

Takk, går fint her! Er 14+4 i dag ❤️ Er sykemeldt på grunn av kvalme, men nyter graviditeten likevel :happy:

Blir spennende når testingen er igang! :joyful: Krysser fingrene for at de to magiske strekene dukker opp denne pp’en!:love017

Takk, går fint her! Er 14+4 i dag ❤️ Er sykemeldt på grunn av kvalme, men nyter graviditeten likevel :happy:
Da er du i det minste « trygg», selv om du har det litt tøft akkurat nå. Håper det blir bedre snart for deg. Takk for gode ønsker.

Da er du i det minste « trygg», selv om du har det litt tøft akkurat nå. Håper det blir bedre snart for deg. Takk for gode ønsker.
Ja, etter MA’en i fjor, har jeg vært veldig redd for å miste igjen. Slapper litt mer av nå som jeg er over i 2. trimester, men fortsatt litt redd. Takk!

Lykke til! ❤️

Back
Topp