Kjærlighetsbarn ved 45, går det?

Det hadde vært noe, ja :Heartpink Tenk om vi havnet i samme termingruppe, da!
DET hadde vært noe! Jeg tror jeg blir gravid igjen, men jeg vet ikke om jeg tror på at jeg får fullføre…
Usikker på om jeg sa det, men min gammeltante var 52 da hun ble gravid. Hun tok abort…men lov å håpe at det ligger i slekta å kunne få barn sent.

DET hadde vært noe! Jeg tror jeg blir gravid igjen, men jeg vet ikke om jeg tror på at jeg får fullføre…
Usikker på om jeg sa det, men min gammeltante var 52 da hun ble gravid. Hun tok abort…men lov å håpe at det ligger i slekta å kunne få barn sent.
Oi, 52! Har hørt om sånne tilfeller, men at du har det direkte i slekta, er jo superpositivt! Det virker som om du blir lett gravid, og «bare» det er jo betydningsfullt, så med rett dose støttepreparater, litt flaks og litt genetisk drahjelp, skulle det være grunn til optimisme, tenker jeg.

Ikke noe utslag på vanlig MakeSure med mitt streksyn, iallefall! Så da blir det å vente på ikm + 1 (mest sannsynlig kommer tr først). Da kommer kanskje symptomene fra wild yam, da? Så er wild yam i tilfelle åpenbart ikke produktet for meg!

Ikke noe utslag på vanlig MakeSure med mitt streksyn, iallefall! Så da blir det å vente på ikm + 1 (mest sannsynlig kommer tr først). Da kommer kanskje symptomene fra wild yam, da? Så er wild yam i tilfelle åpenbart ikke produktet for meg!
Det var synd, men det er fortsatt muligheter da enda noen dager.
Har aldri prøvd wild yam og har i grunnen ikke noen kunnskap om dette. På St. Olav ga de meg streng beskjed om ikke å ta noen slags tilskudd utenom dem de hadde anbefalt da jeg var der til prøverørsbehandling.

Jeg ble ikke gravid før pp 9 og så pp 11, så tror ikke jeg blir lett gravid, men kroppen min har i det minste hatt to tette forsøk på dette nå i det siste.

Tror jeg er 4 dpo nå, evt 3. Usikker på når egget slipper etter positiv el-test. Er det samme dag, dagen etterpå eller to dager etterpå…. Hmm

Det var synd, men det er fortsatt muligheter da enda noen dager.
Har aldri prøvd wild yam og har i grunnen ikke noen kunnskap om dette. På St. Olav ga de meg streng beskjed om ikke å ta noen slags tilskudd utenom dem de hadde anbefalt da jeg var der til prøverørsbehandling.

Jeg ble ikke gravid før pp 9 og så pp 11, så tror ikke jeg blir lett gravid, men kroppen min har i det minste hatt to tette forsøk på dette nå i det siste.

Tror jeg er 4 dpo nå, evt 3. Usikker på når egget slipper etter positiv el-test. Er det samme dag, dagen etterpå eller to dager etterpå…. Hmm
Jeg vet heller ikke akkurat når el er etter positiv el test, for jeg temper ikke. Har bare regnet med at det er dagen etter positiv test, for det er vel et slags gjennomsnitt. Gitt det, så har jeg en lutealfase på 16 dager, men om el i realiteten er seinere, så har jeg kortere lutealfase (og er ikke på 13 dpo i dag). Bør vel ikke gi opp helt enda, selv om det føles sånn. Liker virkelig ikke møtet med en negativ test.

Wild yam skal jo liksom hjelpe mot pms-plager, så derfor litt merkelig at det er så mye symptomer denne gangen. :angelic: Ikke pga pms-plager jeg prøvde det nå, altså, var fordi noen mener det fjør det lettere for egget å feste seg, men det brukes mot pms-plager også og da er det rartat jeg har så innmari ømme pupper.

Jeg vet heller ikke akkurat når el er etter positiv el test, for jeg temper ikke. Har bare regnet med at det er dagen etter positiv test, for det er vel et slags gjennomsnitt. Gitt det, så har jeg en lutealfase på 16 dager, men om el i realiteten er seinere, så har jeg kortere lutealfase (og er ikke på 13 dpo i dag). Bør vel ikke gi opp helt enda, selv om det føles sånn. Liker virkelig ikke møtet med en negativ test.

Wild yam skal jo liksom hjelpe mot pms-plager, så derfor litt merkelig at det er så mye symptomer denne gangen. :angelic: Ikke pga pms-plager jeg prøvde det nå, altså, var fordi noen mener det fjør det lettere for egget å feste seg, men det brukes mot pms-plager også og da er det rartat jeg har så innmari ømme pupper.
Vi satser på at det er graviditetssymptomer og at wild yam har slått til!
Hadde vært artig med en julegave nå! En myk liten sjel :flower.

Er sikkert ikke vits i at jeg begynner å teste før den 28. des da og kan muligens ikke forvente positiv før nyttårsaften.

Vi satser på at det er graviditetssymptomer og at wild yam har slått til!
Hadde vært artig med en julegave nå! En myk liten sjel :flower.

Er sikkert ikke vits i at jeg begynner å teste før den 28. des da og kan muligens ikke forvente positiv før nyttårsaften.
Hehe, hadde vært fint om det var sånn! Men mista litt motet etter den negative testen. Blir ikke helt klok på kroppen, den føles litt «rar», men vet ikke om den er «rarere» enn vanlig. Føler meg litt skuffa, for hadde egentlig ganske trua. Har jo lest om dem som får sen positiv, men innbiller meg at det er sjeldent.

Uansett: god jul :Heartpink Og en myk liten sjel i nyttårspresang er jo heller ikke å forakte!

Hehe, hadde vært fint om det var sånn! Men mista litt motet etter den negative testen. Blir ikke helt klok på kroppen, den føles litt «rar», men vet ikke om den er «rarere» enn vanlig. Føler meg litt skuffa, for hadde egentlig ganske trua. Har jo lest om dem som får sen positiv, men innbiller meg at det er sjeldent.

Uansett: god jul :Heartpink Og en myk liten sjel i nyttårspresang er jo heller ikke å forakte!
Riktig gledelig jul!

Jeg er så glad for de barna jeg har, så får jeg krysse litt fingre for de vi kan håpe på å få!

Da regner jeg dpo fra dagen etter smiley på CB el-test.
Fyrte av første test i dag morrest. Den er hvit.7 dpo er FOR tidlig for meg, 8 også, men greit å begynne litt før forventet positiv slik at jeg ser forskjellen på blenda test og svak positiv.
Har et stort testlager nå.

Spennende om det blir noe. Har lagt inn aksjer nå.

Hvis EL er ca 24 timer etter smiley, så er jeg 8 dpo nå den 28.12. Hvis jeg scorer denne syklusen, så forventer jeg svak positiv den 29. 12 og da på kvelden. Kommer sikkert til å fyre avgårde noen tester i morgen også, men egentlig burde jeg bare vente…. Som om jeg greier det…

Det kan være innbilning og ønskehjertet som så gjerne vil at det skal være sant, men i dag dukket det opp metallsmak i munnen. Det har pleid å være et tidligtegn på graviditet hos meg, men fikk det jo også da jeg gikk på cyclogest da testene var helt negative. Så kanskje det bare er hormonene som « jobber».

Jeg har fortsatt kritthvit test. I morgen og over i morgen er de dagene som bør gi meg svaret. 9 og 10 dpo har jeg hatt positiv test første dag på 6 graviditeter. Kun en graviditet hadde positiv test først 12 dpo.

I morgen er 9 dpo. Litt spent!

Jeg er en tappetafser. Ikke en profesjonell sådan, men da jeg var ufrivillig barnløs i mange år og så etter hvert gikk gjennom ICSI , så forsøkte jeg lære meg alt om både befruktning og tegn på graviditet.

Noen mener at tappetafsing gir risiko både for å miste og infeksjoner M.M. Jeg tenker at om man har rene hender så går det helt fint.

Tappen er nå veldig høy og bakovervendt, noe den pleier å være dersom mensen ikke enda er i anmarsj. Dersom den er på veg detter tappen langt ned.

Etter positiv test og vital graviditet har jeg opplevd at den kan senke seg en del, men ikke helt ned som ved mens.

Jeg kjenner nå på litt ømme bryst, metallsmak og høy livmortapp. Dette gjør at jeg enda har troen. Det betyr ikke at jeg er gravid, men det betyr i hvert fall at kroppen enda ikke er i mens-modus!

Er suuuuuperspent på kveldstest….

Cd 29 ingen mens, negativ test. Har vanligvis syklus 25-27 dager stort sett 26 dager, men dette var jo første syklus etter SA så da er sikkert ikke kroppen helt i vater enda.

Hadde el på cd 15,16 eller 17. ikke helt godt å vite, men positiv el-test vistes cd 15. Ser ut som lutealfasen er inntakt da , i hvert fall denne syklusen …

Tror jeg tar en kveldstest da om mens ikke kommer. Lov til å håpe på en sen positiv test da.

Back
Topp