Kjærlighetsbarn ved 45, går det?

Jeg vet ikke hva som skjer…. Jeg testet ikke i går og nå testet jeg de to siste jeg har… de ble sterkere igjen både på morning og nå på kveld , men ikke veldig sterke…Dette er knapt til å holde ut.

I natt drømte jeg at jeg aborterte…

Hm, jeg har ikke opplevd dette før, så lurer på hva som skjer. Jeg er 5+ 2 … har ikke hatt blødning enda.

Tror jo det blir en abort, men hva vet jeg…

2210F23E-4E34-4ECC-8814-A862417F7E19.jpeg

Ingen blødning….men hcg virker å hoppe litt opp og ned… Tenkte meg en tur til legen…litt bekymret for exu selv om jeg ikke har vondt noe sted.
Ganske sikker på at det er en abort ja.
Enig, ta en tur til legen. Leser lenger ned her at du har fått blødning. Når det først kommer, så håper jeg det går ukomplisert for seg og at du er raskt tilbake i rute igjen. Takk for at du deler, føler så med deg. Store klemmer

Enig, ta en tur til legen. Leser lenger ned her at du har fått blødning. Når det først kommer, så håper jeg det går ukomplisert for seg og at du er raskt tilbake i rute igjen. Takk for at du deler, føler så med deg. Store klemmer
Jeg bare avventer litt nå og ser om blødningen kommer ordentlig i gang før jeg springer til doktor dyregod. Vet hvordan det bør være, en kraftig mens.

Takk for omtanken. Det betyr faktisk en god del. Da blir vi prøvere begge to da nå fremover.
Er ikke du nå i den riktige perioden snart?
Hvilken CD er du på nå?

Jeg bare avventer litt nå og ser om blødningen kommer ordentlig i gang før jeg springer til doktor dyregod. Vet hvordan det bør være, en kraftig mens.

Takk for omtanken. Det betyr faktisk en god del. Da blir vi prøvere begge to da nå fremover.
Hvilken CD er du på nå?
Skjønner det, om blødninga tar seg opp, så er det vel tegn på at kroppen er i ferd med å ordne opp selv. Som du sier, du vet jo (dessverre, men akkurat i denne situasjonen til nytte) hvordan det bør være. Håper det går ukomplisert og rett tilbake i rute -så rekker du en siste sjanse for 2022-spire! Ellers er det nytt år, nye muligheter, som funker like bra, det!

Jeg er på cd10. Pleier å ha el ca cd15. Blir ikke en ideell pp, da vi bare får til «leveranse» midt + helgen denne uka pga jobb schedules, men sånn er det med det. Prøver å holde det hele low key med lave skuldre og lave forventninger :angelic:

Hvilken CD er du på nå?
Mange klemmer. Hadde håpet for deg

Hei. Var nok bare en tidlig sa. En kraftig litt forlenget blødning.
Har troa på at kroppen er veldig mottakelig for et befruktet egg i og med at jeg har hatt slike streifere to gg nå med bare en syklus i mellom.
Det som mangler nå er et friskt egg i kartongen med holdbarhet på et halvt århundre!
Det skal vel godt gjøres, men det håpes.

Prøver igjen denne uka her. Orker ikke teste etter EL bare kjører på med kos.
Man kan godt bli gravid igjen like etter abort, noen mener at det faktisk kan være lettere også. Jeg har troen.

Fortsatt rimelig dårlig og hoster nesten hele tida. Må få forlenget sykemelding. Cd 14 og ingen el. Bestemte meg for å teste denne gg i og med abort. Mulig jeg får dette litt senere da enn vanlig…

Fortsatt rimelig dårlig og hoster nesten hele tida. Må få forlenget sykemelding. Cd 14 og ingen el. Bestemte meg for å teste denne gg i og med abort. Mulig jeg får dette litt senere da enn vanlig…
Leste meg gjennom dagboka di nå, trist at du mista, men så godt å vite at du iallefall har ein god sjans å få baby ❤️ eg lestd litt tidligere at du nevnte at lutealfasen er 14 dager, men det er ikkje skrevet i stein. Min har vært på rundt 12 dager, og eg veit om fleire som er heilt nede i 9-10. Så beregningen din om el på cd14 e ikkje bankers :) eg pleie få el på dag 17 -19, sykluser på 29-32 dager, ish.

Masse god bedring og lykke til ❤️

Cd 15 og smilefjes i dag på el-test. Litt sen el på meg denne gangen, men ikke tatt i betraktning abort da. Sånn sett vil jeg vel si kroppen er i rute.
Da blir det masse kos da på kjæresten. Mmmmm

Back
Topp