Kjærlighetsbarn ved 45, går det?

Nå så jeg at jeg hadde en BP strips igjen og testene har ikke økt i styrke siden 13 dpo, men den har heller ikke sunket….De holder seg jevnt der, så da ser det ikke veeeeeldig lovende ut hvis de ikke tiltar i styrke nå snart.
Rart, for jeg sitter fortsatt med en god følelse, men det burde jeg kanskje ikke gjøre.

Lurer på om noen har opplevd lignende.

Nå så jeg at jeg hadde en BP strips igjen og testene har ikke økt i styrke siden 13 dpo, men den har heller ikke sunket….De holder seg jevnt der, så da ser det ikke veeeeeldig lovende ut hvis de ikke tiltar i styrke nå snart.
Rart, for jeg sitter fortsatt med en god følelse, men det burde jeg kanskje ikke gjøre.

Lurer på om noen har opplevd lignende.
Men var ikke stripsene dine ganske sterke allerede på 13 dpo, da? Bilde?

D71212BC-F1D6-421F-B6D1-FD075DAF6FAC.jpeg

Hei! Vet ikke om jeg har skrevet i dagboken din før, men har fulgt med :) Spennende å følge din reise. Jeg skremte meg selv veldig med testingen med lillebror siden jeg ikke synes jeg så nok stigning mellom dagene, måtte til slutt legge bort testingen siden jeg bare ble bekymret, men alt endte godt der! Masse lykke til videre, krysser alt for deg :)

Hei! Vet ikke om jeg har skrevet i dagboken din før, men har fulgt med :) Spennende å følge din reise. Jeg skremte meg selv veldig med testingen med lillebror siden jeg ikke synes jeg så nok stigning mellom dagene, måtte til slutt legge bort testingen siden jeg bare ble bekymret, men alt endte godt der! Masse lykke til videre, krysser alt for deg :)
Ååå , jeg blir sååå glad for slike gode erfaringer…Da tør jeg å håpe , i hvert fall litt. Kjenner jeg mister håpet litt, men magefølelsen er GOD , det er det som er så rart…

Og i dag er du dpo 20, eller noe sånt … Skjønner at du bekymrer deg, men ut fra det jeg har lest kan man ikke lese stigning fra strips og heller ikke stole helt på ukeindikatoren. Det kjipe svaret er ta hcg-test hos legen for å være sikker og utelukke exu. Men man har jo ikke lyst til å ta så mye fri fra arbeid heller - men er det bedre tross alt enn å bekymre seg? Krysser alt!

Og i dag er du dpo 20, eller noe sånt … Skjønner at du bekymrer deg, men ut fra det jeg har lest kan man ikke lese stigning fra strips og heller ikke stole helt på ukeindikatoren. Det kjipe svaret er ta hcg-test hos legen for å være sikker og utelukke exu. Men man har jo ikke lyst til å ta så mye fri fra arbeid heller - men er det bedre tross alt enn å bekymre seg? Krysser alt!
Ja, men exu kjenner man vel som smerter i såfall?

Jeg tror heller ikke det. Jeg tror dette går bra. Men skjønner at du tenker masse.
Ja, særlig fordi de fleste 20-21dpo viser at teststreken er sterkere eller like sterk som kontrollstreken… og det er den jo langt i fra…

Huff, ja jeg vil bare at det skal bli 20. desember….tul.

Men hvis det tar seg opp nå og viser 2-3 i morgen eller i over i morgen, da har jeg troen.
Siste ladning nå..

Ja, særlig fordi de fleste 20-21dpo viser at teststreken er sterkere eller like sterk som kontrollstreken… og det er den jo langt i fra…

Huff, ja jeg vil bare at det skal bli 20. desember….tul.

Men hvis det tar seg opp nå og viser 2-3 i morgen eller i over i morgen, da har jeg troen.
Siste ladning nå..
Det gjør den nok, det høres ut som en bra plan. Disse kroppene kan være litt slemme i blant - holde en på pinebenken lenge!

Tester du på morgenen også? Ofte er jo urinen mindre konsentrert på kveld, og det kan ha noe å si på resultatet :)

Det som er merkelig er at jeg alltid tester sterkere på kveld… Man ser det på testrekken særlig i begynnelsen.
Aha, da skjønner jeg at du tester på kveld :)

Fortsatt 1-2 …. Huff. Syns ikke den er sterkere , ei heller ikke svakere.

Nå kjenner jeg at jeg er skikkelig øm i livmora og det murrer. Håper det er utvikling og ikke abort…

Back
Topp