Minisjansen
Glad i forumet
Enig, det skal ikke være enkelt. Det blir vel ikke enkelt i fortsettelsen heller, både hvis jeg mister eller hvis jeg får fullføre, men jeg blir så glad hvis jeg får at jeg må bare tåle detJa, er det ikke det som er teorien? At man slapper mer av? Jeg har ikke trua denne måneden for egen del, sex 4 dager før el holder jo ikke (leverandøren ble syk, så var det vi fikk til). Men det er rart å kjenne på åssen kroppen orger uansett, med ømme pupper og kortere lunte og alt sammen bare pga pms. Skikkelig unødvendig, altså!
Vi har hatt veldig godt påfyll da jeg kom hjem, men denne gg var jeg bortreist og tror jeg traff el sånn akkurat. Trodde muligens jeg var for sein i og med at syklusene mine nå er mye kortere. 22-28, men for det meste 25-26 dager mot veldig stabile sykluser på 28-30 da jeg var yngre. Så ble i grunnen litt overrasket over positiv test.
Noen sier at det er optimalt med annen hver dag under el, men vi har hatt mye kos de syklusene jeg fikk positiv test.
Her var jeg hos gynekolog i dag, masse egg, så det er da noe!
Leverandøren er dog også halvt fossil, men kan jo hende sprinterne er spreke fordet!