Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette går veien!!! Inspirerende!!!! Gratulerer!!!
Det betyr ikke noe negativt, alle graviditeter er forskjellige! Vet du hvilken dpo du er?Det er så rart…. Forrige gang, da jeg hadde kjemisk, så følte jeg meg fort veldig gravid, mens nå er det nesten ingenting der…, men det er jo veldig tidlig da.
Jeg tror jeg er 11, men kan være 12 dpo og. Ikke mer enn det grunnet at jeg har vært bortreist.Det betyr ikke noe negativt, alle graviditeter er forskjellige! Vet du hvilken dpo du er?
12 dpo ja, det er jo veldig tidlig og du har jo allerede hatt metallsmak i munnen! Dette ser bra ut!
Ser fortsatt veldig bra ut! Er det ikke typisk at det klaffer når man har gitt litt opp?
Vet ikke, kanskje slapper man mer av?! Hvordan går det med deg?Ser fortsatt veldig bra ut! Er det ikke typisk at det klaffer når man har gitt litt opp?
Blir veldig spennende. Har plutselig enormt med luft i magen… det kan vel være et symptom…? Lurer på hvorfor man får dette… Og det er SÅ ugunstig for meg… Fikk en stygg fødselsskade med førstemann som gjør at jeg ikke holder særlig godt på luft…Ser veldig lovende ut, dette! Håper den sitter til mål!
Ja, er det ikke det som er teorien? At man slapper mer av? Jeg har ikke trua denne måneden for egen del, sex 4 dager før el holder jo ikke (leverandøren ble syk, så var det vi fikk til). Men det er rart å kjenne på åssen kroppen orger uansett, med ømme pupper og kortere lunte og alt sammen bare pga pms. Skikkelig unødvendig, altså!Vet ikke, kanskje slapper man mer av?! Hvordan går det med deg?