Kjærlighetsbarn ved 45, går det?

80E70A1B-FAFB-4EEF-B60B-A53C63A81CA2.jpeg

Vedlegg

• 789B3AB3-E60E-47BF-9CDE-D13015D5FA55.jpeg
    789B3AB3-E60E-47BF-9CDE-D13015D5FA55.jpeg
    602,8 KB · Visninger: 47
Tok en BP strimmel som kom raskere frem enn før og var litt sterkere, så nå tror jeg at jeg kan få 2-3 i morgen eller over i morgen…
Men man føler seg jo ikke trygg før etter FD.

Alle disse stripsene og de digitale 2-3, 3+ og så tidlig ul….
Det er litt dumt når man knapt klarer å tenke på annet…

5A012280-1441-438E-8AAB-73A72F64B641.jpeg

4+6 fortsatt bare 1-2….tenker at det ikke lover helt godt. BP strimlene øker jo i styrke, men ganske sakte. Det er jo et godt tegn at det øker. Jeg tar en pause herfra til jeg får 2-3 eller går tom for tester.

Blir tullete av dette.

Kjenner at jeg har sånn medium tro på dette…..

4+6 fortsatt bare 1-2….tenker at det ikke lover helt godt. BP strimlene øker jo i styrke, men ganske sakte. Det er jo et godt tegn at det øker. Jeg tar en pause herfra til jeg får 2-3 eller går tom for tester.

Blir tullete av dette.

Kjenner at jeg har sånn medium tro på dette…..
Hvis du bor i en by med private laboratorier, som Fürst eller Unilab, så kan du gå dit uten legehenvisning utenom arbeidstid for å ta hCG-prøve og betale selv. Ev er det mulig å få henvisning av videolege (kry.no, drdropin.no etc) som har åpent til 22 på kvelden. Kanskje noe å vurdere om du holder på å tenke deg tullete? Føler med deg.

Hvis du bor i en by med private laboratorier, som Fürst eller Unilab, så kan du gå dit uten legehenvisning utenom arbeidstid for å ta hCG-prøve og betale selv. Ev er det mulig å få henvisning av videolege (kry.no, drdropin.no etc) som har åpent til 22 på kvelden. Kanskje noe å vurdere om du holder på å tenke deg tullete? Føler med deg.
Jeg gjør ikke det, men kan dra til fastlegen… Føler bare at jeg ikke orker og så kan jeg ikke være borte mer fra jobben. Tar de siste testene mine, så får det bli som det blir…
Må vel overbevise meg selv om ikke å tenke så mye på det slik at hverdagene går rundt… Nå snegler tiden seg av gårde i et vondt, dårlig tempo…. Greier ikke å holde meg unna forum heller….
Takk for omtanken :Heartbigred

Jeg gjør ikke det, men kan dra til fastlegen… Føler bare at jeg ikke orker og så kan jeg ikke være borte mer fra jobben. Tar de siste testene mine, så får det bli som det blir…
Må vel overbevise meg selv om ikke å tenke så mye på det slik at hverdagene går rundt… Nå snegler tiden seg av gårde i et vondt, dårlig tempo…. Greier ikke å holde meg unna forum heller….
Takk for omtanken :Heartbigred
Skjønner deg så godt, det blir nesten umulig å tenke på annet selv om man selvsagt vet at det blir som det blir uansett, og man ikke kan tenke seg til noe annet resultat enn kroppen bestemmer uansett hvor mye man prøver. Det er leit å høre at du har det så vondt, det er jo slett ikke gitt at det er noe galt, spekteret på normale hCG-verdier så tidlig er stooooort fra veldig lavt til veldig høyt …. Men det er det der å ikke vite. Stor klem!

Fortsatt like sterk som i går, men bare 1-2. Ikke sunket i verdi, men syns ikke at det virker å doble seg som det skal…
Vis vedlegget 393422
Nå fikk jeg en svakere strimmel og jeg skjønner da at dette ikke går vegen. Går på støttemedisiner så tenker jeg slutter på dem hvis det viser seg samme i kveld. Ser virkelig ikke bra ut. Forventer blødning innen en uke.
Dette var skikkelig leit å høre! Jeg vet at du har tenkt tanken, men det er ikke helt mulig å forberede seg likevel. Mange store klemmer til deg, hadde håpet så inderlig på noe annet enn dette for deg.

Dette var skikkelig leit å høre! Jeg vet at du har tenkt tanken, men det er ikke helt mulig å forberede seg likevel. Mange store klemmer til deg, hadde håpet så inderlig på noe annet enn dette for deg.
Ja…. Jeg gjorde vel det. Har testet så mye at vet at det ikke skal være sånn her…
Ja, jeg skjønte det vel da jeg kom hjem fra reise og så at testene ikke ble særlig mye sterkere da jeg tok tak i testelageret mitt… Jeg vet at jeg hadde frem til nå, at det plutselig kan ta seg skikkelig opp. Fikk et lite håp da testene ble litt sterkere i går og for i gårs… Hvis det nå hadde hoppet opp i styrke så hadde det kanskje gått bra, men nå når jeg fikk en svakere test skjønner jeg at løpet er kjørt…

Så vondt at det gikk den veien :Heartred :sad010 Sender deg en stor trøsteklem❤️

Nå fikk jeg en svakere strimmel og jeg skjønner da at dette ikke går vegen. Går på støttemedisiner så tenker jeg slutter på dem hvis det viser seg samme i kveld. Ser virkelig ikke bra ut. Forventer blødning innen en uke.
Åhnei! Jeg hadde så troa på at dette skulle gå bra.:Heartred

Men, om det nå ikke går veien, så ville i alle fall jeg tenkt at det var bra det skjedde så tidlig. Etter SA i uke 8+5 så tenker jeg kanskje litt kynisk, det er jo vondt uansett når det skjer.

Håper du er klar for å prøve igjen om ikke så lenge.

Åhnei! Jeg hadde så troa på at dette skulle gå bra.:Heartred

Men, om det nå ikke går veien, så ville i alle fall jeg tenkt at det var bra det skjedde så tidlig. Etter SA i uke 8+5 så tenker jeg kanskje litt kynisk, det er jo vondt uansett når det skjer.

Håper du er klar for å prøve igjen om ikke så lenge.
Jeg er enig, for det er vondere å gå til uke 9 og uke 12 som jeg har gjort før, men det er også vondt å miste mange ganger, særlig når man har følelsen av at dette er siste sjanse…

Sender deg mange klemmer. Hadde håpet for deg

Back
Topp