Minisjansen
Glad i forumet
Jaaaaaa, hurrraaaaaa!!!Detta ser veldig bra ut, Minisjansen Stiger jo jevnt og trutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaaaa, hurrraaaaaa!!!Detta ser veldig bra ut, Minisjansen Stiger jo jevnt og trutt
Se på den da!17 dpo morgen
Vis vedlegget 410414
Hurraaaa, fortsatt lovende…Se på den da!
AbsoluttHurraaaa, fortsatt lovende…
Det her ser så fiint ut, kan ikke bli bedre..! Hold deg fast lille mirakel17 dpo morgen
Vis vedlegget 410414
Hurra gratulerer så meget17 dpo morgen
Vis vedlegget 410414
Så spennende! Husk at noen aldri får 3+ da, selv om de er gravide19 dpo morgen. Har alltid sterkere på kveld( dersom det går vegen). Jeg har en digital hjemme som jeg skal ta når jeg er over 5 uker. Håper på 3 +. Tror jeg prøver på den når jeg er 5+2 eller 5 +3 …. Skal ringe lege når jeg har fått 3 +….
Vis vedlegget 410591
Sant, men sammenligner vel med de graviditetene som har gått bra. Det er de med pos test fra 9 dpo og bra stigning, og har det nå. Jeg fikk 2-3 4+3 og 3 + på 5+3. Så om det ligger rundt der, så er det bra.Så spennende! Husk at noen aldri får 3+ da, selv om de er gravide
Jeg håper så for deg!
Og i denne ferieavviklingstiden kan det være ventetid ogsåSant, men sammenligner vel med de graviditetene som har gått bra. Det er de med pos test fra 9 dpo og bra stigning, og har det nå. Jeg fikk 2-3 4+3 og 3 + på 5+3. Så om det ligger rundt der, så er det bra.
Men selvfølgelig har du rett, bør ringe lege da litt før uke 6 slik at jeg får NIPT i tide. Må ha det før jeg drar på ferie i sept. Det betyr jeg helst bør få det i uke 13 senest. Sist hadde jeg det i 13+ noen dager. Det var KUB i og med de ikke tilbydde NIPT da.
Sant.Og i denne ferieavviklingstiden kan det være ventetid også
Dette er så gøy!!19 dpo morgen. Har alltid sterkere på kveld( dersom det går vegen). Jeg har en digital hjemme som jeg skal ta når jeg er over 5 uker. Håper på 3 +. Tror jeg prøver på den når jeg er 5+2 eller 5 +3 …. Skal ringe lege når jeg har fått 3 +….
Vis vedlegget 410591
Dette er så bra! Krysser fingrene for at det fortsetter sånn.19 dpo kveld. Nå ser begge strekene like sterke ut for mine øyne. Vis vedlegget 410615
Takk Isond. Unner deg og det…Stå på!Dette er så bra! Krysser fingrene for at det fortsetter sånn.