Kjærlighetsbarn ved 45, går det?

I morgen skal jeg ut å klatre med kjæresten min. Vi er to aktive sjeler. Vi skal være ute hele dagen. Søndagen blir vi ute til det begynner å regne. Da har jeg heldigvis annet å tenke på, gøy blir det og.
Nå kjøper jeg ikke flere tester etter gode råd her inne, gode råd for sinn og pengebok :)
Kos dere masse, prøv å nyt øyeblikket :Heartred

Jeg tror ikke ,dessverre, det er hook effekt.
Den øverste var tatt først og viste 2-3.
Den nederste blandet med 50 % vann viste og 2-3.
Det betyr nok at hcg har sunket.

Beklageligvis….

Det vil overraske meg om jeg ser liv på TUL og hvis det gjør, så skal jeg anbefale å droppe CB digital som indikator på stigende hcg….

Vis vedlegget 411210
CB digital skal jo aldri åpnes for å sjekke stigning, de er ikke laget for det. Men at man først får 3+ og så 2-3 er jo så klart mer usikkert, men ifølge min gyn så kan de ikke stoles helt på. Har stått i så mange SA selv, og ene gangen så sa han at selv om jeg hadde fått "ikke gravid" etter først å ha fått 1-2, så betydde det ikke nødvendigvis at det hadde gått galt. Jeg fikk komme inn til sjekk som kun viste tykke slimhinner. Den gangen endte det dsv i SA. Ellers er min erfaring at det lureste er å slutte og teste når man har fått 3+. Vet det er lettere sagt enn gjort, men bedre både for lommeboka og psyken ... Håper alt er som det skal med den lille spiren din!

I dag har jeg først brunlig utflod som nå begynner å blir rød….
Så da er det visst grunn til bekymring likevel… Ingen smerter … enda.

1. legetime i morgen og ul på torsdag. Dersom jeg begynner å blø friskt med smerter er det ingen vits i å betale for ul, men om det bare blir spotting, så tar jeg det kanskje likevel… noen med erfaring? Syndspunkter? Huff, blir bekymret…

1. legetime i morgen og ul på torsdag. Dersom jeg begynner å blø friskt med smerter er det ingen vits i å betale for ul, men om det bare blir spotting, så tar jeg det kanskje likevel… noen med erfaring? Syndspunkter? Huff, blir bekymret…
Dersom det bare er brunt så trenger det ikke være farlig. Mange som spotter litt innimellom, uten at det trenger bety slutten.

Med din historie får du kanskje legen til å sende en henvisning direkte til TUL? hvor langt er du imorgen?

Dersom det bare er brunt så trenger det ikke være farlig. Mange som spotter litt innimellom, uten at det trenger bety slutten.
Det er nok rødt også…Når det følger etter den 2-3 jeg fikk, så er jeg ganske sikker på at det har gått galt, men vet det er verdt å ta ul da om det fortsetter med kun spotting… Blir noen kjedelige dager fremover…

Med din historie får du kanskje legen til å sende en henvisning direkte til TUL? hvor langt er du imorgen?
6 + 3… Så tror ikke jeg får ul… Fikk det da jeg begynte å blø i uke 12 ( hadde da MA) men jeg er såpass gammel også, så tør ikke være krevende… Blir sikkert å si at jeg bare må vente å se det an. De kan uansett ikke gjøre så mye. Skal på ul på torsdag, så om det ikke er liv , så får jeg kanskje cytotech.

Det er nok rødt også…Når det følger etter den 2-3 jeg fikk, så er jeg ganske sikker på at det har gått galt, men vet det er verdt å ta ul da om det fortsetter med kun spotting… Blir noen kjedelige dager fremover…
Uff, så vondt. Jeg fortsetter å krysse fingrene. Ei i andre termingruppa mi her på bv fikk også blødninger og mistet, men ultralyd viste at hun hadde tvillinger. Hun mistet den ene tvillingen, men den andre er nå er sunn og frisk syvåring.

6 + 3… Så tror ikke jeg får ul… Fikk det da jeg begynte å blø i uke 12 ( hadde da MA) men jeg er såpass gammel også, så tør ikke være krevende… Blir sikkert å si at jeg bare må vente å se det an. De kan uansett ikke gjøre så mye. Skal på ul på torsdag, så om det ikke er liv , så får jeg kanskje cytotech.
Sender mange klemmer og håper for deg. Håper du møter forståelse hos legen og ikke bare vent og se

Jeg spottet masse og blødde rødt fra uke 5 til uke 9 i dette svangerskapet. Lille klarte seg den❤️ Håper virkelig det er en uskyldig blødning, og at spiren har det bra inni der:Heartred:smiley-angelic001

Jeg spottet masse og blødde rødt fra uke 5 til uke 9 i dette svangerskapet. Lille klarte seg den❤️ Håper virkelig det er en uskyldig blødning, og at spiren har det bra inni der:Heartred:smiley-angelic001
Blør friskt blod nå…. Ingen smerter enda, men dette ligner veldig på aborter jeg har hatt før, så løpet er nok kjørt.

Jeg har jo også litt lite symptomer samt at digital gikk fra 3+ til 2-3.

Går an å håpe da at det skjer et mirakel

Uff, så vondt. Jeg fortsetter å krysse fingrene. Ei i andre termingruppa mi her på bv fikk også blødninger og mistet, men ultralyd viste at hun hadde tvillinger. Hun mistet den ene tvillingen, men den andre er nå er sunn og frisk syvåring.
Trist å miste en tvilling, men godt hun ikke mistet begge ja. Takk for trøst

Blør friskt blod nå…. Ingen smerter enda, men dette ligner veldig på aborter jeg har hatt før, så løpet er nok kjørt.

Dette var trist å lese :Heartred
Håper sånn for deg, krysser fingrene for et mirakel nå :Heartred

Jeg var så sikker på dette var terminspiren, jeg er så lei for det :Heartred

Uff, håper virkelig ikke du mister den lille :Heartred :smiley-angelic001

Håper virkelig ikke at du mister. Lykke til hos legen idag

Lykke til hos legen idag :Heartred

Back
Topp