Kjærlighetsbarn ved 45, går det?

Hvordan forløp din truende abort seg?
Jeg har hatt så mange aborter… så har jeg ferie snart. Føler ikke jeg kan sykemelde meg så mye… Må bare bite tennene sammen. Jeg klarer det. Man møter ikke samme forståelse når man er på min alder og ønsker barn( det er nokså mye fordømmelse der ute). Så man må tåle mye mer.

Dessverre er det nok like vondt… det skjønner man etter hvert…

Trøsten min er at jeg har to barn da, jeg er jo ikke barnløs.

Takk for gode ord likevel.
Skjønner hva du mener, de fleste mener vi over 40 ikke skal ønske oss barn. Nå er jeg bare 2år yngre enn deg;)
Jeg må ta store doser progrestron for å lykkes i en graviditet og mistet flere ganger før jeg fikk dette. Jeg er nå overraskende nok mulig gravid igjen, men ingen tro på at det vil gå bra.

De gangene jeg har blitt sykmeldt pga truende abort, har det vært pga spor av blod/blødning. Arbeidsgiver ser ikke hvorfor så jeg har skyldt på en begynnende prolaps i nakken:rolleyes:
Noen løgner er greit tenker jeg, fordi jeg ville ikke at arbeidsgiver skulle ha alle detaljer om mitt liv før en eventuell graviditet etter 12uker.
Stor klem til deg:Heartred
 
Skjønner hva du mener, de fleste mener vi over 40 ikke skal ønske oss barn. Nå er jeg bare 2år yngre enn deg;)
Jeg må ta store doser progrestron for å lykkes i en graviditet og mistet flere ganger før jeg fikk dette. Jeg er nå overraskende nok mulig gravid igjen, men ingen tro på at det vil gå bra.

De gangene jeg har blitt sykmeldt pga truende abort, har det vært pga spor av blod/blødning. Arbeidsgiver ser ikke hvorfor så jeg har skyldt på en begynnende prolaps i nakken:rolleyes:
Noen løgner er greit tenker jeg, fordi jeg ville ikke at arbeidsgiver skulle ha alle detaljer om mitt liv før en eventuell graviditet etter 12uker.
Stor klem til deg:Heartred
Å ok, kanskje jeg bør ha dette også da. Takk for info og trøst.
Vi er litt i samme båt da egentlig.
Håper det beste for deg og. Hvor langt er du nå?
 
Lurer litt på om det vil hjelpe at jeg kaster inn på med progesteron nå, eller om det er for sent… Ingen koagler enda.
 
Å ok, kanskje jeg bør ha dette også da. Takk for info og trøst.
Vi er litt i samme båt da egentlig.
Håper det beste for deg og. Hvor langt er du nå?
Litt usikker på eggløsning, har virkelig ikke fulgt med. Ikke tenkt at å bli gravid var aktuelt egentlig. Men ca 3+4 bare om jeg gjetter. Så ikke langt og mye som kan skje enda.
Lurer litt på om det vil hjelpe at jeg kaster inn på med progesteron nå, eller om det er for sent… Ingen koagler enda.
Jeg hadde kjørt på med progrestron.
Jeg tar fra i dag med positiv test 200mgx3.
 
Lurer litt på om det vil hjelpe at jeg kaster inn på med progesteron nå, eller om det er for sent… Ingen koagler enda.
Det skader i alle fall ikke, så om du har noe tilgjengelig er det bare å prøve. Angrer bittert på at jeg ikke spurte om lutinus i fjor sommer før jeg hadde en SA. Blødde i flere uker før det skjedde. Ingen sjekket progesteronverdiene mine, visste ikke at det var en greie før jeg leste på forum i etterkant.
 
Har ikke progesteronmangel, men fikk barn i fjor med progesteron, samt blodfortynnende. Ny graviditet nå i mai endte i MA 11+4 den 3.juli, fikk ingen støttemedisiner. Er litt bitter for det, for innbiller meg at det kunne ha hjulpet. Håper det går bra for deg tross blødning. Har så lyst at du skal lykkes :Heartred
 
Litt usikker på eggløsning, har virkelig ikke fulgt med. Ikke tenkt at å bli gravid var aktuelt egentlig. Men ca 3+4 bare om jeg gjetter. Så ikke langt og mye som kan skje enda.

Jeg hadde kjørt på med progrestron.
Jeg tar fra i dag med positiv test 200mgx3.
Det skader i alle fall ikke, så om du har noe tilgjengelig er det bare å prøve. Angrer bittert på at jeg ikke spurte om lutinus i fjor sommer før jeg hadde en SA. Blødde i flere uker før det skjedde. Ingen sjekket progesteronverdiene mine, visste ikke at det var en greie før jeg leste på forum i etterkant.
Har ikke progesteronmangel, men fikk barn i fjor med progesteron, samt blodfortynnende. Ny graviditet nå i mai endte i MA 11+4 den 3.juli, fikk ingen støttemedisiner. Er litt bitter for det, for innbiller meg at det kunne ha hjulpet. Håper det går bra for deg tross blødning. Har så lyst at du skal lykkes :Heartred
Jeg tok en før i dag. Tar en til nå i kveld, så får vi se…. Takk for innspill :Heartbigred
 
Så vondt og urettferdig :smiley-angry017
 
Takk for trøst, til en gammel sjel :love2
På slutten av fruktbarheten må man bare ta det man får.
Det var en glede da at det gikk litt lenger denne gangen. Kom til 6+ 2 ca .
Sikkert lurt å ta progesteron, skal jeg gjøre om jeg får ny positiv test.
 
Takk for trøst, til en gammel sjel :love2
På slutten av fruktbarheten må man bare ta det man får.
Det var en glede da at det gikk litt lenger denne gangen. Kom til 6+ 2 ca .
Sikkert lurt å ta progesteron, skal jeg gjøre om jeg får ny positiv test.
Jeg tok bare progesteron fra dag 3 etter el og til en uke etter positiv test (en uke til etter positiv ved ikm, selv om streken kom 9 dpo).

Håper det vil sitte helt til termin snart :Heartred
 
Jeg tok bare progesteron fra dag 3 etter el og til en uke etter positiv test (en uke til etter positiv ved ikm, selv om streken kom 9 dpo).

Håper det vil sitte helt til termin snart :Heartred
Tror det er litt mer for oss gæmliser :). Du fikk bare litt starthjelp sikkert,men jeg må sikkert ha « dra»- hjelp.
 
Å nei :smiley-angry017 jeg hadde håpet så mye for deg. Håper neste sittet i 9 mnd
 
Åneeiii, var jo ikke sånn dette skulle gå :(❤️
 
Da har hcg sunket. Tok en test nå som ble ganske lys. Kom til 6 + 2 da denne gang.
Neste gang hiver jeg innpå progesteron tror jeg. Har litt troen på at det kan gå igjen. Har vært gravid 4 gg på ett år nå, så går ca 3 mnd mellom hver gang.
Jeg bare begynner ikke på prevensjon og ser hva som skjer.
 
Så logger jeg av her til neste gang i og med at det er best for psyken min å fokusere på noe annet.

Masse lykke til kjære prøvvenner og gravidvenner.
Faktisk overrasket over støtten jeg har fått her inne i og med at det er litt fordommer der ute i samfunnet generelt slik jeg har opplevd det.

Men IKKE her inne. :wav
Så tusen hjertelig takk for det.

Plutselig er det noen unge her inne som sitter i samme situasjon om noen år, hvem vet :Heartred
 
Så lei meg på dine vegne :Heartred Har vært inne å sjekket dagboken din støtt og stadig siste dagene og håpt på gode nyheter.

Skjønner det gjør seg med en forum-pause, men håper vi snart ser deg her på nytt. Med positiv test og spire som holder helt til mål :love017
 
Back
Topp