Kjærlighetsbarn ved 45, går det?

Ånei, så utrolig leit at det ikke gikk ❤️ Hadde virkelig håpet at dette skulle bli terminspiren din! Sikkert lurt å ta progesteronstøtte neste gang. Jeg gikk på det fra 1 dpo til 12+6.

Ta vare på deg selv! Sender deg en stor klem ❤️
 
Jeg har en virusinfeksjon med sterk forkjølelse, så har jeg fått en eller annen bakteriell infeksjon som de må finne ut av…. Så nå ligger jeg her med feber og kaldsvetting om hverandre.
Snakk uhell i uhell….

Ser ikke ut som jeg kommer meg på ferie med det første….
 
Jeg har en virusinfeksjon med sterk forkjølelse, så har jeg fått en eller annen bakteriell infeksjon som de må finne ut av…. Så nå ligger jeg her med feber og kaldsvetting om hverandre.
Snakk uhell i uhell….

Ser ikke ut som jeg kommer meg på ferie med det første….
Huff.. så uheldig ja, virkelig!
Ønsker deg god bedring :Heartred
 
Så kjedelig at det ikke gikk til mål denne gangen heller... Håper neste sitter til termin..!!

Og, god bedring! ❤️
 
Godt voksen, men håpefull!
Syns det var skikkelig kjipt med abort og lungebetennelse på bursdagen min, det må jeg si.

Men etter jeg ble frisk, har jeg hatt det kjempefint og jeg er skikkelig forelsket i kjæresten min.

Jeg har ikke tatt noen el tester eller noe siden jeg mistet. Heller ikke vært her inne i noen særlig grad, men plutselig har jeg på følelsen at det kan være noe….

Kan og bare være tidlige mensmurringer??? Who knows, men denne syklusen kjennes det ut som det skjer noe.,

Tror aldri jeg har fått positiv test tidligere enn cd 22 og jeg er nå på cd 20. Tenkte fyre av noen tester, en pr dag.

Er litt spennende, selv om statistikken er dårlig. 4 kjemiske/Sa. Kun den i uke 6 som ble litt kjip… mentalt, men kom relativt fort over det heldigvis.

Så da, kjære dagbok, blir det spennende å se om det bare er innbilning….:)
 
Så spennende :Heartred har tenkt på deg
 
Så du har fått så utrolig fin test!!! GRATULERER :happy093
Du har jo prøvd noen perioder nå, men ikke kjempemange enda?
Takk! Jeg er 5+3 idag. Denne gangen gikk det på pp 2! Så jeg skal absolutt ikke klage! Vi prøvde i 1,5 år med første, men de to andre har kommet lettere. Håper spira sitter til juni :love7
 
Takk! Jeg er 5+3 idag. Denne gangen gikk det på pp 2! Så jeg skal absolutt ikke klage! Vi prøvde i 1,5 år med første, men de to andre har kommet lettere. Håper spira sitter til juni :love7
Jaaaaa! Det gjør den såklart!!! Johoo! Hurra hei og hopp! Deilig at det klaffer fort!
Jeg har to barn, og det skal jeg glede meg over :flower
Så kan jeg håpe på at det kommer en til, men i så fall kommer det ikke enkelt..
 
Jaaaaa! Det gjør den såklart!!! Johoo! Hurra hei og hopp! Deilig at det klaffer fort!
Jeg har to barn, og det skal jeg glede meg over :flower
Så kan jeg håpe på at det kommer en til, men i så fall kommer det ikke enkelt..
Krysser alt for dere!
 
Ok. Jeg greier jo ikke å vente. Jeg har vanligvis ikke noen svak strek før 9 dpo og da på kveld. Jeg syns jeg skimter noe på denne. Vanskelig å ta bilde da av ultrasvake tester. Så vet jeg det er noen som syns dette høres søkt ut, men jeg kan ofte kjenne når egget fester seg. Det skjer på ca 5 dpo hos meg. Jeg kjente noe på lørdag, ikke så tydelig som jeg pleier da. Så kan hende jeg bare lurer meg selv… Tror jeg er 8 dpo.

Så bruker jeg ikke å få noe særlig til test på morgenen. Det er kveld som gjelder hos meg…
Mine før positive symptomer bruker å være:
- ømme bryst ( men også før mens)
- fiser forferdelige stinkbomber ( huff)
- frysen
- øm i livmor

Så disse har jeg nå. Har på følelsen at jeg får positiv test og.

Men alt KAN være ønsketenkning, hvilket det også er uansett resultat!


D681552C-71DE-44AA-84B5-C039DD7B48C1.jpeg
 
Jeg skimter  noe!
 
Jaaaa, hahaha - vi som har så lyst og trente dobbeltstrekete øyne kan skimte en testestrek ekstra når vi smører oss med litt ekstra hjertevarme!!!
Og jeg har som vanlig , TROEN! Den må man jo ha!!!
Tusen takk da :shy:!!!
Trua må vi ha!! Den kan ingen ta fra oss!
 
Back
Topp