Hei!
Takk for mange koselige hilsner i dagboken min[:)]
Det er ikke noe nytt i livet mitt for tiden, vi sparer og sparer. Håper på å få nok penger til å starte opp med prøverør i løpet av året. Men før sommeren blir det ikke[:(]
Ellers er det nydelig med sol for tiden, det gjør godt for kropp og sjel etter en lang, mørk og snøfull vinter. Håper det er nok snø nå, men forundrer meg ikke om vi må tåle noen snømengder til før vinteren virkelig slipper taket.
Idag skal vi ut å gå en lang tur med vofsen, ta med oss niste og en kaffekanne, virkelig kose oss.
Deilig at vi endelig har fri en lørdag sammen. Det er så ofte jeg jobber på dagen når mannen min har fri på lørdagene.
Ellers søker jeg på jobber for tiden, er rett og slett dritt lei av det stedet jeg jobber nå[:'(] Litt av noen intriger og drama man må finne seg i et sted det kun jobber jenter, selvopptatte jenter...men nok om det. Er ihvertfall på utkikk etter noe nytt. Selv i disse finanskriser...
Det har kommet home and cottage til byen her, synes den butikken er sååå lekker, sikle sikle. Tenkte å ta meg turen ned å levere en åpen søknad. Var nemlig en fulg som visket meg i øret om at de trengte ekstrahjelp.
Er lenge siden jeg har vært akriv her inne nå, men jeg tenker på dere alle sammen. Både dere gravide sliterne og ikke minst dere som fortsatt står på i håp om en spire i magen.
Håper dere alle sammen snart flytter over i terminforum...
Ha en fin dag alle sammen[:)]