Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Lille Mille
Kan jo være greit å ha "slanketråden" her i dagboken din.. da kan ikke alle se det så tydelig liksom [;)] Hihihi..
Ka du tru?
Begynner på mandag jeg.. da veier jeg meg, og det er utgangspunktet i tiden fremover [:)] Kan vi ikke ta veiingen på mandager da?? Please?? En gang i uka liksom??
ORIGINAL: tullemor79
Høres supert ut å ha den dagboken her til slankeformål mens du er i ventemodus!! Får jeg lov til å være med å henge her selv om jeg for øyeblikket skal direkte slanke meg eller? Jeg er forresten veldig interessert i å få vite hva du lærer å GR kurs, så del gjerne med deg her inne!!! Ja takk til sunne matoppskrifter for det kan jeg jo følge når jeg er ruger!!! Satser for fullt her inne om forsøket ikke lykkes!
ORIGINAL: *Bobbo*
Kate, er sååå utrolig koselig å se deg her inne igjen.
Som Ivara skriver, har savnet deg vettu.
Henger meg forsiktig på nå, fram til uttak. [:)][:)][:)]
ORIGINAL: twinanne
Kate jeg har savnet deg jeg også, er så vandt med å ha deg her inne og håper nå å se deg mer her inne selv om det er lenge til start for dere .
Artig påfunn dette med felles slanking, jeg kunne ha meldt meg på slanketråden inne på januaforumet men har mest lyst til å slanke meg sammen med dere jentene her inne....
Dette klarer du! Det er forresten klart man kan kose seg litt ekstra i anledning 17 mai. Det er ikke den ene dagen som har gjort at vi har lagt på oss, men alle de andre[;)]