?Kates dagbok?

Takk for hilsninger jenter[:)]

Lurer på hvor det blir av mensen, den skulle vært her for et par uker siden[&:]
Sånn er det med pcos, men dette er ny rekord altså i løpet av snart 6 år...

Litt brunt blod igår kveld, ingenting idag...

hmmmm håpe mensen din starter odentlig snart da, kjedelig å gå sånn å vente, man flyr liksom på do hele tiden for å sjekke også.

ha en fortsatt fin søndag

Ja det er skikkelig ubehagelig, er liksom uvel i hele kroppen, akkurat som at mensen ligger å "trykker".
Tror jeg blir gal snart, kviser som popper ut, ømme bryster, oppblåst og masse murringer.
Blør litt til å fra, sånn helt lys lys rosa, så da er jo spottinga igang...pleier bare aldri å spotte heller...

Jeg vil ha en frisk kropp!!!!!! Med en normal syklus...

Håper tr kommer å besøker deg snart[:)]kjedelig å gå sånn...
ønsker deg en fin uke,klem;)

Huff, å vente sånn på TR er noe dritt! Husker den ene syklusen min på 88 dager. Gikk noen tester i den tiden for min del i hvert fall. Men det var jo før jeg visste at jeg hadde PCOS[:'(] Går du på metformin eller noe nå?

ORIGINAL: Angelicka24

Huff, å vente sånn på TR er noe dritt! Husker den ene syklusen min på 88 dager. Gikk noen tester i den tiden for min del i hvert fall. Men det var jo før jeg visste at jeg hadde PCOS[:'(] Går du på metformin eller noe nå?

Nei går ikke på metformin eller p-piller nå, men tenker å starte opp på metformin igjen nå SNAAART!

Hei. Har lest litt i dagboken din, og er veldig spent på hvordan det har gått med dere?? Håper at dere har lykkes!!

Håpa du får ei kjempe fin helg

ORIGINAL: cella

Hei. Har lest litt i dagboken din, og er veldig spent på hvordan det har gått med dere?? Håper at dere har lykkes!!

Hei, koselig du har lest lest i dagboken min[:)]

Nei vi har nok ikke lykkes...det må nok noen flere icsi forsøk til før vi eventuelt lykkes...
Men en dag skal vi også juble over en positiv test, det er helt sikkert!

Mensen melde sin ankomst igår, ENDELIG!!!!
Men har jo ikke vært meg selv den siste tiden, skikkelig slitsomt når mensen ikke kommer når den skal. Har jo vært så følsom den siste tiden, begynner å grine for alt! Er seriøst flaut i enkelte situasjoner. Mannen min blir jo helt oppgitt over hvor nærtagende jeg har vært, og seriøst jeg pleier IKKE å være sånn. Håper det snart gir seg nå, og at jeg blir meg selv igjen, uten det slitsomme humøret og menssmertene.
Ønsker meg en stabilsyklus, men det kan jeg nok se langt etter med den forbaska pcosen.

God helg alle sammen!

Nå er huset nyvasket og strøkent, da er jeg klar for en avslappende helg

Ikveld skal jeg kose meg med litt vin, og god mat med mannen min. Det er bare oss to ikveld, og det er deilig. Lenge siden sist vi har pleiet forholdet...

Kos dere ikveld, uansett hva dere skal jenter.

Så flink du er som har fått vasket hus og alt.. Jeg har ikke vært like flink.. Det fine været ute var mer fristende.. [:D] 

Håper dere snart kommer i gang igjen. Nå fortjener dere en liten spire.. [:)]

Må dere ha en fin helg.
Med god mat og vin..

Så bra at TR endelig kom på besøk! Kan tenke meg det ikke er særlig moro å gå og vente på den nei. Var så sikker på at jeg kom til å gå over tiden nå sist siden jeg ventet på oppstart til IVF, men jammen kom den ikke på tida gitt![:)]

Håper du fikk kosa deg godt med mannen din i går, er så deilig å ha noen sånne skikkelige kjærstekvelder innimellom.

Ha en super helg berta[:D][:D]

Go'klem fra meg til deg

Titter innom for å ønske deg en riktig god påske.

Ønske deg ein kjempe fin påske

Ønske deg ein kjempe fin påske

Innom å ønsker deg en riktig God Påske

klem;)

Berre kikke innom ein liten tur eg [:)]

Går det med deg kate? Hørtes ut som en deilig kveld dere hadde forrige helg[:)] Gjorde seg nok det!!
Håper påsken har vært grei også, vært masse aktivitet kanskje? Må nyte resten av fri dagene i alle fall[:D]

God påskeklem fra meg![:)]

God helg berta! Håper alt står bra til med deg og at du koser deg i det flotte vårværet vi har for tiden!![:)] Jeg kjenner iallefall at det gjør godt for kropp og sinn!

Innom for å ønske deg en kjempe flott helg
Stoor klem

Back
Topp