?Kates dagbok?

Kikke innom for å ønska deg eit godt nytt år. Håpar da nye året kommer med mange gleder og muligheter[:)][:)][:)]

Innom for å ønska deg Godt Nyttår Kate[:)][:)]
Håper du får ein fin kveld, og at da nya året bringer gode nyheter og minner for livet[:)]
Nyttårsklem fra [miss][:)]

Vi ble enige om tre nye prøverørsforsøk....

Det kommer nok ikke til å skje før nærmere sommeren, siden vi ikke har disse pengene NÅ.
Må nok kanskje ta opp et lån, så da er det bare å krysse fingrene for at det finansielle lar seg gjøre. Får vi ikke lån, har vi heller ikke råd til tre forsøk. Men...tror det skal ordne seg. Men uansett må vi vente noen måneder. Tenker vel kanskje rundt mai i første omgang.
Gruer meg til å ringe Hausken og si vi må utsette forsøket da[&o] Skulle jo egentlig begynt på sprøyter igjen om en ukes tid. (skulle ka kort regime). Men må man, så må man bare utsette forsøket. Det er jo økonomien som stopper det hele. Så urettferdig!!! Det andre får gratis[:@]
Men uansett, valget er tatt. Det blir nye prøverørsforsøk, bare økonomien blir ordnet.
Jeg er veldig letta og fornøyd nå, hadde nok ikke klart å legge prøverørsforsøk bak meg før jeg hadde tatt tre til. Og det er jo det vi skal[:)] 
Satser på at vi kommer igang med et forsøk før sommeren, og at jeg kommer til å nyte glade sommerdager med spire i magen.

Det er sååååå deilig å endelig ha tatt et valg! Selv om vi må smøre oss med litt tålmodighet!

HAUSKEN HERE WE COME!

Er kjempeglad for at dere har fått tatt det endelige valget! Masse lykke til videre kate[:D]

Takk for svar jenter[:)]

Deilig at avgjørelsen er tatt, nå er det bare å håpe for at det ordner seg med et lån...

Kjenner det bobler i magen når jeg tenker på at jeg nå skal få tre nye sjanser! Denne gangen, med mer rett medisinering, da skal det ende annerledes!

Takk jenter[:)] Alltid så koselig når dere legger igjen kommentarer i dagboken min!

Er veldig dårlig til å besøke andre dagbøker for tiden desverre, skriver jo veldig lite i min egen også. Men desverre flyr dagene så altfor raskt, men jeg tenker på dere alle sammen jenter.
Skal snart prøve å få tatt en runde i dagbøkene igjen.

Stor mandagsklem fra meg.

Ha en flott uke alle sammen[:)]

Takk for hilsen i dagboka mi vennen. [;)]
Har ikke stor peil på hcg men ei venninne fant en tabell til meg og da er 165 bra.
Jepp, klarte det på 4 ferske forsøk. Og det skal du også.

Ha en strålende dag videre.
Klem. [:)][:)][:)]

Jeg tror at ting blir annerledes for deg denne gang kate! Nå har de rett diagnose, og kan gi deg mer riktig medisinering og det som er. Tenker mye på deg, og håper virkelig det beste for deg! Tanten min skal i gang med 3-6 forsøk de og nå, og jeg ser at det er tøft, men det gjelder å bite tenna sammen. Du er utrolig sterk kate, det beundrer jeg deg for!

ORIGINAL: snuppis!

Jeg håper virkeldig at det blir IVF-forsøk på oss, så jeg er virkelig spent på timen den 19. [:)]

Du virker kjempe hyggelig og har også fått go inntrykk av deg [:)]

Det er bra noen sitter igjen med et bra inntrykk av med da, til tross for at jeg banker i bordet noen ganger....
Er jo ikke noen tvil om at jeg ble litt misslikt her inne etter det lille utbruddet mitt for en stundt siden. Det henger jo i enda for noen....

Men jeg tror jeg er god på bund altså[;)]

Innom for å ønske deg en kjempe fin dag[:)]

Hei vennen.Så fint at dere har bestemt dere!!Blir spennende fremover dette.Jeg går og litt på vent,vet ikke når neste forsøk blir.Må spare penger først[:)]
Ønsker deg en kjempe fin dag..

ORIGINAL: jente80

Hei vennen.Så fint at dere har bestemt dere!!Blir spennende fremover dette.Jeg går og litt på vent,vet ikke når neste forsøk blir.Må spare penger først[:)]
Ønsker deg en kjempe fin dag..

Skjønner godt du må spare penger, dette er en altfor dyr prosess. Urettferdig er det...
Vi må også vente til vi får spart opp nok penger til å få kjøpt tre forsøk. Håper vi kan komme igang med et forsøk før sommeren, men er jammen meg ikke sikker.

Ha en kjempe fin dag du også!

Stoooor klem[:)]

Titter innom for å si hei, håper dere har det bra.
Tenker på dere stadig! [:)] 

Kanskje på tide å oppdatere dagboken min igjen?
Ingenting nytt da....jobber og sliter for tiden.
Salg salg salg og masse å gjøre:)
Merker jeg ikke har så mye tid som før til å være her inne, men er jo innom å sniker og skriver på det viktigste. Klarer ikke slippe helt taket på dere jenter selv om dagene går i ett her...

Mensen kom idag, så jeg skulle egentlig begynt på sprøyter idag, men det sa lommeboken vår nei til...
Men det blir nok vår tur igjen, bare vi venter litt og smører oss med tålmodighet. Og det er vi jo flinke til.
Jeg er ihverfalls sikker på at vår tur kommer. Vi skal nok bli foreldre vi også[:)]

Klemmer til dere alle sammen! Ha en fin Torsdag.

SNART HELG IGJEN!

Så godt å sjå at du ser fram mot eit nytt forsøk[:)] Ja tålmodighet er nåke ein treng i denne "bransjen". Men som du seier; Dåke skal nok bli foreldre til slutt[:)][:)][:)]

Innom med litt klemmer til deg Kate, tenker på deg skal du vite
-Gler meg til du skal i gong igjen, mest sannsynlig til sommaren! Skal inn her å følga meg som hjuling då![:D]

Alt er bra her med meg[:)] Takk for at dere spør...

Er ikke så veldig aktiv på skrivefronten lenger, men er innom å leser litt vær dag...

Prøver å ikke engasjere meg for mye her inne akkurat nå, trenger å få tankene over på noe annet en liten periode. Dessuten har jeg mye å gjøre på jobb for tiden, så er ikke alt jeg rekker for tiden.

Men jeg tenker på dere alle sammen, og er ofte inne å snikleser for å få fulgt med på dere jentene her inne.

Ha en flott uke jenter!

Back
Topp