?Kates dagbok?

Her er jeg jenter!

Ja det er leeeenge siden jeg har vært her inne nå. Skjer så mye for tiden at jeg desverre ikke prioriterer bv og internett.
Men en liten oppdatering skal dere få, eller egentlig så er det ikke så mye å oppdatere da. Jeg er ikke gravid[:(][:(][:(], og har heller ikke startet behandling, og kommer nok heller ikke til å starte behandling med det første[:(][:(][:(] Økonomien strekker overhode ikke til på det område for tiden av forskjellige årsaker. Men jeg har ikke gitt opp altså. Vi skal igang med enten forsøk eller adopsjon når lommeboken tillater det. Det er helt sikkert! Men når, det aner jeg ikke. Er nok uansett en gos stund til, det er nok derfor jeg ikke har så mye å gjøre her inne på bv for tiden, annet enn å snike litt på dere "kjente" her inne. Jeg tenker nemlig støtt å stadig på mange av dere her inne.
Nesing, bobbo, twinanne, snuppis, hegemw, ivara osv...sikkert mange jeg glemmer nå desverre. Men må innrømme jeg stadig tenker på Ivara og Bobbo, og lurer på om dem nå har blitt gravide. Og blir veldig lei meg vær gang jeg logger meg inn å ser at det ikke har gått dems vei enda[:(][:(]
Men vår tur kommer, det tror jeg på. Man kan jo ikke gi opp? Nå snakker jeg for min del, selv om det ser litt grått ut akkurat nå, så har jeg overhode ikke gitt opp tanken på å bli mamma. Det skal jeg nemlig bli en dag, men desverre ikke enda. Lysere og bedre tider kommer, da vi kan gå igang med en av prosessene, og da skal jeg og min kjære juble, gråte og le over at VI, ja VI endelig skal bli foreldre. Den dagen holder meg gående...for den kommer!
Og ikke bare for meg, men også for mine kjære her inne som sliter like hard, om ikke mer enn meg med å bli mammaer. Vi skal klare det alle sammen.
Heia Bobbo og Ivara. Det er deres tur nå. (og selvsagt alle de andre sliterne her inne, kunne jo nevnt en haug med andre, men denne gangen var det dem, siden jeg veit dem har vært igjennom altfor mange forsøk)
Nesing-vennen, håper alt står bra til medd deg og lille gutten din. Dere betyr MYE for meg. Stå på, og fortsett å vær det nydelige vesenet du er[:)]

Klemmer til dere alle

Så koselig at du titter innom vennen. Du er savnet vettu. [:)]
Det SKAL vi dere tur vennen. Som Ivara skriver på en eller annen måte blir du mamma.

Tusen tusen takk for at du heier på meg, det er gjensidig.
Jeg krysser alt som krysses kan for dere.

Super stooor klem til deg.

GOD JUL OG GODT NYTTÅR!

Ønsker deg ei strålande juletid og eit fantastisk nytt år!!!

God Jul og Godt Nytt År til deg og dine!

Ta godt vare på hverandre vennen, håper å få se deg her inne snart og at dere er i gang med nye forsøk. Håper 2010 blir deres år[:)]

Da blir det oppstart med nye forsøk rett over sommeren på oss!!!!!!

JIPPI!

[:)][:D][:)][:D][:)][:D][:)][:D]

ORIGINAL: kate

Da blir det oppstart med nye forsøk rett over sommeren på oss!!!!!!

JIPPI!

[:)][:D][:)][:D][:)][:D][:)][:D]

Fantastisk å lese snuppa.
Jeg kommer til å være en ivrig heier. Gleder meg til å følge deg. [:)][:)][:)]

Kjempeflott at de snart er i gang igjen! Snart vår - snart sommer[;)] Håpar på eit heilt anna utfall no ved neste forsøk! Unne deko virkelig da! [:)]

Så gøy at du skal i gong igjen Kate[:D][:D][:D]

Då er det berre å starta oppladninga, for no er det din tur[:)][;)]

Tusen takk jenter, jeg gleder meg til oppstart!
Skal bli godt å endelig være igang igjen, og det skjer NOE.

Så kjekt å høre at dere har planen klar.. [:D] Ikke lenge til sommeren..

Godt å lese at dere skal i gang igjen og du skal se at sommeren kommer fortere enn du aner[:)] Gleder meg til å følge med[:)]

Hurra! Så godt å lese at du skal i gang igjen snart vennen. Denne gangen SKAL det gå deres vei[:D][:D] Gleder meg til å følge deg på veien videre

Ja dette blir spennende[:)]

Denne gangen skal jeg gjøre ALT jeg kan for å lykkes, prøve alt mulig som jeg kanskje egentlig ikke har sååå stor tro på. Prøve helsekost, akupunktur og sette igang med alle kjerringråd. Nå må nemlig alt prøves.

hei, lenge sia jeg har skrevet hos deg, håper alt er bra med deg. så bra dere skal igang med forsøk til sommeren igjen.
heier på deg vettu :)

kate det var godt å se deg her inne igjen, gleder meg til å følge deg etter sommeren.

Hm...he he...bare for å blande meg inn....dersom du skal ta å bygge opp, gjøre klar kroppen din til prøverørstart, så bør du starte nå.....[8D]...du for avgjøre selv hvem metoder du vil velge[:D]

Back
Topp