?Kates dagbok?

Nå lurer jeg veldig, fikk spm på jobben idag om jeg ville begynne å jobbe 100%.
Kan vel ikke si nei til det, selv om jeg synes jeg har nok med det jeg har...men pengene trenger vi jo nå da, som vi sparer til prøverør.
Blir nok 100% jobb på meg framover[:)]

Ellers ikke noe nytt fra meg...vi står på stedet hvil når det gjelder babylaging...

Hei Kate[:)]Så godt å se deg igjen,har tenkt sånn på deg i det siste[:D]
Det blir godt med litt ekstra penger fremover da,iallefall slik at dere får spart opp litt ekstra peng til "prosjekt babylaging"
Jeg skulle ønske jeg vant noen millioner i lotto,for da skulle jeg virkelig delt med noen av dere her inne!
Hvordan har du det ellers?
Stor klem

Takk for koselig hilsen Lykke[:)]

Det går bra med meg...pengene kommer veldig godt med til baby-prosjektet ja, kan ikke si nei.
Ellers prøver jeg ikke å være for mye på bv for tiden, kjenner det er litt sårt. Så håper jeg kommer sterkere tilbake når jeg er igang igjen med nytt forsøk.

Men igjen, tenker på alle dere jentene her inne. Og følger med på dere i smug[;)]

Det er nok godt av og til å trekke seg litt bort fra BV[:)]
Du får samle masse krefter til et nytt forsøk,gleder meg til å følge med deg da.
Stooor varm klem

Hei vennen!
Nå har jeg ikke vært innom dagboken din på en lang stund. (flytting, mangel på internettilgang og når vi nå har tilgang så er det med et mobilt brebånd->går meget tregt)...

Men ser du har lagt ting på stedet hvil. Off er så urettferdig. At noen som ønsker barn så sterkt, må vente ufrivillig egentlig vil jeg tro, pga at det er for dyrt..[:@][:o] Har ikke helt ord. Men du får nok godt av å legge det vekk litt også og jobbe litt. Få tanker vekk. Men du skal vite at jeg krysser alt for dere og all lykkeønskninger fra meg går i deres retning!!!! Ønsker dere alt godt og at spiren sitter på neste forsøk!!!

Stor klem fra Ida!!!

Ville bare slenge inn en liten hei på deg i dagboka di jeg! Håper det går med deg/dere, og at du samler krefter og overskudd til nye forsøk. Så bra at du har fått 100% jobb da, er jo kjærkomne penger. Tenker masse på deg, men er som deg stortsett inne å leser for tida. Skriver ikke så mye...

Go'klem til deg fra meg

Fra meg og.

Hey snuppa!

Er lenge siden jeg har vært innom dagbøkene nå, og tenkte jeg måtte legge igjen en liten hilsen til deg. Er jo en del inne på assistert enda, og synes det er litt tomt der uten deg. Håper dere får kommet i gang før sommeren nå kate, og at neste forsøk er det som gir full uttelling!
Jaja, ville bare si at jeg tenker på deg, og legger igjen en stor klem!

Hei på deg[:)]

Håpar du har det bra for tida. Er nok godt med ein pause no.

Gledar meg til å sjå deg igjen her inne[:)][:)][:)]

Heisann[:)][:)][:)]

Håpar du har det bra Kate og får lada batteria godt[:)]

Stooor søndagsklem på vei[:D]

Titter innom for å si hei[:)]
Håper du har det bra,klem;)

Innom for å si jeg tenker på deg!!

Innom for å ønske deg en kjempe flott helg
Hvordan går det med deg,Kate?
Stor klem

Hei!

Takk for mange koselige hilsner i dagboken min[:)]

Det er ikke noe nytt i livet mitt for tiden, vi sparer og sparer. Håper på å få nok penger til å starte opp med prøverør i løpet av året. Men før sommeren blir det ikke[:(]

Ellers er det nydelig med sol for tiden, det gjør godt for kropp og sjel etter en lang, mørk og snøfull vinter. Håper det er nok snø nå, men forundrer meg ikke om vi må tåle noen snømengder til før vinteren virkelig slipper taket.
Idag skal vi ut å gå en lang tur med vofsen, ta med oss niste og en kaffekanne, virkelig kose oss.
Deilig at vi endelig har fri en lørdag sammen. Det er så ofte jeg jobber på dagen når mannen min har fri på lørdagene.

Ellers søker jeg på jobber for tiden, er rett og slett dritt lei av det stedet jeg jobber nå[:'(] Litt av noen intriger og drama man må finne seg i et sted det kun jobber jenter, selvopptatte jenter...men nok om det. Er ihvertfall på utkikk etter noe nytt. Selv i disse finanskriser...
Det har kommet home and cottage til byen her, synes den butikken er sååå lekker, sikle sikle. Tenkte å ta meg turen ned å levere en åpen søknad. Var nemlig en fulg som visket meg i øret om at de trengte ekstrahjelp.

Er lenge siden jeg har vært akriv her inne nå, men jeg tenker på dere alle sammen. Både dere gravide sliterne og ikke minst dere som fortsatt står på i håp om en spire i magen.
Håper dere alle sammen snart flytter over i terminforum...

Ha en fin dag alle sammen[:)]

håper du har hatt en fin helg. og håper alt er bra med deg.
hadde jeg vunnet i lotto skulle du fått masse av meg :)))

Innom for å ønska deg ei fin helg

Håpar alt er bra med deg[:)]

Back
Topp