Kaimana sin vei til mini-liten

Formen er finfin, nesten litt for fin...merker ingenting av graviditeten så og si :\ Du har slitt med kvalme leser jeg :\
Hehe, nei...nettby har jeg ikke vært på leeenge

tusen takk for koselig melding i dagboka mi[:D][:D]

er så gla for at alt er bra med den lille spiren i magen din, og så flott at du har ei koselig jordmor[:)]

håper du får nok hjelp til å bearbeide angsten din, må være helt grusomt å ha det sånn..

ORIGINAL: utroligspent

Formen er finfin, nesten litt for fin...merker ingenting av graviditeten så og si :\ Du har slitt med kvalme leser jeg :\
Hehe, nei...nettby har jeg ikke vært på leeenge

Vær glad du[:D] For det beste er og slippe og kjenne så mye til det nå i begynnelsen*flirer* Men det er jo kjempe hyggelig og ha deg her inne da,får vel starte en gompegjeng her inne også da..haha

15uker

Nå går jeg inn i min 15uke,og dagene bare flyr. Det er så mye lettere altsammen når man endelig får litt sol og vår ute.

Er fortsatt kvalm,to dager nå har jeg spydd så fort jeg står opp om morgenen,og lagt meg tidlig pga utmattelse og kvalme. Begynner og bli lei dette jeg nå,men jeg vet det er verdt det til slutt.

Ellers kjenner jeg det fort i ryggen dersom jeg gjør veldig mye en dag nå,blir fortere trøtt og sliten,og det er ikke noe gøy. Trives ikke så veldig godt med og gå gravid jeg merker jeg,selv om det kanskje ikke er det man burde si. Men det er sånn jeg føler.

For min del kunne jeg ha sovet de 12 første ukene,og de 12 siste ukene.

Gleder meg veldig til mai kommer,da har jo jeg bursdag,jeg skal på ultralyd,Mie har bursdag,mamma har bursdag,tanten til Mie har bursdag og det er 17.mai. Kan jo ikke bli bedre enn det[8D]

Nå skal jeg dytte i meg tidenes FETESTE hamburgen og legge meg på soffaen fornøyd etter dagens jordbær-plante-kasse kjøp i dag[8D]

Gratulerer så mye med 15 uker[:D] Tiden går fort nå syns jeg, og en herlig sommer er i anmarsj[:D]

God bedring med kvalmen, håper den gir seg for deg snart...[:)]

Gratulere med 15 uker[:)]
Et skikkelig sommertegn det å kjøpe jordbær kasse da[:D] håper kvlamen snart gir seg hos deg du har slitt lenge nok nå synst eg!!!

Gratulerer med 15 uker og nyyyt den burgern[:D][;)]
Selv har jeg slukt en svær kebab i dag. Det var digg!![8D]

woooop woooop

Jeg har nå endelig pc igjen,deilig. Så rar man blir uten,men samtidig så får man jo gjort så mye hjemme,så egentlig var det litt godt[:)]

Dagene går,og vi er nå midt i uke 15(sånn ca hvis man ikke tar med helga)
Syntes det er så rart,for tiden går veldig fort,men samtidig så flyr tankene i hodet. Tok jeg nok folat,fikk jeg i meg nok,får jeg i meg nok vitaminer,eller hvodan har babyen det?
Tankene og behymringene forsvinner aldri!

Nå skal jeg legge meg litt på soffaen før jeg intar henting i bhg og middagslaging

Jeg dør....jeg orker ikke klage lengere i en debatt,men jeg dør seriøst hvis dette fortsetter mye mye lengere. Det finnes jo ikke en eneste ting som fungerer.

Jeg ber om at jeg og alle de andre her inne som fortsatt sliter skal få slippe denne kvalmen,for det er ikke utholdelig lengere. Ikke har jeg energi til og holde på inne,ikke til og leke med min skjønneste datter,hva skal jeg gjøre?

Jeg vil bare bli litt meg selv igjen jeg,orke litt og klare litt mer sånn hver dag ,ikke en dag innimellom........

ORIGINAL: Kaimana

Jeg dør....jeg orker ikke klage lengere i en debatt,men jeg dør seriøst hvis dette fortsetter mye mye lengere. Det finnes jo ikke en eneste ting som fungerer.

Jeg ber om at jeg og alle de andre her inne som fortsatt sliter skal få slippe denne kvalmen,for det er ikke utholdelig lengere. Ikke har jeg energi til og holde på inne,ikke til og leke med min skjønneste datter,hva skal jeg gjøre?

Jeg vil bare bli litt meg selv igjen jeg,orke litt og klare litt mer sånn hver dag ,ikke en dag innimellom........

uff hørtes ikkje kjekt ut.. sender deg en god bedrings klem[:)]
Har du prata med legen din om å få kvalmestillende??? Det hjalp meg på de verste dagene[:)] håper det snart gir seg hos deg!!

ææsj..[:'(] Jeg verken misunner eller unner deg det kvalmen altså.. Håper virkelig den slipper taket snart, så du kan leve litt som normalt igjen...

håper kvalmen din forsvinner snart snuppa, syns du skal sende den videre til noen som nettopp har blitt gravide[;)]

vekk med den!

Tusen takk for hilsninger jenter

16uker og inkallelse!

På fredag lå det ett skummelt brev i postkassa,fra Fredrikstad,det er både elsket og hatet,men mest av alt er jeg bare glad for og få hjelp. 24.mai klokken 11 skal jeg inn til samtale med morgenrød,hva morgenrøden er:

Hvis du kjenner sterk uro eller er redd for å føde, finnes Morgenrøden. Ved Morgenrøden vil du få hjelp til å bearbeide uroen/redselen, og hjelp til å forberede deg til forestående fødsel gjennom en eller flere samtaler med jordmor. Du kan selv ta kontakt med Morgenrøden for å avtale time, eller be om å bli henvist av lege eller jordmor.

Jeg som sagt gleder og gruer meg,for det er ikke samme reddselen jeg har nå,nå er det mer angst for angsten. Jeg er også redd for og ikke ha kontroll og vite når ting skal skje,noe som er en selfølge når man skal ha baby,man aner jo ikke noe som helst!

Ellers har denne uka vært ett lite mareritt ag kvalmen,men nå er det bedre igjen,mån tru om det er sola som gjør underverker for meg?! Uansett planlegger vi og fikser nå til vi skal på påskeferie,helt på hytta i Halden en tur[:)] Jeg skal jobbe man-ons så drar vi en tur på fredag og blir til mandag. Eller vi ser ann været da[8D]

Nå skal jeg kle på meg og komme meg en tur på jobb.

Kjempe bra at du får hjelp da, syns du er kjempe tøff som tar tak i dette selv[:)]
Sender en stooor stolt-av-deg klem[:D]

Kose deg masse på hytta i påsken, og i Halden er det jo sååå fint[:D]

Så bra at du får hjelp denne gangen vennen[:)] kjempe stolt av deg så har ta
Kos deg på hytta i påsken[:)]

Så gode dere er,får tårer i øynene av dere skjønne jenter

Godt å høre at kvalmen har gir deg litt pause i det minste og vi kan jo bare håpe at det forsvinner takt med at det blir varmere i været[;)] Lykke til på samtalen. Skjønner at du gruer deg, men det går jo sikkert helt fint og du trenger jo å få snaket ut litt så vidt jeg har forstått. Ha en god påske og kos deg på hyttetur[;)]

Takk snille deg....du aner ikke hvor glad jeg blir for og se deg innom i dagboken innimellom[:)] Tuuuusen takk

Back
Topp