Kaimana sin vei til mini-liten

10 uker

Tenke seg til,to uker til 12 uker,og tiden går fort,men samtidig går dagene veldig sakte når man er så dårlig[:'(]
Jeg har fra i dag ett lite foster i magen min,den lille skal bare nå vokse seg stor og sterk. Jeg har en så stygg følelse at det ikke er som det skal i magen min,har ingen grunnt til det. Men det er liksom som noe sier til meg at det ikke lever lengere. Selv om jeg er uhyggelig kvalm og har alt av symptomer på plass så er det denne magefølelsen.

Har enda ikke fått noen mage og skryte av,fortsatt ei fleskepølse nederst[:)] MEn den kommer nok tidsnok.

Skal få kvelden til og gå i dag,så jeg skal bare ligge på soffan,surfe litt,så skal jeg ha meg en liten ryddedag i morgen før lillesnuppa kommer hjem fra bhg

Det SIES vennen,at om man er VELDIG kvalm,så er det et sikkert tegn på at alt står bra til,dette skal gå SÅ bra,helt sikker på [:)]

Tusen takk vennen,godt og høre slike ord innimellom,det minner meg på at dette skal gå bra

gratulerer med 10 uker[:D][:D][:D]

bare 2 uker til de "magiske" 12[:D][:D][:D][:D]

Tusen takk,gratulerer med snart bare 5uker igjen til termin[:D][:D][:D]

Spent på morgendagen!

Nå har jeg hatt noen skikkelig tøffe dager her igjen,med masse oppkast og det begynner og tære på kreftene litt kan du si.
Gubben begynner og bli lei min lille klaging hver dag,så jeg prøver så godt jeg kan og holde kjeft og være "normal"

Han er snill altså,men han liker ikke disse mørketidene og disse humørsvigningene mine noe særlig,så han trekker seg bare litt unna.

Imorgen er THE DAY! Tid for tidlig ul og se lille ruskelusken i magen for første gang. Det kommer til og bli kjempe spennende,skummelt og morsomt på en gang[:D]

Ønsker deg masse lykke til...[;)]

11.uker

Tenke seg til,hele 11uker i dag. Det er syyykt hvor fort tiden går egentlig.
Denne uken har gått og vi ha fått møtt den lille i magen,noe som var en opplevelse uten like. Utolig nydelig,men samtidig skremmende[:)]

Dagene går,noen dager er bedre enn andre når man tenker på svangerskapskvalmen. Men det er tankene mine rundt en fødsel om ALT for lenge som får meg til og grave meg litt ned i kjelleren.

MÅ KOMME MEG OPP!

Gleder meg til og kjenne spark,gleder meg til og føle meg bedre,gleder meg til og begynne og jobbe litt,få opp energien min og til vår!

Gleder meg også til å kjenne spark, og til å få en kul på magen jeg kan stryke over [:)]

Å snart er våren her, dagene blir lysere og sola varmer mer. Vi nærmer oss 12 uker og ting ser lysere ut [:D]
Så ting blir snart bedre skal du se [;)]

Nå har jeg endelig fått gjort litt,tatt vaskerommet skikkelig,og skal nå kaste meg løs på badet! Det trengs en god runde med rydding innimellom.

Så har jeg endelig gått med ordinær ul time,den skal være den 5.mai,så skal jeg til jordmor 4.april trur jeg det var.

Pjuhh nå er det heller ikke lenge til de magiske 12 ukene,tenke seg til hvor fort det har gått!

Lever i min lille bobble

Innimellom så er det litt ensomt og være gravid,selv om man har ett forum og støtte seg til,men jeg har aldri opplevd og gå gravid med noen venninner,eller noen rundt meg,noe jeg håper jeg kan oppleve en eller annen gang.(Selv om jeg trur dette blir siste gang for meg)
Dagene går fortsatt fort,og jeg kan nesten ikke skjønne at det snart er 8uker og noen dager siden jeg fikk positiv test.

Jeg har hatt litt vondt i "vil ikke" de siste dagene,men det har heldigvis tatt seg opp litt,så jeg har fått gjort litt her hjemme før jeg skal begynne og jobbe litt. Samtidig som jeg får i meg mat uten og spy det opp øker jo energien ganske bra.
Det skal sies at det hjelper med SOL!

Nå skal jeg på jobb!

TATTTAAAAAA

Det høres så bra ut at kvlamen e litt retur det fortjene du vennen[:)] deilig å få i seg litt mat[:)]

Takk for gode ord fra deg,det varmer.

For en dag,for en dag eller to.
Begynte jo på jobb i går,alt gikk kjempe fint,helt til lokken begynte og nærme seg 14. Gikk en tur på toalettet mens unden satt med farge i håret,og der var det blod!
Hadde en del brunt i truseinnlegget,men det har jeg hatt før,dette var friskt blod og en del[:(]

Jeg har ikke grått på lenge fordi jeg er redd,for jeg har hele tiden sagt,at hvis dette ikke går den rette veien,trur jeg ikke jeg takler ett svangeskap til pga kvalme og reddselen for fødselen. Kanskje tilogmed aldri!

Det er en ganske skummel tanke,og det er ganske skremmende at jeg er så dårlig at jeg ikke klarer og gå gravid en gang til. Vil rett og slett ikke utsette familien for og ha en så hemmet mamma,kjæreste,datter,søster og ikke minst venninne.

Har sluttet og blø,men har en del vondt i magen,jeg ligger bare på soffaen hjemme som jeg fikk beskjed om,men har lyst til og vaske og rydde før helgen,men får ta det til uka[8|]

Ville bare sende en klem og si at jeg krysser fingrene for at dette går bra;D

Sender også en stor klem[:)] Dette kommer til å gå bra!!! Jeg krysser alt jeg har for deg

Så skjønne dere er jenter,setter stor pris på dere

De magiske 12!

Idag er dagen da jeg har kommet meg til grensa med de magiske 12 ukene,men er jeg rolig?
NEI

Jeg har vært veldig øm i magen siden blødningen jeg hadde på torsdag,og jeg føler meg ikke i form i det hele tatt,skal ringe legen igjen på mandag,så skal jeg ta blodprøver på tirsdag. Vet liksom ikke hva som er opp og ned på dagene lengere,og vondt i "vil ikke" har jeg også fått.

Nå skal jeg nyte denne uka så godt jeg kan,så skal jeg annonnsere graviditeten etterhvert denne uka[:)]

Fortsatt kvalm morgen til kveld,stikkninger og dragninger og magebilde 2 er tatt i dag 12 uker,som jeg legger ut senere.

Hipp hurra for deg som har passert de magiske 12
ukene!!!
Nå er det veldig stor sjanse for at alt går bra,
og det skal det jo selvfølgelig gjøre!![:D][:D]

ha en fin uke[:D][:D][:D][:D]
lykke til med blodprøvene, de er nok bare positive[:)]

Back
Topp